Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • madalin_voc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Va salut. Inainte de a cumpara o masina m-am uitat si eu ca tot omul la taxe, impozite, asigurari, am intrebat pe cei ce au (de vanzare) si toti mi-au dat acelasi raspuns cu privire la taxa de mediu. Euro 5 cu filtru particule este in jur de 500 lei, 100 si ceva de euro.
Tocmai ce mi-am achizitionat un Opel Insignia din 2010, m-am dus cu el la rar fara ca inainte sa-i fac schimbul si mi-a scris pe carte 177 CO2.
Din calculele de pt site-uri reiese o taxa de 321 euro, la fel ca si la calculatorul de taxa din incinta rar.
Acum as vrea pareri din partea celor care si-au inmatriculat insignia cu noua taxa, ce valoare de CO2 au in c.i a vehic. si cat au platit?(trebuia facut schimbul inainte de a merge la rar)
Multumesc anticipat.
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Insignia 2.0 CDTi 110CP Insignia - 124 g/km
Insignia 2.0 CDTi 130CP Insignia - 124 g/km
Insignia 2.0 CDTi 130CP Insignia - 134 g/km

Astea sunt emisiile declarate de producator, ce ti-a trecut RAR-ul acolo este extraordinar de mult. Ti-au cam tras-o si ar trebui sa te duci calare peste ei cu o hartiuta de la un dealer Opel unde sunt trecute emisiile de CO2 declarate de producator.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Opel Insignia 2.0cdti (A20DTH) = 160Cp are 154 g CO2.
Taxa pentru timbrul de mediu este undeva la 198 euro.
  • vladbobu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Opel Insignia Sports Tourer A20DTC, 110CP, an 2010, 159g CO2 si am platit 940ron acum o luna.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Opel Insignia 2.0cdti (A20DTH) = 160Cp are 154 g CO2.
Taxa pentru timbrul de mediu este undeva la 198 euro.



Exact asa am platit si eu 198 eur, aceeasi motorizare, aceleasi emisii
  • insignia blue

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 16let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut,dar cei de la rar nu se iau dupa cartea tehnica,sau dupa testele lor?
  • madalin_voc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asta ma intreb si eu, daca se iau dupa catalog sau dupa ce masoara ei acolo?
Apropo.. mi-a zis cineva ca la acelasi motor 1956 cmc 96 kw depinde daca e manuala sau hidramata, asta ar putea fii diferenta de la 198 la 299 sau 321 euro cat mi-au calculat taxa pe site-urile de profil.
Poate fii adevarat ca la hidramata sa platesti mai mult?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Valoarea din cartea tehnica sau din catalog a CO2-ului este una de referinta. In carte este trecuta valoarea maxima pe care o scoate o masina in conditiile in care este in stare buna de functionare. Astfel: o masina luata de noua, atunci cand temperatura este optima, va avea emisii de 140, 145g, 150 CO2(exemplu) insa producatorul trece in carte 154g ca sa fie o valoarea optimizata pentru toata plaja de motoare/masini. La fel si cei de la RAR vor respecta aceasta valoare(154g). Insa, lucurile se schimba radical atunci cand te duci la RAR si iti masoara noxele cu acea sonda. Daca le da o valoare mai ridicata de 154g or sa o treaca pe aceea(nu se mai tine cont de datele producatorului).

