Andreygl
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut. Am o Insigna din 2009 2.0 CDTI 160 Cp cu cutie automata si as vrea sa ii schimb tot uleiul din cutie nu doar cei 2.5- 3 litri care curg. Am gasit un service la mine in oras care au aparatul ala care pe o parte trage uleiul din cutie si pe alta parte baga ulei nou dar baietii de acolo nu stiu exact procedura de la cutia mea. Ma poate ajuta cineva cu procedura data de cei de la Opel? Nu stiu unde o pot gasi iar cei de la reprezentanta Opel nu au aparatura asta. Multumesc anticipat.
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- duculescu3561
- *
- 13 mesaje
- din 26 Apr 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Dolj
duculescu3561
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
am o insignia diesel automata. masina adusa din germania cu carte service, serviceul facut numai la opel in germania. nedumerirea mea este urmatoarea; pe cartea service in cei 150 000 k nu a fost schimbat niciodata uleiul la cutie (nu cred ca din motive financiare, masina a fost in leasing si stim ca nu fac rabat cand vine vb de intretinere), iar pe aici se discuta cu cat mai des cu atat mai bine. intrebarea mea e urmatoarea; de ce nemtii nu au schimbat niciodata uleiul si pe la noi se recomanda?
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
cosminST
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
cosminST
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
cosminST
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
freddymvp
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2013
- Mesaj Privat
danrog63
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2015
- Mesaj Privat
Eu am o problema cred. A aparut pe display mesajul SERVICE TRANSMSSION. Am oprit motorul cca 5 min apoi am mers pana la destinatie aparent fara nici o prpblema pe care s-o percep eu.Explicatia mea este ca am mers cam 2 ore cu 120-140.Oare sa fie de la uleiul neschimbat de 200k.Cum credeti ca trebuie procedat?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
danrog63
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Eu ma gandeam ca nu numai grupul de valve sufera din cauza aceasta . Nu este o regula sa-ti cada grupul de valve daca ai 150.000 km si nu ai schimbat uleiul, eu am cunoscut un posesor de insignia cu ea in garantie si cutia a inceput sa smuceasca iar la mine au inceput socurile la aprx. 80.000 km
Trebuie sa existe o explicatie si din punct de vedere al furnizorului piesei....ceva este necurat aici calitatea piesei difera fata de aceeasi piesa cuplata la alte modele auto cu aceeasi automata.
Trebuie sa existe o explicatie si din punct de vedere al furnizorului piesei....ceva este necurat aici calitatea piesei difera fata de aceeasi piesa cuplata la alte modele auto cu aceeasi automata.