myhaylab
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu urmatoarea intrebare. Daca sa cumpar o Astra Sedan noua cu motorizarea 1.4 Turbo Benzina 140 CP sau Insignia 2.0 Diesel 131 CP. Prima o voi cumpara din ROmania si a 2 a din Germania cu un rulaj de pana la 40.000 KM.
Ambele au aceleasi dotari cu diferente minore. Garantia din Germania nu este aplicabila in Romania, din ce am vorbit cu vanzatorii de acolo garantia se pierde daca masina ruleaza in alta tara decat cea de achizitie.
Deci mai este in comparatie 2 ani garantie masina noua vs Insignia fara garantie. Diferentele ca marime sunt 14 cm la lungime si 5 cm la latime.
Astept impresiile voastre.
Cu stima,
Bogdan.
Optiuni Astra
Standard Active Edition:
Servodirecþie electronica progresiva
ABS Plus ce include EBD (distributia electronica a fortei de franare)+CBC (controlul franelor la viraje)+ SLS (controlul stabilitatii in linie dreapta);
ESP(controlul electronic al stabilitatii in viraje)
Climatizare electronica
Închidere centralizatã cu telecomandã radio
Sistem de imobilizare a motorului
4 airbag-uri: doua frontale, doua laterale pe scaune
Airbag-uri cortina si de cap pentru intreaga suprafata a geamurilor laterale.
Radio cu CDplayer CD400,grafic info display
Conexiune USB
Comenzi audio pe volan
Cruise Control
Computer de bord
Proiectoare de ceata
Jante aliaj de 17 x 7.0
Geamuri actionate electric spate
Geamuri spate fumurii, intensitate sporitã
Senzor ploaie, faruri cu aprindere automata, oglinda interioara electrocromatica
Volan cu 3 spite imbracat in piele
Geamuri actionate electric faþã
Oglinzi electrice si încãlzite, rabatabile manual
Bare, oglinzi si mansete portiere în culoarea caroseriei
Instrumente de bord cu inele cromate
Reglarea inaltimii farurilor – electric
Centuri de siguranta pentru toate locurile, cele din fata pretensionate
Avertizor centura de siguranta fata
Parasolare cu oglinzi iluminate
Coloana volanului reglabilã în înãlþime si pe adancime
Scaunul soferului reglabil pe inaltime
Buzunare pe spatarul scaunelor din fata
Spatarul banchetei spate fractionabil si rabatabil 60/40
Dispozitiv de fixare ISOFIX
Tetiere faþã-spate(4), active ptr.locurile din fata
Tetiera centrala spate
Jante otel 16, anvelope 205/60R16, capace de plastic OPEL
Kit de reparatie anvelope
1 Cheie de contact pliabila, una normala
Frana de mana cu actionare manuala
Tapiterie stofa gri inchis, Salta Black
Dotari optionale:
Roata de rezerva space saver
Pachet Fumatori(scrumiera si bricheta)
Cotiera centrala fata, frana de mana electrica, asistenta la pornirea din rampa
Pachet Bi-Xenon premium- AFL(faruri BiXenon autoadaptive cu 10 functii, sistem de reglare automata a inaltimii farurilor, sistem de spalare faruri cu jet sub presiune)
Vopsea metalizata
Optiuni Insignia
Seturi de caracteristici
ABS, Computer de bord, Dispozitiv antidemaraj electric, ESP, Filtru de particule, Geamuri electrice, Închidere centralizatã, Lumini diurne, Manual de service, Regulator de vitezã, Scaune încãlzite electric, Senzori de parcare, Servodirecþie, Sistem de navigare, Vehicul pentru nefumãtori , Airbag-uri faþã, lateral, Jante aliaj 17, Controlul tractiunii Plus, Bluetooth, USB, Cotiera Centrala.
Am si eu urmatoarea intrebare. Daca sa cumpar o Astra Sedan noua cu motorizarea 1.4 Turbo Benzina 140 CP sau Insignia 2.0 Diesel 131 CP. Prima o voi cumpara din ROmania si a 2 a din Germania cu un rulaj de pana la 40.000 KM.
Ambele au aceleasi dotari cu diferente minore. Garantia din Germania nu este aplicabila in Romania, din ce am vorbit cu vanzatorii de acolo garantia se pierde daca masina ruleaza in alta tara decat cea de achizitie.
Deci mai este in comparatie 2 ani garantie masina noua vs Insignia fara garantie. Diferentele ca marime sunt 14 cm la lungime si 5 cm la latime.
Astept impresiile voastre.
Cu stima,
Bogdan.
Optiuni Astra
Standard Active Edition:
Servodirecþie electronica progresiva
ABS Plus ce include EBD (distributia electronica a fortei de franare)+CBC (controlul franelor la viraje)+ SLS (controlul stabilitatii in linie dreapta);
ESP(controlul electronic al stabilitatii in viraje)
Climatizare electronica
Închidere centralizatã cu telecomandã radio
Sistem de imobilizare a motorului
4 airbag-uri: doua frontale, doua laterale pe scaune
Airbag-uri cortina si de cap pentru intreaga suprafata a geamurilor laterale.
Radio cu CDplayer CD400,grafic info display
Conexiune USB
Comenzi audio pe volan
Cruise Control
Computer de bord
Proiectoare de ceata
Jante aliaj de 17 x 7.0
Geamuri actionate electric spate
Geamuri spate fumurii, intensitate sporitã
Senzor ploaie, faruri cu aprindere automata, oglinda interioara electrocromatica
Volan cu 3 spite imbracat in piele
Geamuri actionate electric faþã
Oglinzi electrice si încãlzite, rabatabile manual
Bare, oglinzi si mansete portiere în culoarea caroseriei
Instrumente de bord cu inele cromate
Reglarea inaltimii farurilor – electric
Centuri de siguranta pentru toate locurile, cele din fata pretensionate
Avertizor centura de siguranta fata
Parasolare cu oglinzi iluminate
Coloana volanului reglabilã în înãlþime si pe adancime
Scaunul soferului reglabil pe inaltime
Buzunare pe spatarul scaunelor din fata
Spatarul banchetei spate fractionabil si rabatabil 60/40
Dispozitiv de fixare ISOFIX
Tetiere faþã-spate(4), active ptr.locurile din fata
Tetiera centrala spate
Jante otel 16, anvelope 205/60R16, capace de plastic OPEL
Kit de reparatie anvelope
1 Cheie de contact pliabila, una normala
Frana de mana cu actionare manuala
Tapiterie stofa gri inchis, Salta Black
Dotari optionale:
Roata de rezerva space saver
Pachet Fumatori(scrumiera si bricheta)
Cotiera centrala fata, frana de mana electrica, asistenta la pornirea din rampa
Pachet Bi-Xenon premium- AFL(faruri BiXenon autoadaptive cu 10 functii, sistem de reglare automata a inaltimii farurilor, sistem de spalare faruri cu jet sub presiune)
Vopsea metalizata
Optiuni Insignia
Seturi de caracteristici
ABS, Computer de bord, Dispozitiv antidemaraj electric, ESP, Filtru de particule, Geamuri electrice, Închidere centralizatã, Lumini diurne, Manual de service, Regulator de vitezã, Scaune încãlzite electric, Senzori de parcare, Servodirecþie, Sistem de navigare, Vehicul pentru nefumãtori , Airbag-uri faþã, lateral, Jante aliaj 17, Controlul tractiunii Plus, Bluetooth, USB, Cotiera Centrala.
- vectra-nos
- **
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
Salut,
Cred ca Insignia ai vrea sa cumperi sa spunem doar pentru prestanta si pozitie sociala ( cu toate ca e mai veche..Insignia iti poate oferi un plus).
Despre fiabilitate nu stiu ce sa spun.. sper doar sa fie mai bune decat Astra veche si respectiv Vectra.
Daca sunt la fel de putin fiabile te-as indruma poate spre alta marca.
Daca sunt mai bune, cred ca astra este optiunea cea mai optima.
In rest depinde de ce simti tu si de ce optiuni ai mai multa nevoie ( navigatie vs adaptive lightning)!
Nicos
PS. Nu stiu cum germanii de la nu stiu ce publicatie pot da Astra Sedan drept cea mai fiabila masina germana intr-un test, cand problemele adevarate apar dupa 3/4 ani de utilizare. Astra noua nu are nici macar un an de la lansare ( ma refer la sedan).
Cred ca Insignia ai vrea sa cumperi sa spunem doar pentru prestanta si pozitie sociala ( cu toate ca e mai veche..Insignia iti poate oferi un plus).
Despre fiabilitate nu stiu ce sa spun.. sper doar sa fie mai bune decat Astra veche si respectiv Vectra.
Daca sunt la fel de putin fiabile te-as indruma poate spre alta marca.
Daca sunt mai bune, cred ca astra este optiunea cea mai optima.
In rest depinde de ce simti tu si de ce optiuni ai mai multa nevoie ( navigatie vs adaptive lightning)!
Nicos
PS. Nu stiu cum germanii de la nu stiu ce publicatie pot da Astra Sedan drept cea mai fiabila masina germana intr-un test, cand problemele adevarate apar dupa 3/4 ani de utilizare. Astra noua nu are nici macar un an de la lansare ( ma refer la sedan).
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
myhaylab
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2007
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
daca tu chiar crezi ca iei o masina de 2 ani din germania cu pana in 40.000km in stare buna de functionare te inseli foarte foarte tare... gandeste-te cati bani a costat de noua, si apoi vezi daca se renteaza lui ala sa o vanda la pret de astra J
vezi ca autohusurile nu prea mai sunt nemtesti, putine sunt alea nemtesti... si chilipiruri nu vand nemtii pe ochi frumosi cu tot cu garantia lor, caci tu pleci cu ea si-i doare in cot de tine. multi sunt arabi/turci/polonezi/ucrainieni/romani care iau masinile proaste, le aranjeaza frumos, taie o cifra de pe kilometraj si apoi o vinde la fraierii ce vor sa faca super afaceri...
vezi ca autohusurile nu prea mai sunt nemtesti, putine sunt alea nemtesti... si chilipiruri nu vand nemtii pe ochi frumosi cu tot cu garantia lor, caci tu pleci cu ea si-i doare in cot de tine. multi sunt arabi/turci/polonezi/ucrainieni/romani care iau masinile proaste, le aranjeaza frumos, taie o cifra de pe kilometraj si apoi o vinde la fraierii ce vor sa faca super afaceri...
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Diferenta dintre cele doua consta in faptul ca Astra Sedan e o masina conceputa pentru Europa de Est, drept dovada calitatea materialelor va fi mai slaba nitel decat cea a Opelului Insignia cumparat din Germania.
Cu toate astea, eu zic ca noul Astra Sedan arata splendid, poate chiar mai bine decat Insignia si este totodata o masina exclusivista.Poate peste 2-3 ani imi voi lua si eu una, cu o motorizare 1.6T de 180CP daca va fi disponibila.Sincer, as prefera sa dau si cateva mii de euro in plus sa-mi cumpar o masina noua si aratoasa cu garantie, decat sa dau o gramada de bani si as ma aleg tot cu una second-hand.In plus, beneficiezi si de o rata de devalorizare mai mica a masinii pe viitor daca vei dori sa o vinzi, fiind un model rar, pretul cerut se va justifica, eu doar una am vazut pe soselele patriei in tot acest timp.
Alegerea iti apartine, dar eu nici nu as sta pe ganduri, Astra J Sedan ar fi alegerea mea.Treaba cu nr. de km pe an a devenit irelevanta, poti sa faci 30.000km/an si cu un benzinar, care este mai rafinat, mai silentios si mai sprinten decat un diesel. (mai ales cele turbo)
Noile propulsoare diesel nu-mi ofera prea multa incredere, intretinerea lor nefiind tocmai usoara, iar daca ai de gand sa chinui un diesel prin oras...te va chinui si el mai tarziu la buzunar.
Cu toate astea, eu zic ca noul Astra Sedan arata splendid, poate chiar mai bine decat Insignia si este totodata o masina exclusivista.Poate peste 2-3 ani imi voi lua si eu una, cu o motorizare 1.6T de 180CP daca va fi disponibila.Sincer, as prefera sa dau si cateva mii de euro in plus sa-mi cumpar o masina noua si aratoasa cu garantie, decat sa dau o gramada de bani si as ma aleg tot cu una second-hand.In plus, beneficiezi si de o rata de devalorizare mai mica a masinii pe viitor daca vei dori sa o vinzi, fiind un model rar, pretul cerut se va justifica, eu doar una am vazut pe soselele patriei in tot acest timp.
Alegerea iti apartine, dar eu nici nu as sta pe ganduri, Astra J Sedan ar fi alegerea mea.Treaba cu nr. de km pe an a devenit irelevanta, poti sa faci 30.000km/an si cu un benzinar, care este mai rafinat, mai silentios si mai sprinten decat un diesel. (mai ales cele turbo)
Noile propulsoare diesel nu-mi ofera prea multa incredere, intretinerea lor nefiind tocmai usoara, iar daca ai de gand sa chinui un diesel prin oras...te va chinui si el mai tarziu la buzunar.
myhaylab
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2007
- Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru sfaturi.
In esenta este posibil sa aveti dreptate cu adusul din Germania si nici eu nu mai am incredere in second hand.
In incercarea de a vinde masina actuala Astra 1.6 2007 am fost sunat de un pensionar care dorea sa o cumpere. I-am spus ca sunt primul proprietar si l-a bufnit rasul, citez "nu am auzit pe nimeni care sa nu fie primul proprietar". Asa ca este real faptul ca nu mai poti avea incredere in ofertele prezentate.
Ca si o ultima intrebare pentru cei care m-ati ajutat cu raspunsurile, credeti ca in afara de BLuetooth care l-am adaugat intre timp in oferta ar trebui sa mai pun ceva pe lista de optiuni ?
Cu stima.
In esenta este posibil sa aveti dreptate cu adusul din Germania si nici eu nu mai am incredere in second hand.
In incercarea de a vinde masina actuala Astra 1.6 2007 am fost sunat de un pensionar care dorea sa o cumpere. I-am spus ca sunt primul proprietar si l-a bufnit rasul, citez "nu am auzit pe nimeni care sa nu fie primul proprietar". Asa ca este real faptul ca nu mai poti avea incredere in ofertele prezentate.
Ca si o ultima intrebare pentru cei care m-ati ajutat cu raspunsurile, credeti ca in afara de BLuetooth care l-am adaugat intre timp in oferta ar trebui sa mai pun ceva pe lista de optiuni ?
Cu stima.
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
In oferta ta apar ca dotari si Jante de Aliaj pe 17 si Jante de Otel pe 16 cu capace, ai copiat gresit optiunile sau nu te-ai hotarat?
Mie mi se pare ca este o configuratie mai mult decat decenta, in schimb sunt nedumerit de dotarea "Parasolare cu oglinzi iluminate".La deschiderea masinii, oglinzile au sistem de iluminare in dedesubtul lor?S-a pus ca dotare pe Astra J?Daca da, inseamna ca tinde spre gama premium, am si eu pe Focus asa ceva si schimba total aspectul masinii, mai ales noaptea.
In ceea ce priveste alegerea, eu iti mai spun odata ca nu are rost sa iei in considerare varianta unei masini second-hand atata timp cat ai bugetul disponibil pentru o masina noua, nu exista termen de comparatie intre cele doua variante.Acea Insignia second-hand trebuie verificata cap-coada, de la motor pana la caroserie, trebuie sa-i verifici autenticitatea istoricului (daca are vreunul), si eventual vei fi nevoit sa bagi niste bani in plus pentru revizii si eventual alte probleme minore pe care le poate avea, e obligatorie revizia la achizitionarea unei masini second-hand daca vrei sa dormi linistit noaptea.
Singurul dezavantaj pe care-l vad oarecum la masinile noi e faptul ca trebuie sa-ti faci reviziile la reprezentanta cat timp masina este in garantie, dar macar esti mai putin stresat fiindca orice s-ar intampla, esti asigurat, pe cand la o masina SH...nu beneficiezi de asa ceva.
Numai bine!
Mie mi se pare ca este o configuratie mai mult decat decenta, in schimb sunt nedumerit de dotarea "Parasolare cu oglinzi iluminate".La deschiderea masinii, oglinzile au sistem de iluminare in dedesubtul lor?S-a pus ca dotare pe Astra J?Daca da, inseamna ca tinde spre gama premium, am si eu pe Focus asa ceva si schimba total aspectul masinii, mai ales noaptea.
In ceea ce priveste alegerea, eu iti mai spun odata ca nu are rost sa iei in considerare varianta unei masini second-hand atata timp cat ai bugetul disponibil pentru o masina noua, nu exista termen de comparatie intre cele doua variante.Acea Insignia second-hand trebuie verificata cap-coada, de la motor pana la caroserie, trebuie sa-i verifici autenticitatea istoricului (daca are vreunul), si eventual vei fi nevoit sa bagi niste bani in plus pentru revizii si eventual alte probleme minore pe care le poate avea, e obligatorie revizia la achizitionarea unei masini second-hand daca vrei sa dormi linistit noaptea.
Singurul dezavantaj pe care-l vad oarecum la masinile noi e faptul ca trebuie sa-ti faci reviziile la reprezentanta cat timp masina este in garantie, dar macar esti mai putin stresat fiindca orice s-ar intampla, esti asigurat, pe cand la o masina SH...nu beneficiezi de asa ceva.
Numai bine!
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
eu zic ca se merita si insignia-ul insa adusa direct de tine de afara, de prefera cumparata direct de la privat. daca e adusa de samsari are macar vreo 50-60k km in plus sigur, plus chestii ascunse ce le vei gasi mult prea tarziu, indiferent de cat de atent vei cauta... nu uita ca samsarii in 99% din cazuri cumpara de la handleri dubiosi (care nu se stanjesc sa aranjeze masina), si singurul lor criteriu de cumparare e pretul cel mai mic, si crede-ma umbla cu adaosuri de cel putin peste 10% din valoarea masinii, in general la o masina de 7500euro, 1000euro sunt partea lui....
insignia e in clasa premium si merita mult mai mult decat un astra, chiar si SH... eu chiar sunt adeptul SH... o masina e o investitie nerentabila si paguboasa, si macar daca iei ceva de 2-3 ani vechime mai elimini din costuri, caci atunci se devalorizeaza cel mai tare masina... in plus, reviziile in serviceurile opel, mie mi se par slab calitative ca si serviciile lor, la preturi exorbitante...
cat despre garantie, astia din romania vor gasi orice scuza sa nu ti-o ofere, fara sa realizeze ca nu platesc din buzunaru lor si ca opel ar plati fara discutii... si asa isi pierd clientii.
insignia e in clasa premium si merita mult mai mult decat un astra, chiar si SH... eu chiar sunt adeptul SH... o masina e o investitie nerentabila si paguboasa, si macar daca iei ceva de 2-3 ani vechime mai elimini din costuri, caci atunci se devalorizeaza cel mai tare masina... in plus, reviziile in serviceurile opel, mie mi se par slab calitative ca si serviciile lor, la preturi exorbitante...
cat despre garantie, astia din romania vor gasi orice scuza sa nu ti-o ofere, fara sa realizeze ca nu platesc din buzunaru lor si ca opel ar plati fara discutii... si asa isi pierd clientii.
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
O Insignia cu o configuratie similara Astrei J descrisa de el in stare impecabila nu o cumpara fara cel putin 11000E din DE, iar pe langa pretul de achizitie mai adauga si costurile suplimentare calatoriei.Are toate sansele sa o cumpere si cu 8500E de la cine stie ce "Autohausuri" dubioase patronate de fel si fel de indivizi de alta nationalitate decat germana, ca sa nu mai adaug si faptul ca trebuie sa te pui la drum stiind ca ai cel putin 3-4 masini deja "rezervate" si sa fie la o distanta acceptabila intre ele, altfel ajungi sa cheltui bani si sa cutreieri toata Germania.
Nu pot spune ca nu-s adeptul masinilor SH, dar recunosc ca nu mi-am permis sa achizitionez vreo masina de noua, desi mi-as fi dorit.Achizitionarea unei masini rulate este o loterie nu numai la noi in tara, si implica multe riscuri pe care nu are rost sa le expunem, sunt atatea cazuri in care multi clienti au luat teapa si au fost nevoiti sa investeasca sume considerabile in masinile cumparate pentru a le aduce pe linia de plutire.Dar ma repet, daca exista posibilitatea de a achizitiona o masina de noua, de ce sa nu beneficiezi de acest fapt?Exista un dezavantaj considerabil, faptul ca odata scoasa de pe portile fabricii si cu ruperea tiplei de pe ea, masinii deja i se scade pretul cu aproape 25%, dar nu cred ca iei o masina noua ca sa o vinzi imediat decat daca intervin probleme serioase.
Referitor la garantie...nu prea cred ca isi permit sa jongleze cu clientii nesatisfacuti de serviciile lor, mai ales daca vorbim de probleme grave.Exista si alternative pentru a rezolva neintelegerile, actionat in istanta cu sprijinul OPC si atunci o sa aibe castig de cauza insutit.
Nu pot spune ca nu-s adeptul masinilor SH, dar recunosc ca nu mi-am permis sa achizitionez vreo masina de noua, desi mi-as fi dorit.Achizitionarea unei masini rulate este o loterie nu numai la noi in tara, si implica multe riscuri pe care nu are rost sa le expunem, sunt atatea cazuri in care multi clienti au luat teapa si au fost nevoiti sa investeasca sume considerabile in masinile cumparate pentru a le aduce pe linia de plutire.Dar ma repet, daca exista posibilitatea de a achizitiona o masina de noua, de ce sa nu beneficiezi de acest fapt?Exista un dezavantaj considerabil, faptul ca odata scoasa de pe portile fabricii si cu ruperea tiplei de pe ea, masinii deja i se scade pretul cu aproape 25%, dar nu cred ca iei o masina noua ca sa o vinzi imediat decat daca intervin probleme serioase.
Referitor la garantie...nu prea cred ca isi permit sa jongleze cu clientii nesatisfacuti de serviciile lor, mai ales daca vorbim de probleme grave.Exista si alternative pentru a rezolva neintelegerile, actionat in istanta cu sprijinul OPC si atunci o sa aibe castig de cauza insutit.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
sper sa nu fac prea mult oftopic, mie au refuzat sa-mi schimbe discurile pe garantie pentru ca, dupa spusele specialistului din reprezentanta am intrat cu franele incinse prin balta sau am spalat-o... cand eu am facut frana de urgenta de la 150km/h ca sa nu ma fac praf... ca sa ma duc la OPC tre sa trec pe la un service autorizat sa-mi faca constatare si apoi sa ma plimb prin tribunal si sa dau bani pe avocat...
afara nu vei vedea asa ceva....
deci garantia in romania e o loterie cand vine vorba de masini... as prefera versiunea britanica (cumperi cu factura piese/consumabile originale si poti sa le schimbi si tu), insa mafia auto e prea mare si nimeni de sus nu vrea binele poporului... si nu e prima oara cand observ ca garantia in romania e oferita sub-standard de catre reprezentatele unro firme mari care afara ar plati fara sa discute chiar daca costurile sunt de 3-4 ori mai mari.
oricum ce ai spus tu e destul de corect cu masinile din germania... mai sunt si autohusuri mari si respectabile, insa daca te uiti la ei, si apoi pe site-uri gen mobile.de vei vedea ca preturile lor sunt cam cu 10-15% mai sus decat media de pe motorul de cautare... dar sunt respectabile si chiar nu fac golanii.
afara nu vei vedea asa ceva....
deci garantia in romania e o loterie cand vine vorba de masini... as prefera versiunea britanica (cumperi cu factura piese/consumabile originale si poti sa le schimbi si tu), insa mafia auto e prea mare si nimeni de sus nu vrea binele poporului... si nu e prima oara cand observ ca garantia in romania e oferita sub-standard de catre reprezentatele unro firme mari care afara ar plati fara sa discute chiar daca costurile sunt de 3-4 ori mai mari.
oricum ce ai spus tu e destul de corect cu masinile din germania... mai sunt si autohusuri mari si respectabile, insa daca te uiti la ei, si apoi pe site-uri gen mobile.de vei vedea ca preturile lor sunt cam cu 10-15% mai sus decat media de pe motorul de cautare... dar sunt respectabile si chiar nu fac golanii.
myhaylab
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2007
- Mesaj Privat
Y-GreK a scris:In oferta ta apar ca dotari si Jante de Aliaj pe 17 si Jante de Otel pe 16 cu capace, ai copiat gresit optiunile sau nu te-ai hotarat?
