- Raulynio21
- OP
- 6 mesaje
- din 29 Apr 2013
- Astra 2002 Y17DT
- Prahova
Raulynio21
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- elmugur
- **
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Raulynio21
- OP
- 6 mesaje
- din 29 Apr 2013
- Astra 2002 Y17DT
- Prahova
Raulynio21
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2013
- Mesaj Privat
- elmugur
- **
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Raulynio21
- OP
- 6 mesaje
- din 29 Apr 2013
- Astra 2002 Y17DT
- Prahova
Raulynio21
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
din cate stiu TUV va intra si in Romania in paralel cu ISCIR dar asta nu are legatura cu domeniul autoturismelor. Cred ca daca piesele sunt montate in reprezentanta (deci au acordul constructorului) nu o sa ai probleme cu RAR-ul. Asa se intampla si cu dimensiunile jantelor; RAR-ul nu are de unde sa stie daca piesele acelea se potrivesc pe modelul tau de masina sau daca nu trebuie schimbat si altceva impreuna cu piesa aceea pentru ca ansamblul sa functioneze (evacuare sport - obligatoriu admisie sport cu tot ce implica aceasta). Daca te uiti in cartea unei masini tunate din Germania o sa vezi trecute toate modificarile cu numele piesei, producatorul si atelierul unde au fost montate.
- Raulynio21
- OP
- 6 mesaje
- din 29 Apr 2013
- Astra 2002 Y17DT
- Prahova
Raulynio21
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Depinde de pisele cumparate si ce modificari vrei sa faci.
Daca modifici instalatia de iluminare,motorul la extrem sau mecanismul de directie sau de franare.In cazul unei testari RAR este posibil sa pici.
Chiar daca piesele au sau nu certificare TUV.
Daca montezi un eleron sau un body kit atunci nu prea i-ti trebuie nimic.Este posibil totusi daca sunt elemente scumpe sa nu se ia in considerare la asigurator in caz de accident.
Daca modifici instalatia de iluminare,motorul la extrem sau mecanismul de directie sau de franare.In cazul unei testari RAR este posibil sa pici.
Chiar daca piesele au sau nu certificare TUV.
Daca montezi un eleron sau un body kit atunci nu prea i-ti trebuie nimic.Este posibil totusi daca sunt elemente scumpe sa nu se ia in considerare la asigurator in caz de accident.
- Raulynio21
- OP
- 6 mesaje
- din 29 Apr 2013
- Astra 2002 Y17DT
- Prahova
Raulynio21
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2013
- Mesaj Privat
- elmugur
- **
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
- RaduAL
- **
- 352 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Bucuresti
RaduAL
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
Tuv-ul nu este altceva decat un sistem de certificare.
In Romania, acest certificat este aproape nefolositor daca nu este insotit de certificarea RAR. Dar asta e valabila doar in cazul comercializarii pieselor. La RAR, poti avea probleme doar daca modificarile sar in ochi, pentru ca orice modificare trebuie sa se incadreze in certificatul de omologare al masinii. Modificarile ce ies din acest tipar fac obiectul unei modificari individuale.
Revenind, body kit-ul nu va creea probleme daca nu e exagerat, insa amortizoarele posibil da, mai ales daca modifica garda, si te duci la RAR cu ea lasata pe burta, etc
Faptul ca respectivul sustine ca are certificat tuv pt piese nu inseamna ca ele pot fi introduse pe piata noastra spre comercializare.
Parerea mea, ca persoana ce a colaborat cu cei de la RAR este ca poti folosi aceste piese atata timp cat nu atragi prea tare atentia.
Bafta
In Romania, acest certificat este aproape nefolositor daca nu este insotit de certificarea RAR. Dar asta e valabila doar in cazul comercializarii pieselor. La RAR, poti avea probleme doar daca modificarile sar in ochi, pentru ca orice modificare trebuie sa se incadreze in certificatul de omologare al masinii. Modificarile ce ies din acest tipar fac obiectul unei modificari individuale.
Revenind, body kit-ul nu va creea probleme daca nu e exagerat, insa amortizoarele posibil da, mai ales daca modifica garda, si te duci la RAR cu ea lasata pe burta, etc
Faptul ca respectivul sustine ca are certificat tuv pt piese nu inseamna ca ele pot fi introduse pe piata noastra spre comercializare.
Parerea mea, ca persoana ce a colaborat cu cei de la RAR este ca poti folosi aceste piese atata timp cat nu atragi prea tare atentia.
Bafta
- Raulynio21
- OP
- 6 mesaje
- din 29 Apr 2013
- Astra 2002 Y17DT
- Prahova
Raulynio21
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2013
- Mesaj Privat