dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
Salut!Am si eu o nelamurire.Banuiesc senzorul tps(clapeta de acceleratie) ca este busit.Simptome-raspunde slab la acceleratie,"se gandeste" cam 2 secunde pana incepe sa traga motorul,fie ca e cald sau rece.INTREBARE:Daca senzorul tps nu scoate zgomotul caracteristic,click-ul,cand clapeta de acceleratie incepe sa se deschida,inseamna ca e dus?Nu mi se aprinde check engine.
bstf2001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 E18 NVR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
am schimbat iar senzorul ala si se pare ca sunt surprize placute-motorul a prins putere si la relanti,pt ca cu vechiul senzor pleca mai greu de pe loc,adica aveam tot timpul impresia ca plec cu frana de mana partial trasa,si raspunde f bine la acceleratie,adica intr-a 2a ma lipeste de scaun..acum pleaca de pe loc si la relanti,daca las ambreiajul mai finut..Ideea e ca pt c20ne sunt 2 tipuri de senzori tps-unul mai mare si reglabil si altul mai micut si nereglabil.Eu am de-asta mai micut,i*am pus prima data de-ala reglabil si mi se aprindea {"check engine"-ul,acum l-am inlocuit tot cu unul mic si nereglabil,identic cu ala care l-am avut eu si merge masinuta mea f bine,asa cum nici n-am sperat...parca am mai trezit inca 50 de caluti din 115 ai lui Daca aveti probleme asemanatoare cu problemele pe care eu le-am avut cu motorasul asta,e bine sa va ganditi si la tps,pentru ca ,din proprie experienta,se pare ca are un rol f important in puterea dezvoltata de motorul asta.Sper sa fie la careva de folos!
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat