dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
eu am kadett pe carburatie si de 2 ani de cand am masina am folosit doar fara plumb
m-am uitat prin manualul tehnic al masinii si din cate am inteles eu masina ar trebui sa functioneze cu benzina Pb de 92
voi ce benzina folositi cu PB sau FPb..ma refer in special la cei care au motoare pe carburatie.Care e diferenta dintre cea cu plumb si cea fara,se modifica in vre-un fel performantele masinii in functie de tipul benzinii folosite...bineinteles tinandu-se seama sa aiba aceiasi cifra octanica.
m-am uitat prin manualul tehnic al masinii si din cate am inteles eu masina ar trebui sa functioneze cu benzina Pb de 92
voi ce benzina folositi cu PB sau FPb..ma refer in special la cei care au motoare pe carburatie.Care e diferenta dintre cea cu plumb si cea fara,se modifica in vre-un fel performantele masinii in functie de tipul benzinii folosite...bineinteles tinandu-se seama sa aiba aceiasi cifra octanica.
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
De cind au apraut benzinele de 99+ (Shell V Pover, care a disparut acum)si 100+ (OMV), numai de aia maninca si n-are nimic, dimpotriva se simte clar diferenta la demaraj. Si mie imi era frica la inceput sa nu ard supape sau garnitura de chiulasa, le amestecam la inceput pina cind am vazut ca n-are nimic, asa ca am trecut integral pe 99+ Petrom sau 100 Carrera. Cum motorul este oricum programat de vreo 3 ani la reparatie capitala si in afara de faptul ca consuma cam 800g ulei la 1000km, merge si tot merge si merge numai cu "jar". Daca ii bag de 95 se puturoseste de tot, mai ales ca la noi benzina de 95 este de fapt de 91, iar cea de 99+ are de fapt intre 95 si 98 in cel mai bun caz. Ca sa nu mai vorbesc de apa din benzina , cumparata chiar de la cele mai bune benzinarii. Se vede clar cum sta apa in filtrul transparent de benzina. Cu proxima ocazie o sa fac poze cu filtrul si rugina capacului de metal din interior, pe care este inserata hartia de filtru, dupa doar 2-3000 km de rulaj.
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
azi am facut plinul si am zis sa incerc si benzina cu plumb sa vad cum e..am pus eco premium de 95 de la mall.
Ce diferente am constatat:motorul merge mult mai rotund,relantiul mai scazut...nu am turometru dar se simte la urche si masina parca trage mult mai bine.Ramane de vazut daca influenteaza si consumul.
Ultima modificare făcută de dodo_f2k la Mie 13 Jun, 2007 1:50 pm
Ce diferente am constatat:motorul merge mult mai rotund,relantiul mai scazut...nu am turometru dar se simte la urche si masina parca trage mult mai bine.Ramane de vazut daca influenteaza si consumul.
Ultima modificare făcută de dodo_f2k la Mie 13 Jun, 2007 1:50 pm
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
BH09SSS
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat