- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
alina89
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2012
- Mesaj Privat
- cosminbirla
- *
- 18 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Vectra 2005 Z19dt
- Giurgiu
cosminbirla
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
fratilor de pretutindeni,uniti-va... si ajutati-ma;sunt mort la fel si motorul meu.mi se aprinde check engine-ul si ii taie turbina din acel moment.asta daca tin motorul la turatie constanta in mers.daca sunt in turatie continua nu face figuri.se stinge de obicei la 2800-3000 ture in oricare treapta.mentionez ca am scos chestia aia din fata motorului cica EGR nush exact,am curatat mai acum o luna si tinea aerul in ea.acum nu mai face asta.am scos furtunasul de vacum de la sonda de langa baterie si am tras un pic cu gura si trag degeaba.Trebuie schimbat EGR-ul?
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Gabocu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2012
- Mesaj Privat
Buna! Am curatat si eu EGRul la un Y20DTH si de atunci se aprinde check engineul si banuiesc eu ca este de la supapa EGR ... in rest am incercat cam tot. Daca e cineva care ar putea sa ma ajute cu o supapa pentru a testa inainte de a o cumpara ... m-am saturat sa tot arunc cu banii si sa mearga lafel. Multumesc
dudaso2
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2012
- Mesaj Privat
- adryanstoyca
- *
- 2 mesaje
- din 20 Aug 2012
- Salaj
adryanstoyca
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Salaj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2012
- Mesaj Privat
salutari tuturor,am avut o problema la motor , tragea greu ,intrerupea si cind se incalzea aparea martorul masina cheie.Am curatat EGR-ul si galeria admisie.Dupa montare a pornit la sfert dar s-a aprins martorul masina cheie care a stat aprins cam 10 km dupa care s-a stins si imediat s-a aprins martor motor care ramine aprins continuu.In cartea tehnica scrie ca e un martor care indica functionarea necorespunzatoare a sistemului evacuare gaze.Poate cineva sa-mi spuna cauza si sa-mi dea dea o solutie de rezolvare.Motor 1.3 z13cd combo 2006.Am uitat sa spun ca inainte scotea putin fum la pornire si cind o acceleram brusc acum nu mai scoate deloc si merge mult mai bine.
Ultima modificare făcută de adryanstoyca la Joi 23 Aug, 2012 9:24 am
Ultima modificare făcută de adryanstoyca la Joi 23 Aug, 2012 9:24 am
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- adryanstoyca
- *
- 2 mesaje
- din 20 Aug 2012
- Salaj
adryanstoyca
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Salaj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2012
- Mesaj Privat
A fost la tester si mi-au aparut 3 erori:P0400 circuit recirculare gaz esapament ,P0683 eroare generala dispozitiv bujii incandescente,P0403 eroare circuit recirculare gaz esapament EGR.Dupa resetare erori a mai ramas doar eroareP0403.Am verificat EGR-ul si am gasit mufa de alimentare slabita.Rezolvat defectul nu s-a mai aprins martorul motor.Dupa 20 km s-a aprins martorul masina cheita, am oprit motorul in mers si l-am repornit si a disparut, pina acum nu s-a mai aprins astept sa vad ce se mai intimpla
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
nu se intampla nimic stai linistit! daca nu ai avut nici o problema inainte de curatare nu ai cum sa ai nici acum! verifica atent circuitele de contacte care duc de la egr la calculator si punele cum trebuie! dupa ce cureti egr este indicat sa mergi cu masina minim 100 de km ,drum exterior cu viteza 4 maxim 100km /h ca sa intre calculatorul in noile date de curatare!
Dany7776- Suspendat
- 347 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Alta tara
Dany7776- Mesaje scrise: 347
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
florinike a scris:EGR Are rol de a baga o anumita cantitate de aer. Cand e dus se poate verifica in 2 modalitati:fie scoti mufa si vezi cat de greu trage(daca e dus masina practic merge la fel sau merge mai bine putin).
Valva EGR are rol in reducerea noxelor. In principiu nu are treaba cu mersul greoi, ci mai degraba cu un mers neuniform al motorului sau cu un anumit lag in momentul accelerari bruste, etc.
Si cand se monteaza la loc se vede o functionare "mai rotunda" a motorului.
Valva EGR are rol in reducerea noxelor. In principiu nu are treaba cu mersul greoi, ci mai degraba cu un mers neuniform al motorului sau cu un anumit lag in momentul accelerari bruste, etc.
Si cand se monteaza la loc se vede o functionare "mai rotunda" a motorului.
Cam asa este am EGR (stricat, dus,) urmeaza sa vina piesa SH originala.
EGR SH este cam 200 RON
Acum merg cu el stricat pana vine piesa.
Dar se simte ca este dus EGR ca zici ca pleaca din pusaca la accelerare.