Mie mi se pare ca este o configuratie mai mult decat decenta, in schimb sunt nedumerit de dotarea "Parasolare cu oglinzi iluminate".La deschiderea masinii, oglinzile au sistem de iluminare in dedesubtul lor?S-a pus ca dotare pe Astra J?Daca da, inseamna ca tinde spre gama premium, am si eu pe Focus asa ceva si schimba total aspectul masinii, mai ales noaptea.
In ceea ce priveste alegerea, eu iti mai spun odata ca nu are rost sa iei in considerare varianta unei masini second-hand atata timp cat ai bugetul disponibil pentru o masina noua, nu exista termen de comparatie intre cele doua variante.Acea Insignia second-hand trebuie verificata cap-coada, de la motor pana la caroserie, trebuie sa-i verifici autenticitatea istoricului (daca are vreunul), si eventual vei fi nevoit sa bagi niste bani in plus pentru revizii si eventual alte probleme minore pe care le poate avea, e obligatorie revizia la achizitionarea unei masini second-hand daca vrei sa dormi linistit noaptea.
Singurul dezavantaj pe care-l vad oarecum la masinile noi e faptul ca trebuie sa-ti faci reviziile la reprezentanta cat timp masina este in garantie, dar macar esti mai putin stresat fiindca orice s-ar intampla, esti asigurat, pe cand la o masina SH...nu beneficiezi de asa ceva.
Numai bine!
Mie mi se pare ca este o configuratie mai mult decat decenta, in schimb sunt nedumerit de dotarea "Parasolare cu oglinzi iluminate".La deschiderea masinii, oglinzile au sistem de iluminare in dedesubtul lor?S-a pus ca dotare pe Astra J?Daca da, inseamna ca tinde spre gama premium, am si eu pe Focus asa ceva si schimba total aspectul masinii, mai ales noaptea.
In ceea ce priveste alegerea, eu iti mai spun odata ca nu are rost sa iei in considerare varianta unei masini second-hand atata timp cat ai bugetul disponibil pentru o masina noua, nu exista termen de comparatie intre cele doua variante.Acea Insignia second-hand trebuie verificata cap-coada, de la motor pana la caroserie, trebuie sa-i verifici autenticitatea istoricului (daca are vreunul), si eventual vei fi nevoit sa bagi niste bani in plus pentru revizii si eventual alte probleme minore pe care le poate avea, e obligatorie revizia la achizitionarea unei masini second-hand daca vrei sa dormi linistit noaptea.
Singurul dezavantaj pe care-l vad oarecum la masinile noi e faptul ca trebuie sa-ti faci reviziile la reprezentanta cat timp masina este in garantie, dar macar esti mai putin stresat fiindca orice s-ar intampla, esti asigurat, pe cand la o masina SH...nu beneficiezi de asa ceva.
Numai bine!
Sunt pe 17. Am amestecat optiunile in sensul in care nu am mai stat sa scot standardul din echiparea Active.
myhaylab
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2007
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
myhaylab a scris:Salut,
Am si eu urmatoarea intrebare. Daca sa cumpar o Astra Sedan noua cu motorizarea 1.4 Turbo Benzina 140 CP sau Insignia 2.0 Diesel 131 CP. Prima o voi cumpara din ROmania si a 2 a din Germania cu un rulaj de pana la 40.000 KM.
Am si eu urmatoarea intrebare. Daca sa cumpar o Astra Sedan noua cu motorizarea 1.4 Turbo Benzina 140 CP sau Insignia 2.0 Diesel 131 CP. Prima o voi cumpara din ROmania si a 2 a din Germania cu un rulaj de pana la 40.000 KM.
Daca iti permiti sa cumperi o masina noua, noua Mazda 6 este super ok.Totul este sa iti permiti sa dai pe ea peste 25.000 euro versiunea diesel cu motor de 2,2l si 175 C.P.
Daca vrei neaparat Opel, cumparati unul nou, insa din Germania.Tot ce este facut pentru vestici este mai de calitate decat ce se fabrica pentru estici(inclusiv romani).Insignia la 131 C.P.este submotorizata.Nu merita sa cumperi aceasta motorizare.Insignia are nevoie de cel putin 160 C.P. ca sa simti ca ai o masina energica, chiar daca nu vrei sa faci raliu.Chiar daca iti cumperi o masina SH este mai ok sa o cumperi din Germania, insa de la parcuri auto respectabile, nu de la turci, slavi sau romani.
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
florin71 a scris:
myhaylab a scris:Salut,
Am si eu urmatoarea intrebare. Daca sa cumpar o Astra Sedan noua cu motorizarea 1.4 Turbo Benzina 140 CP sau Insignia 2.0 Diesel 131 CP. Prima o voi cumpara din ROmania si a 2 a din Germania cu un rulaj de pana la 40.000 KM.
Tot ce este facut pentru vestici este mai de calitate decat ce se fabrica pentru estici(inclusiv romani).Am si eu urmatoarea intrebare. Daca sa cumpar o Astra Sedan noua cu motorizarea 1.4 Turbo Benzina 140 CP sau Insignia 2.0 Diesel 131 CP. Prima o voi cumpara din ROmania si a 2 a din Germania cu un rulaj de pana la 40.000 KM.
Nu este adevarat. Diferenta provine din legislatia tarii unde se exporta masina si gradul de accesorizare. Subansamblele folosite in procesul de productie sunt aceleasi, nu sunt diferentiate pe calitati
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Y-GreK a scris:Ai idee cat il ajunge acea Astra J in urma reducerilor comparativ cu o Mazda 6 diesel?
Nu sunt sigur, dar Astra J Sedan este comercializata numai in Europa de est, asa ca nu cred ca o va putea cumpara de acolo.
Nu sunt sigur, dar Astra J Sedan este comercializata numai in Europa de est, asa ca nu cred ca o va putea cumpara de acolo.
Nu este adevarat, la fel cum nu este adevarat nici tot discursul facut pe tema calitatii est vs vest...
Opel.de
puteti studia si preturile...etc.
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Ideea e ca Astra Sedane e proiectat mai mult pentru cei din Est, e bine cunoscut faptul ca tarile din fostul Tratat de la Varsovia erau mari iubitoare de sedanuri si aceasta tendinta inca se pastreaza oarecum.
Explica-mi de ce in Germania modelul porneste de la 18200E si in Romania de la 15900, pana la urma sunt aceleasi subansamble, implicit aceeasi masina, nu?
Explica-mi de ce in Germania modelul porneste de la 18200E si in Romania de la 15900, pana la urma sunt aceleasi subansamble, implicit aceeasi masina, nu?
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Pt ca daca in Romania ar porni cu pretul de vanzare al Germaniei ar cumpara-o doar directori de banca, avand in vedere diferenta "doar" intre salariul mediu brut intre RO si DE...un alt exemplu, si cartofii costa mai putin in RO fata de DE...asta nu inseamna ca nu vin tot din Egipt sau ...Somalia...sau ca pe aia din DE au dat cu zahar sa fie mai...dulci, deci, implicit mai scumpi.
In ce priveste caroseria...eu zic sa lasam miturile...daca nu exista cerere, logic nu va exista nici oferta...deci, uite ca si cei din vest vor sedanuri. Si ca dovada ca sedanul Astra J nu este o greseal de vanzari, listat gresit pe piete unde nu exista cerere pentru asa ceva, a celor de la Opel...uite ca si alti au in oferta pentru "vest" sedanuri, limousine...etc., masini din aceiasi clasa, concurente direct:
ford.de
...iti dai seama ca lista poate continua...
In ce priveste caroseria...eu zic sa lasam miturile...daca nu exista cerere, logic nu va exista nici oferta...deci, uite ca si cei din vest vor sedanuri. Si ca dovada ca sedanul Astra J nu este o greseal de vanzari, listat gresit pe piete unde nu exista cerere pentru asa ceva, a celor de la Opel...uite ca si alti au in oferta pentru "vest" sedanuri, limousine...etc., masini din aceiasi clasa, concurente direct:
ford.de
...iti dai seama ca lista poate continua...