Cauze posibile:
-au masurat valoarea emisiilor fara ca motorul sa ajunga la temperatura de 90 C
-ai diverse probleme (la DPF, catalizator sau EGR)
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba are dreptate. SI eu banuiesc ca ai ceva defectiuni la masina de ti-au iesit asa mari noxe. Noxele (co2 expirmat in g/km) la RAR se stabileste numai prin masurare cu respectiva sonda, nu se ia dupa nici o specificatie data de nimeni. La fel cum nici la norma de poluare ei nu baga in seama in unele cazuri Euro-ul dat de producator.
O singura , dar foarte improbabila cazua ar mai fi sa li se fi defectat la aia de la RAR aparatul de testare, dar asta trebuie sa se fi vazut si la altii de dupa tine si ma gandesc ca ar fi anuntat si ei daca constatau asa ceva.
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La ce RAR ai facut testarea?...traind in tara asta nu mi-ar fi de mirare ca politica lor sa fie in sensul adaugarii de noxe pt a incasa statul mai multi bani....du-te la un centru ITP sau alt RAR si mai masoara inca o data si vezi dc exista diferente.
  • madalin_voc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La Rarul de pe cal. Grivitei, la sf. lui aprilie. Tuturor li se pare f mult cat a iesit, trebuia sa iasa pana in 155 co2. Ce pot sa fac in cazul asta ?
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Du-te la alte service-uri auto care fac inspectie tehnica si vezi rezultatele acolo, poti sa faci apoi o comparatie cu testul de la RAR.
Daca ies masuratorile mai mici, acoperi cu un marker datele service-ului unde ai facut masuratorile si le arati celor de la RAR ce a iesit la ei.
Ar fi bine sa faci masuratorile in doua service-uri diferite.
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu dc mai poti face ceva..daca ai acceptat si ai luat cartea data de ei unde erau trecute noxele...doar sa te mai duci in alta parte sa vezi daca sunt diferente mari...si apoi sa te duci inpoi la ei....cauti sa vorbesti cu un sef ceva daca ai un document din alta parte care iti atesta valori mai mici...eu asta as face
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
De acord cu @guliver. Te duci direct la seful de la RAR.ul respectiv. Se face o cerere stil contestaþie. P.S.: Tie ti.au încãlzit motorul ianinte de a masura noxele?
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Du-te undeva la un service autorizat RAR si cere=le sa iti fac un test de noxe oficial, adica cu hartie pe care sa ateste si sa fie stampila service-ului. Asa iti dai seama daca ai fost pacalit sau daca e de la tine problema.
Apoi poti sa mergi cu hartia aia sa le dai in nas celor de la RAR. Din p.d.v legal nush cat te ajuta (poate tine de dovada daca faci o plangere), dar cine stie pe de alte parti (ale bunului simti peste care s-ar putea intamplator sa dai). Plus ca la RAR trebuie sa existe un fel de procedura de reidentificare (suna si intreaba exact)
  • madalin_voc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ce sa incalzeasca... au luat masina din parcare, a dat drumul la muzica pe vibe fm si in 2-3minute i-a bagat supozitorul in teava de esapament, timp in care a stat ca era o dacie 1410 in fata la verificat noxe ca altfel in 30 sec era gata. A accelerat-o de 3 ori la blana si gata. Cred ca temperatura nu era 90 grade, am stat ceva acolo pana sa vina la masina, circa 45 - 50 min.
A mai facut cineva contestatie la rar ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cand am facut eu RAR(septembrie 2012, afara era destul de cald atunci), cu toate ca umblasem cu masina prin oras, am ajuns la ei in curte, m-au pus sa pornesc masina si sa o las asa timp de 30 min. Dupa asta a venit un domn, a preluat masina, a bagat sonda pe esapament, a citit ceva valori pe acolo, apoi a turat-o de cateva ori in "blana", iar a lasat-o pe mers liber si a citit estimarile si aia fost ce tine de noxe.

Pe carte am fix: 154 g CO2.
  • madalin_voc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
cutie manuala sau?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cutie mauala.
  • paulcg

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
madalin_voc a scris:Va salut. Inainte de a cumpara o masina m-am uitat si eu ca tot omul la taxe, impozite, asigurari, am intrebat pe cei ce au (de vanzare) si toti mi-au dat acelasi raspuns cu privire la taxa de mediu. Euro 5 cu filtru particule este in jur de 500 lei, 100 si ceva de euro.
Tocmai ce mi-am achizitionat un Opel Insignia din 2010, m-am dus cu el la rar fara ca inainte sa-i fac schimbul si mi-a scris pe carte 177 CO2.
Din calculele de pt site-uri reiese o taxa de 321 euro, la fel ca si la calculatorul de taxa din incinta rar.
Acum as vrea pareri din partea celor care si-au inmatriculat insignia cu noua taxa, ce valoare de CO2 au in c.i a vehic. si cat au platit?(trebuia facut schimbul inainte de a merge la rar)
Multumesc anticipat.


Este cutie automata de aceea ai 177
RAR-ul nu masoara nimic ptr E4 sau E5 au datele de la producator in functie de motorizare / transmisie nu are nici o legatura cu schimbul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR