- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
Sal tuturor, am un Opel Astra F, C14NZ, an 93,hatchback, monopunct, pentru inceput vreau sa precizez ca de o luna ma confrunt cu o problema(timp in care zilnic am tot citit pe acest forum in speranta ca o sa gasesc problema, dar fara succes, am fost la mecanic si electrician si un raspuns pe care am vazut ca multi colegi l-au primit , adu masina la mine cand se opreste, lucru imposibil), masina se opreste in mers in special la viteza mica maxim 60 km/h, are o intrerupere si se opreste,daca apuc sa calc repede ambreaju si turez nu se opreste,dar dupa ceva timp tot se opreste, pun contactul dau la automat si porneste la a 2 sau a 3 cheie si se comporta normal, sau uneori nu vrea sa porneasca decat in modul descris anterior (am patit si la rece dar mai rar si uneori dupa ce am oprit in parcare, am avut 10 minute treaba dau la automat, invarte tot dar nu porneste, decat dupa 2,3 chei ,nici cu acceleratia calcata), ieri de exemplu nu a pornit, am rugat pe cineva sa dea la automat sa verific daca vine scantee, am scos fisa si venea scantee dar masina nu a pornit(asta era dupa 3 chei), am ridicat bancheta sa ascult pompa de benzina, a pus contactul s-a auzit un bazait timp de 3 sec, s-a oprit , a dat la automat a pornit masina si pompa la fel, am observat ca daca merg la drum lung si o 100 km nu am probleme(la viteza de peste 80 km/h nu s-a oprit niciodata), masina trage ok, consumul e acelasi, dar se opreste cam de 2-4 ori pe zi, nu are o regula si apoi merge normal un timp 1,2 zile.Test agrafa 12 constant , am scos intentionat o mufa de la tps, am verificat si a aparut eroarea.
Am schimbat si verificat: senzor delcou (Hall) nou + capac delcou nou
-cap injectie complect
-verificat fise, buji (au fost schimbate de 1 an rulaj aproximativ 16000 km), pe timp de noapte nu face scantei, nu curenteaza
-benzina pare sa vina , am scos furtunul de tur , am pus contactul si a dat un jet destul de consistent
-am schimbat senzor temperatura apa nou
-am scos pompa de benzina si nu e murdara, rezervorul e curat
-senzor map
-iac-ul a fost schimbat anul tecut nou
Am cautat releul pompei de benzina, dupa ce am citit pe forum dar nu l-am gasit in dreapta langa ECU, am vazut ceva relee langa sigurante, dar nu am vazut niciunul de culoare mov, stie cineva care e?
Practic nu stiu ce sa-i mai fac, orice sfat ar fi binevenit, intreb ar fi posibil sa se opreasca uneori pompa de benzina si apoi dupa 2,3 chei sa porneasca din nou?, caci scantee am vazut ca avea si la aprindere am schimbat destule piese, va rog daca ma puteti ajuta .Imi cer scuze daca am fost prea lung in descriere, dar am vrut sa spun exact cum se comporta.Multumesc.
Am schimbat si verificat: senzor delcou (Hall) nou + capac delcou nou
-cap injectie complect
-verificat fise, buji (au fost schimbate de 1 an rulaj aproximativ 16000 km), pe timp de noapte nu face scantei, nu curenteaza
-benzina pare sa vina , am scos furtunul de tur , am pus contactul si a dat un jet destul de consistent
-am schimbat senzor temperatura apa nou
-am scos pompa de benzina si nu e murdara, rezervorul e curat
-senzor map
-iac-ul a fost schimbat anul tecut nou
Am cautat releul pompei de benzina, dupa ce am citit pe forum dar nu l-am gasit in dreapta langa ECU, am vazut ceva relee langa sigurante, dar nu am vazut niciunul de culoare mov, stie cineva care e?
Practic nu stiu ce sa-i mai fac, orice sfat ar fi binevenit, intreb ar fi posibil sa se opreasca uneori pompa de benzina si apoi dupa 2,3 chei sa porneasca din nou?, caci scantee am vazut ca avea si la aprindere am schimbat destule piese, va rog daca ma puteti ajuta .Imi cer scuze daca am fost prea lung in descriere, dar am vrut sa spun exact cum se comporta.Multumesc.
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
Revin cu alte detalii : - la indrumarea unui coleg de pe club opel am verificat sa vad daca se face vid in rezervor -rezultat nimic
-am luat o pompa de benzina marti(14.05.2013), totul a mers bine pana sambata (18.05.2013),am parcurs aproximativ 80 km in aceasta perioada doar in oras, cand iar a inceput sa moara motorul (exact ca inainte) in relanti sau in mers, ieri eram in drum spre casa la viteza de 80km/h si masina a intrerupt cum face de obicei cand vrea sa moara motorul, dar pe moment nu am lasat pedala de acceleratie(30 de sec sau mai mult), am turat mai tare, a scazut din viteza dar nu a murit motorul,dar nu avea putere(in acest timp am mai dat vreo 2 pedale si a revenit la normal ) si nu a mai facut nici un fel de probleme, am ajuns cu bine cei 40 de km cat mai aveam de parcurs, in timpul acelei manifestari nu s-a aprins nici un martor in bord, parea totul normal ca si cand motorul ar merge, dar ceva nu lucra la parametri normali.Am facut si un test agrafa aseara dar nimic, doar 12.