Am schimbat bujile, filtru de benzina si dupa aceea am ajuns la ECU (era defect pe iesirile de bobina de inductie)
Cu ERG stricat Raspunde foarte rapid la accelerari parca nici nu mai apuci sa schimbi viteza, parca zici ca sare o viteza ca asi ajuns 2500 rot ma obisnuisem cum mergea inainte mai puturoasa.
Este cam haotica in viteze.
Parca zici ca acuma invat sa conduc cu acceleratia si cu schimbatorul de viteze.
"dudaso2" mersi de informatie dar piesa este deja comandata SH.
Dany7776- Suspendat
- 347 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Alta tara
Dany7776- Mesaje scrise: 347
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
Si in zona asta se afla (Poza), mare grija cu mufa baga o surubenita subtire prin fata are o piedica din plastic protejata in interior ai tendinta sa il desfaci pe cel de afara care se vede.
Este prins in doua suruburi Torx atat, si are o garnitura de tabla este simplu de schimba mare grija cu suruburile sa nu le scapati o sa le cautati,era sa scap unul intre radiatoare si sa vezi dupa aceea ce simplu este .
Este prins in doua suruburi Torx atat, si are o garnitura de tabla este simplu de schimba mare grija cu suruburile sa nu le scapati o sa le cautati,era sa scap unul intre radiatoare si sa vezi dupa aceea ce simplu este .
Dany7776- Suspendat
- 347 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Alta tara
Dany7776- Mesaje scrise: 347
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
Verificare EGR Babeste.
Exhaust Gas Recirculation Valve (EGR) Checking
http://youtu.be/8YRq2Xl58Oo?t=1m9s
Exhaust Gas Recirculation Valve (EGR) Checking
http://youtu.be/8YRq2Xl58Oo?t=1m9s
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Hi baietii , de citit am citit dar nu sunt de loc de acord cu voi in totalitate :
Valva EGR are doar rol ECOLOGIC si este marea descoperire a EURO 2
Ca mototul merge greu , asta am descoperit si eu si inclin sa cred ca cel ce face acest lucru este lenesul de MAF !
Dar nu sunt sigur intru tot !? Injectia este constanta tot dimpul si variaza doar cantitatea de aer . Asa ca MAF-ul ar trebuii sa spuna calculatorului cum sa lucreze . Dar nici aci nu-i clar caci calculatorul nu are
vreo influenta asupra unei piese care sa se inchida sau sa se deschida functie de ceva . Calculatorul primeste informatii dar pe cine il actioneaza ?!
Are cineva cunostinte mai ample ? Sa le afiseze si la altii ca mecanici nu au timp sa invete , ei trebe sa-si castige salariul !
Valva EGR are doar rol ECOLOGIC si este marea descoperire a EURO 2
Ca mototul merge greu , asta am descoperit si eu si inclin sa cred ca cel ce face acest lucru este lenesul de MAF !
Dar nu sunt sigur intru tot !? Injectia este constanta tot dimpul si variaza doar cantitatea de aer . Asa ca MAF-ul ar trebuii sa spuna calculatorului cum sa lucreze . Dar nici aci nu-i clar caci calculatorul nu are
vreo influenta asupra unei piese care sa se inchida sau sa se deschida functie de ceva . Calculatorul primeste informatii dar pe cine il actioneaza ?!
Are cineva cunostinte mai ample ? Sa le afiseze si la altii ca mecanici nu au timp sa invete , ei trebe sa-si castige salariul !
- furtuna adrian
- *
- 3 mesaje
- din 03 Jan 2015
- Zafira 2004 Y22DTR
- Bacau
furtuna adrian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2015
- Mesaj Privat
- barcanpaul
- *
- 3 mesaje
- din 04 Feb 2015
- Cluj
barcanpaul
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2015
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,596 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,596
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- barcanpaul
- *
- 3 mesaje
- din 04 Feb 2015
- Cluj
barcanpaul
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2015
- Mesaj Privat
- florin rugby
- *
- 13 mesaje
- din 24 Mar 2015
- Galati
florin rugby
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2015
- Mesaj Privat
am si eu o mare mare problema ce ma termina psihic...am un opel vectra c 1910 cc 110 kw 2004...mi se plafoneaza motorul la 2000 de turatii pana in 1800 da sa traga apoi cand ajunge la 2000 acolo moare...i am schimbat EGR,galerie de admisie cu tot cu clapete in nr de 4 si distributia...si imediat dupa ce am scoso din service am facut o tura a mers perfect am oprito am platit si apoi am plecat dupa maxim 500 de metri mi sa plafonat din nou ...sincer nu stiu ce sai mai fac nu stiu care ii problema mai bn zs unde e problema...dati mi un sfat cat de repede se poate va rog frumos....astept..
- barcanpaul
- *
- 3 mesaje
- din 04 Feb 2015
- Cluj
barcanpaul
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2015
- Mesaj Privat