- mycutzu_jr
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2013
- Vectra 1996 X17DT
- Buzau
mycutzu_jr
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Daca ar minca ulei fumul ar fi albastru...depinde de cantitate dar e normal sa scoata fum negru....nu stiu stilul tau de condus dar daca mergi mult prin oras iti recomand sa mergi cu ea in afara orasului si cu motorul la 90 grade mergi cu el turat la 4000RPM ceva km si ai sa vezi ca se curata galeria de admisie ,evacuarea si tobele,... asta este parerea personala deci nu spun ca asta e cea mai buna metoda .
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pierzi din presiunea care o face turbina, pe undeva. Verifica tot traseul turbo->intercooler->admisie.
De obicei se coace si crapa furtunul de la intercooler, cel de sus de la iesire, ala gros in forma de S. Sau e posibil sa nu-ti etanseze intercooler-ul (sa fie sparta vre-o celula). Sau poate cineva ti-a umblat la debit, rotind de surubul de pe pompa de injectie ca sa traga mai bine motorul. Sau poate furtunasul ala care iese din admisia presurizata si intra in pompa de injectie sus in ciuperca e spart, ori poate ti-a iesit la un capat. Cauze sunt destule... si in general depinde de starea generala a masinii (daca a fost prost servisata si muncita k'lumea de cei ce-au avut-o inaintea ta).
Auzi vre-un suierat-ceva cand o turezi ? La liber, sau in mers cu geamurile laterale deschise (ca sa auzi mai bine).
Trage bine la deal, sau se cam târâie ? Cand da cu mult fum negru in turatii mari, exact asa se intampla, trage ca o caruta (motorul primeste doar motorina, nu are destul aer cu care sa-l arda).
De obicei se coace si crapa furtunul de la intercooler, cel de sus de la iesire, ala gros in forma de S. Sau e posibil sa nu-ti etanseze intercooler-ul (sa fie sparta vre-o celula). Sau poate cineva ti-a umblat la debit, rotind de surubul de pe pompa de injectie ca sa traga mai bine motorul. Sau poate furtunasul ala care iese din admisia presurizata si intra in pompa de injectie sus in ciuperca e spart, ori poate ti-a iesit la un capat. Cauze sunt destule... si in general depinde de starea generala a masinii (daca a fost prost servisata si muncita k'lumea de cei ce-au avut-o inaintea ta).
Auzi vre-un suierat-ceva cand o turezi ? La liber, sau in mers cu geamurile laterale deschise (ca sa auzi mai bine).
Trage bine la deal, sau se cam târâie ? Cand da cu mult fum negru in turatii mari, exact asa se intampla, trage ca o caruta (motorul primeste doar motorina, nu are destul aer cu care sa-l arda).
- mycutzu_jr
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2013
- Vectra 1996 X17DT
- Buzau
mycutzu_jr
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2013
- Mesaj Privat