suetonius
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1987 EEC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
Rog sa fiu ajutat cu o schema electrica sau explicatii cu privire la legaturile dintre bobina de inductie si pinii de jos (sunt 3) de la modulul de aprindere. Am cumparat un nou modul ( cu 6 pini - 3 sus si trei jos) si la inlocuire electricianul a pierdut ordinea cablurilor care vin de la bobina de inductie. Am gasit explicatii, dar se refereau la cablurile pe culori si unde vine fiecare; la Opelul meu cablurile de la mufa la modul au fost schimbate si nu mai corespund pe culori. Va multumesc.
suetonius
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1987 EEC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
suetonius
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1987 EEC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=81376 pe la mijlocul pagini sunt ceva poze pe care se vad legaturile pe culori. Sper sa iti fie de ajutor. Bafta
suetonius
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1987 EEC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
suetonius
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1987 EEC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
Opel Kadett - Multumesc din nou pentru interes. Intre timp am stabilit ordinea in care vin cablurile la modul. Problema s-a complicat pentru ca: am verificat senzorul Hall (un led cuplat cu o rezistenta de 350 ohmi; cand s-a dat la cheie, ledul a palpait); modulul de aprindere este nou si legaturile la bobina si microprocesor (aprinderea electronica) sunt bune; firul care pleaca de la modulul de aprindere la microprocesor are continuitate, iar iesirea de la el la bobina de inductie are, de asemenea, continuitate. Pentru a vedea daca microprocesorul primeste semnal de la modul, ar trebui un osciloscop. In orice caz, dupa schimbarea modulului de aprindere, nu este scanteie la bobina de inductie, asa cum nu era nici inainte.
Urmeaza sa verific aprinderea electronica. Am tot cautat pe met, dar nu gasesc nimic.
Am vrut sa postez fisierul in care se vad pinii modulului si ce rol are fiecare, in ideea ca poate mai are si altcineva nevoie, dar nu mi s-a permis acel tip de fisier.
Pun o adresa, pentru cine va fi interesat:
http://cn.oemol.com/oem/en_...20L%20MOTORS.html
Numai bine tuturor.
Urmeaza sa verific aprinderea electronica. Am tot cautat pe met, dar nu gasesc nimic.
Am vrut sa postez fisierul in care se vad pinii modulului si ce rol are fiecare, in ideea ca poate mai are si altcineva nevoie, dar nu mi s-a permis acel tip de fisier.
Pun o adresa, pentru cine va fi interesat:
http://cn.oemol.com/oem/en_...20L%20MOTORS.html
Numai bine tuturor.