In principiu nu am rezolvat nimic pana acum, ceva pareri, indrumari?
-am luat o pompa de benzina marti(14.05.2013), totul a mers bine pana sambata (18.05.2013),am parcurs aproximativ 80 km in aceasta perioada doar in oras, cand iar a inceput sa moara motorul (exact ca inainte) in relanti sau in mers, ieri eram in drum spre casa la viteza de 80km/h si masina a intrerupt cum face de obicei cand vrea sa moara motorul, dar pe moment nu am lasat pedala de acceleratie(30 de sec sau mai mult), am turat mai tare, a scazut din viteza dar nu a murit motorul,dar nu avea putere(in acest timp am mai dat vreo 2 pedale si a revenit la normal ) si nu a mai facut nici un fel de probleme, am ajuns cu bine cei 40 de km cat mai aveam de parcurs, in timpul acelei manifestari nu s-a aprins nici un martor in bord, parea totul normal ca si cand motorul ar merge, dar ceva nu lucra la parametri normali.Am facut si un test agrafa aseara dar nimic, doar 12.
In principiu nu am rezolvat nimic pana acum, ceva pareri, indrumari?
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Ar mai fi senzorul ECT, care stiu ca face probleme cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare; din cate imi aduc aminte, e pozitionat pe langa pompa de apa ... prin zona aia, oricum, in stanga motorului, cum te uiti la el.
Pe de alta parte, ar trebui sa iti apara ca si eroare, cand faci testul cu agrafa.
Spun asta, pt ca tatal meu avea problema asta la un Golf 3, se oprea din senin si dadea la automat pana ii ieseau ochii; schimband senzorul ECT, s-a rezolvat problema instantaneu!
Pe de alta parte, ar trebui sa iti apara ca si eroare, cand faci testul cu agrafa.
Spun asta, pt ca tatal meu avea problema asta la un Golf 3, se oprea din senin si dadea la automat pana ii ieseau ochii; schimband senzorul ECT, s-a rezolvat problema instantaneu!
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
herby a scris:Revin cu alte detalii : - la indrumarea unui coleg de pe club opel am verificat sa vad daca se face vid in rezervor -rezultat nimic
-am luat o pompa de benzina marti(14.05.2013), totul a mers bine pana sambata (18.05.2013),am parcurs aproximativ 80 km in aceasta perioada doar in oras, cand iar a inceput sa moara motorul (exact ca inainte) in relanti sau in mers, ieri eram in drum spre casa la viteza de 80km/h si masina a intrerupt cum face de obicei cand vrea sa moara motorul, dar pe moment nu am lasat pedala de acceleratie(30 de sec sau mai mult), am turat mai tare, a scazut din viteza dar nu a murit motorul,dar nu avea putere(in acest timp am mai dat vreo 2 pedale si a revenit la normal ) si nu a mai facut nici un fel de probleme, am ajuns cu bine cei 40 de km cat mai aveam de parcurs, in timpul acelei manifestari nu s-a aprins nici un martor in bord, parea totul normal ca si cand motorul ar merge, dar ceva nu lucra la parametri normali.Am facut si un test agrafa aseara dar nimic, doar 12.
In principiu nu am rezolvat nimic pana acum, ceva pareri, indrumari?
-am luat o pompa de benzina marti(14.05.2013), totul a mers bine pana sambata (18.05.2013),am parcurs aproximativ 80 km in aceasta perioada doar in oras, cand iar a inceput sa moara motorul (exact ca inainte) in relanti sau in mers, ieri eram in drum spre casa la viteza de 80km/h si masina a intrerupt cum face de obicei cand vrea sa moara motorul, dar pe moment nu am lasat pedala de acceleratie(30 de sec sau mai mult), am turat mai tare, a scazut din viteza dar nu a murit motorul,dar nu avea putere(in acest timp am mai dat vreo 2 pedale si a revenit la normal ) si nu a mai facut nici un fel de probleme, am ajuns cu bine cei 40 de km cat mai aveam de parcurs, in timpul acelei manifestari nu s-a aprins nici un martor in bord, parea totul normal ca si cand motorul ar merge, dar ceva nu lucra la parametri normali.Am facut si un test agrafa aseara dar nimic, doar 12.
In principiu nu am rezolvat nimic pana acum, ceva pareri, indrumari?
aceleasi simptome, acelasi lucru pat si eu ....
sunt tare curios de rezolvare
o sa ma uit we acesta pe la toate mufele de la motor, cine stie ...
- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
@dyS a scris:Ar mai fi senzorul ECT, care stiu ca face probleme cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare; din cate imi aduc aminte, e pozitionat pe langa pompa de apa ... prin zona aia, oricum, in stanga motorului, cum te uiti la el.
Pe de alta parte, ar trebui sa iti apara ca si eroare, cand faci testul cu agrafa.
Spun asta, pt ca tatal meu avea problema asta la un Golf 3, se oprea din senin si dadea la automat pana ii ieseau ochii; schimband senzorul ECT, s-a rezolvat problema instantaneu!
Pe de alta parte, ar trebui sa iti apara ca si eroare, cand faci testul cu agrafa.
Spun asta, pt ca tatal meu avea problema asta la un Golf 3, se oprea din senin si dadea la automat pana ii ieseau ochii; schimband senzorul ECT, s-a rezolvat problema instantaneu!
am schimbat acest senzor am specificat in primul post, fara sa apara eroare, e nou de vreo luna, multumesc oricum de sprijin
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Iti spun pentru ca in aceeasi situatie sunt si eu momentan. Alta rezolvare in afara de a merge cu ea mai turata, nu am gasit, nu stiu sa fie alta cale de curatare a catalizatorului. Asta din cauza ca merg mai mult in oras. Am fost si eu la randul meu sfatuit sa o tin undeva intre 2500-2700 in mod constant, si din cand in cand o sa mai scot la plimbare si afara si acolo sa o tin pe la 3000. Daca descoperi o cale de curatare a catalizatorului, te rog frumos sa postezi si aici. Multumesc, o zi buna in continuare.
- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am inteles, la mine o ia la a 3 cheie cel mult, luni am schimbat si filtrul de benzina(dupa ce l-am dat jos l-am scuturat putin si apoi am dat drumu la benzina ce era in el si a fost cam neagra, in rest pe furtun a venit curata) , pana azi cel putin nu a mai murit motorul dar am facut vreo 30 de km pana acum,dar nu iau inca nimic in serios caci pana acum numai dezamagiri am avut dupa schimbarea pieselor, astept sa mai treaca ceva timp, am pus si pe baza raciri temperaturii din Arad undeva maxim 200 C , caci totul a aparut la mine cu incalzirea temperaturi de afar sau e pur si simplu o coincidenta, astept sa vad ce mai rezolv in acest weekend cand merg la mecanic iar. O zi buna
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
verifica continuitatea firului de la sonda lambda
eu aveam firul de la sonda lambda copt de la atata caldura a motorului, intrerupt
l-am taiat de unde era intrerupt, l-am dezizolat, curatat cu putin smirghel si inadit din nou *varianta romaneasca - cu patentul)
Insa inainte de a-l carpi, am zis totusi sa verific daca chiar de aici se tragea aceasta problema
Am pornit masina si a inceput imediat sa se manifeste
Mergea un timp aleator (10 secunde - 2 minute - 5 minute ...) dupa care se oprea instantaneu
De aici aveam si eroarea de sonda si eroarea de injector. Sonda nemailucrand cum trebuie, probabil ca ECU trimitea informatie (curent mai mult) spre injector pt a suplini amestecul ...
Zilele acestea o sa ma ocup mai in detaliu de acel fir si o sa ii fac o lipire mai profi un pic (cu un ciocan de lipit)
verifica continuitatea firului de la sonda lambda
eu aveam firul de la sonda lambda copt de la atata caldura a motorului, intrerupt
l-am taiat de unde era intrerupt, l-am dezizolat, curatat cu putin smirghel si inadit din nou *varianta romaneasca - cu patentul)
Insa inainte de a-l carpi, am zis totusi sa verific daca chiar de aici se tragea aceasta problema
Am pornit masina si a inceput imediat sa se manifeste
Mergea un timp aleator (10 secunde - 2 minute - 5 minute ...) dupa care se oprea instantaneu
De aici aveam si eroarea de sonda si eroarea de injector. Sonda nemailucrand cum trebuie, probabil ca ECU trimitea informatie (curent mai mult) spre injector pt a suplini amestecul ...
Zilele acestea o sa ma ocup mai in detaliu de acel fir si o sa ii fac o lipire mai profi un pic (cu un ciocan de lipit)
- herby
- OP
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
eu am avut firul intrerupt
l-am taiat unde era intrerupt si l-am inandit
inainte de a-l inadi am zis totusi sa pornesc masina sa vad daca se manifesta intr-adevar problema de acolo
restul este exact cum am scris mai sus
lasa-mi un mesaj pe privat cu nr tau de tel si te sun sa iti explic prin viu grai.
este mai usor asa, daca vrei bineinteles
l-am taiat unde era intrerupt si l-am inandit
inainte de a-l inadi am zis totusi sa pornesc masina sa vad daca se manifesta intr-adevar problema de acolo
restul este exact cum am scris mai sus
lasa-mi un mesaj pe privat cu nr tau de tel si te sun sa iti explic prin viu grai.
este mai usor asa, daca vrei bineinteles