Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut tuturor. am reusit sa ajung a pune un tester pe masina. coduri: 0100, 0110, 0400. din cate inteleg eu ar fi debitmetrul si EGR (e mai curat ca dintii unui negru). in service zice nenea ca ar fi pompa vacuum si(sau) debitmetrul. voi ce parere aveti? oricum va multumesc la toti pentru sugestii
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Curata senzorul de boost pressure si va fi ok!
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
merci raku21, dar l am curatat si pe ala, nicio schimbare Exclamation
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Verifica cu alt senzor.
  • meca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1998 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Va salut ,de ceva vreme am problem cu opelul si anume nu porneste absolut de loc,nici la cheie nici tras,am gasit 2 fire care ies din pompa si intra in calculatorul de pe ea dezizolate si am demontat calculatorul pe care l-am trimis la reparat,mi-au schimbat un transistor,dar dupa ce l-am instalat din nou,tot nu porneste,poate sa fi ramas vreo electrovalva care baga motorina in pompa? si daca da se mai poate degripa sau se inlocuieste? va multumesc,si va astept un raspuns Shocked
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ce erori ai pe masina acum dupa interventia in electronica pompei?
  • meca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1998 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2013

  • Mesaj Privat
acum am 1630 si 1631
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Partea electronica a pompei este defecta!
  • meca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1998 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da am masurat acum si mi-au dat urmatoarele valori: la electrovalva dintre conducte 0,4 ohmi,iar la cea de jos care I se dezizoleaza firele 9,2 ohmi,concluzia:am nevoie de o electrovalva(cea dintre conducte) si s-ar putea sa trebuiasca sa repar din nou calculatorul pompei,daca stie cineva o rezolvare astept un raspuns Va multumesc
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
electrovalvele sunt ok,alea sunt valorile corecte.Trebuie remediata izolatia deteriorata la fire si reparat calculatorul.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ti s-a raspuns deja!

confirm - electronica din pompa defecta - electrovalvele sunt ok din punct de vedere al rezistentei!
  • djcobra13

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2015

  • Mesaj Privat
buna seara baieti ..... e cam veche discutia asta dar sper sa o mai citesaca careva.
Am si eu probleme cu un y20th .practic am schimbat motoru pe zafira mea. nu am avut probleme pentru vreo 2 ani , apoi iarna se aprindea cheia in bord si nu mai tragea deloc.Am curatat Egr am mai schimbat 2 furtunase si am mai mers un an...... apoi s-a oprit deodata ,am lasat de s-a racit motoru dupa care a pornit iar dar dupa cativa km se aprinde cheia si nu mai tine relantiul. Acul de la turatii se duce la zero iar motoru se ambaleaza singur in reprize......opresc,las sa se raceasca motorul apoi merge bine cca 6-7 km apoi iar oscileaza cu turatiile
am facut un test si zicea ca e senzoru de turatii din pompa , am dt jos partea electronica dar pare sa fie totul bun.
Nu am descoperit cum sa pun vreo 2 poze sa vedeti ce erori am.....
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,448
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Din descriere rezulta ca defect senzorul cranckshaft. Nu cel din pompa este vinovat daca turometrul pica pe 0 ! Niciodata !
  • djcobra13

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2015

  • Mesaj Privat
iata si faimoasa poza cu erorile din memorie.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,448
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
1335 si 0725 apar impreuna deobicei si sunt de la senzorul cranckshaft defect, asa cum am scris si mai sus. Sterge codurile ca sunt neprezente si vezi ce apare dupa ce o pornesti, eventual mergi putin cu masina. Dar le stergi dupa ce inlocuiesti senzorul defect !
  • djcobra13

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2015

  • Mesaj Privat
am inlocuit senzorul, nu am sters erorile pt ca nu am aparat dar pana la urma a pornit. a tebuit sa dau cu spray de mai multe ori. mentionez ca era oprita din martie. cand a pornit la inceput mergea rotund la 500 de rotatii si cand acceleram trebuia sa calc pedala la fund altfel nu se accelera, ori mergea la 500 ori la 4000........
am oprit si am pornit iar tot cu spray si de data asta statea la relanti normal numai ca daca acceleram scadea la 500 rpm si cand eram la blana se accelera de tot. am iesit cu ea pe strada si dupa 2 km si cateva smuncituri nu am mai avut probleme de nici un fel..... Am facut doar 50 km azi , maine o duc sa o pun pe test..... Voi ce parere aveti ,oare de ce a facut asa , din cauza lipsei de motorina in pompa de injectie sau din cauza faptului ca am desfacut senzorul din pompa si nu l-am mai pus la loc cum trebuia si ia trebuit timp sa se regleze singura ?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,448
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ai avut noroc ca a mai mers dupa perioada lunga in care a stat !
Pompele se strica si stand pe raft. Se gripeaza pistonasul de avans .
Pune 1litru de ulei 2T in motorina pt o ungere mai buna. Trebuie sa ai minim 25 litri de motorina in rezervor.
  • buzeboss

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
va salut.este posibil ca scaderile de putere ale motorului in sarcina sa fie datorate unei pompe de injectie defecta?vorbim de motorul z 19 dt 1.9 cdti 2006.de un an de zile la mersul in turatii mari mi se aprindea martorul masina cu cheie si ii taia din putere.apoi cand reduceam la 2000-2500rot se stingea martorul si masina mergea normal.codul care aparea este 227911.am curatat egr,verificat intercoler si toate furtunasele si tot aparea aceasta eroare.insa astazi mi s-a oprit in mers.porneste dar nu se accelereaza.merg 300 m se opreste iarasi.am dus-o la service si cica a picat pompa de injectie.coduri aparute p0090 si p0087
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR