- bogdanbercu84
- OP
- 48 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Corsa 2002
- Cluj
bogdanbercu84
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am urmatoarea nelamurire:La un opel astra g 2.0 DTH s-a ars calculatorul de motor (ECM).Mai exact initial a picat calculatorul pompei de injectie,iar dupa repetate incercari de dat la automat s-a ars si calculatorul central,defectiunea se manifesta in felul urmator:cand pun contactul pornesc termocuplele si acestea nu se opresc pana nu se ia borna de la baterie.Nu ma pot conecta nici cu Op-comul.
Se poate repara acest calculator?Are pe el codul:0281010050.
Am gasit la un coleg forumist un calculator tot de pe astra g dar cu codul:0281001971.
Este compatibil acest ECM?
Orice raspuns este binevenit!
Stima,
Am urmatoarea nelamurire:La un opel astra g 2.0 DTH s-a ars calculatorul de motor (ECM).Mai exact initial a picat calculatorul pompei de injectie,iar dupa repetate incercari de dat la automat s-a ars si calculatorul central,defectiunea se manifesta in felul urmator:cand pun contactul pornesc termocuplele si acestea nu se opresc pana nu se ia borna de la baterie.Nu ma pot conecta nici cu Op-comul.
Se poate repara acest calculator?Are pe el codul:0281010050.
Am gasit la un coleg forumist un calculator tot de pe astra g dar cu codul:0281001971.
Este compatibil acest ECM?
Orice raspuns este binevenit!
Stima,
- bogdanbercu84
- OP
- 48 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Corsa 2002
- Cluj
bogdanbercu84
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- bogdanbercu84
- OP
- 48 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Corsa 2002
- Cluj
bogdanbercu84
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- bogdanbercu84
- OP
- 48 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Corsa 2002
- Cluj
bogdanbercu84
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mitza 1986
- *
- 2 mesaje
- din 19 Mai 2013
- Astra 2000 y 17 dt
- Bucuresti
mitza 1986
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2013
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
George Z.
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salutare !
Va rog sa ma ajutati cu un sfat intr-o problema careia nu a reusit nimeni pana acum sa ii dea de capat.
Am un Opel Vectra B, 1996, 1.6l, 16v, injectie, X16XEL.
Problema este ca de ceva timp, 1 an cca., nimeni nu mai reuseste sa se mai conecteze la ECU cu nici un fel de interfata (atat profesionale cat si OP-COM-uri mai putin pretentioase).
In principiu nu am probleme deosebite cu masina, dar din cand in cand mai pica cate ceva (EGR, IAC, un senzor, etc) si ma dau de ceasul mortii impreuna cu vreun mecanic mai rabdator sa gasesc problema fara diagnoza, ceea ce e destul de enervant.
Practic, la conectarea mufei scrie doar "initializare ECU..." si apoi un mesaj de eroare precum ca nu exista comunicare cu ECU !
Singurul modul pe care se poate conecta este cel de ABS.
Ce am facut pana acum: masurat tensiunea de 12V pe pinul 16, verificat prezenta masa, masurat cu ohmmetrul continuitate conductor de la mufa OBD la ECU, schimbat ECU cu un altul - aceeasi eroare de comunicare (chiar daca nu avea aceeasi serie, deci nu recunostea immobilizer-ul, cred ca ar fi trebuit sa aiba loc comunicarea, nu?).
In speranta ca ma poate ajuta cineva cu un sfat, o idee, cat de mica, va multumesc anticipat !
O zi excelenta!
Cu stima,
George Zala
Va rog sa ma ajutati cu un sfat intr-o problema careia nu a reusit nimeni pana acum sa ii dea de capat.
Am un Opel Vectra B, 1996, 1.6l, 16v, injectie, X16XEL.
Problema este ca de ceva timp, 1 an cca., nimeni nu mai reuseste sa se mai conecteze la ECU cu nici un fel de interfata (atat profesionale cat si OP-COM-uri mai putin pretentioase).
In principiu nu am probleme deosebite cu masina, dar din cand in cand mai pica cate ceva (EGR, IAC, un senzor, etc) si ma dau de ceasul mortii impreuna cu vreun mecanic mai rabdator sa gasesc problema fara diagnoza, ceea ce e destul de enervant.
Practic, la conectarea mufei scrie doar "initializare ECU..." si apoi un mesaj de eroare precum ca nu exista comunicare cu ECU !
Singurul modul pe care se poate conecta este cel de ABS.
Ce am facut pana acum: masurat tensiunea de 12V pe pinul 16, verificat prezenta masa, masurat cu ohmmetrul continuitate conductor de la mufa OBD la ECU, schimbat ECU cu un altul - aceeasi eroare de comunicare (chiar daca nu avea aceeasi serie, deci nu recunostea immobilizer-ul, cred ca ar fi trebuit sa aiba loc comunicarea, nu?).
In speranta ca ma poate ajuta cineva cu un sfat, o idee, cat de mica, va multumesc anticipat !
O zi excelenta!
Cu stima,
George Zala