Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  3. Mic dicționar explicativ
  • Raulynio21

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut! Cine stie ce inseamna certificat TUV si la ce foloseste?
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca te referi la un autoturism este vorba de certificatul care atesta inspectia tehnica a acestuia (ITP).
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2007

  • Mesaj Privat
http://en.wikipedia.org/wiki/Technischer_Überwachungsverein

Ceva similar cu RAR
  • Raulynio21

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu vreau sa cumpar niste piese de tuning si mi-a zis cineva ca daca au acest certificat "TUV" nu mai trebuie omologate la RAR...
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Tuv-ul respecta legile europene, la fel si rar-ul. Dar cum in tara noastrã multe, foarte multe legi europene au fost traduse nu tocmai corect, cred ca cel mai bine ar fi sa intrebi la cei de la rar dacã poți achiziționat acele produse si vei avea sau nu probleme cu arr-ul
  • Raulynio21

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi!...Cred ca e mai bine sa-i intreb pe cei de la rar.... Respect!
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
din cate stiu TUV va intra si in Romania in paralel cu ISCIR dar asta nu are legatura cu domeniul autoturismelor. Cred ca daca piesele sunt montate in reprezentanta (deci au acordul constructorului) nu o sa ai probleme cu RAR-ul. Asa se intampla si cu dimensiunile jantelor; RAR-ul nu are de unde sa stie daca piesele acelea se potrivesc pe modelul tau de masina sau daca nu trebuie schimbat si altceva impreuna cu piesa aceea pentru ca ansamblul sa functioneze (evacuare sport - obligatoriu admisie sport cu tot ce implica aceasta). Daca te uiti in cartea unei masini tunate din Germania o sa vezi trecute toate modificarile cu numele piesei, producatorul si atelierul unde au fost montate.
  • Raulynio21

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru ajutor! Respect!
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,405
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Depinde de pisele cumparate si ce modificari vrei sa faci.
Daca modifici instalatia de iluminare,motorul la extrem sau mecanismul de directie sau de franare.In cazul unei testari RAR este posibil sa pici.
Chiar daca piesele au sau nu certificare TUV.
Daca montezi un eleron sau un body kit atunci nu prea i-ti trebuie nimic.Este posibil totusi daca sunt elemente scumpe sa nu se ia in considerare la asigurator in caz de accident.
  • Raulynio21

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
As vrea sa pun niste suspensi sport reglabile si un body Kit,,,dar imi e frica ca nu trec de RAR si nu vreau sa le cumpar degeaba.
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cum ziceam cred ca cel mai bine ar fi sa intrebi la cei de la rar.
  • RaduAL

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Tuv-ul nu este altceva decat un sistem de certificare.
In Romania, acest certificat este aproape nefolositor daca nu este insotit de certificarea RAR. Dar asta e valabila doar in cazul comercializarii pieselor. La RAR, poti avea probleme doar daca modificarile sar in ochi, pentru ca orice modificare trebuie sa se incadreze in certificatul de omologare al masinii. Modificarile ce ies din acest tipar fac obiectul unei modificari individuale.
Revenind, body kit-ul nu va creea probleme daca nu e exagerat, insa amortizoarele posibil da, mai ales daca modifica garda, si te duci la RAR cu ea lasata pe burta, etc
Faptul ca respectivul sustine ca are certificat tuv pt piese nu inseamna ca ele pot fi introduse pe piata noastra spre comercializare.
Parerea mea, ca persoana ce a colaborat cu cei de la RAR este ca poti folosi aceste piese atata timp cat nu atragi prea tare atentia.
Bafta
  • Raulynio21

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi! Respect!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale
  3. Mic dicționar explicativ

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR