lucasss
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
Buna tuturor.
Am achizitionat de curind un opel vectra c 2003 si as vrea sa multumesc celor care au postat despre pozitiile ventilatorului de la aeroterma deoarece am reusit sa salvez 3 milioane cit ar fi costat un set nou de rezistente pt ca am inlocuit doar siguranta termica si functioneaza toate treptele ventilatorului.Tot ce sper este sa nu se topeasca cositorul cu care am lipit siguranta inainte ca ea sa se arda.
Oricum cealalta problema care momentan nu este rezolvata ar fi ca radiatorul de racire(cel mare) este fisurat si nu stiu ce sa fac:sa cumpar unul nou si cu tot cu manopera ajung la 6.5 milioane sau sa incerc sa il lipesc (desi daac e fisurat la plasticul din partea de jos nu stiu daca se poate suda) sau sa cumpar unul second hand si sa il montez.
Daca ar fi dupa mine as cumpara unul nou ca sa stiu ca nu o sa mai am probleme dar bineinteles ca de banii care o sa ii dau as fi luat un set de cauciucuri caci cele actuale sint roase destul de tare.Ar putea cineva sa imi dea un pret approx de un radiator second ca sa stiu daca merita ca daca este prea mult mai bine pun niste bani si il iau pe cel nou.Un radiator nou am inteles ca este 5 milioane,iar restul de pina la 6.5 este manopera si nu stiu ce antigel calumea care este 500 mii.
Multumesc si as astepta un raspuns cit de repede ca ar trebui sa sun mecanicul sa ii spun decizia mea.
Multumesc si numai bine tuturor.
Am achizitionat de curind un opel vectra c 2003 si as vrea sa multumesc celor care au postat despre pozitiile ventilatorului de la aeroterma deoarece am reusit sa salvez 3 milioane cit ar fi costat un set nou de rezistente pt ca am inlocuit doar siguranta termica si functioneaza toate treptele ventilatorului.Tot ce sper este sa nu se topeasca cositorul cu care am lipit siguranta inainte ca ea sa se arda.
Oricum cealalta problema care momentan nu este rezolvata ar fi ca radiatorul de racire(cel mare) este fisurat si nu stiu ce sa fac:sa cumpar unul nou si cu tot cu manopera ajung la 6.5 milioane sau sa incerc sa il lipesc (desi daac e fisurat la plasticul din partea de jos nu stiu daca se poate suda) sau sa cumpar unul second hand si sa il montez.
Daca ar fi dupa mine as cumpara unul nou ca sa stiu ca nu o sa mai am probleme dar bineinteles ca de banii care o sa ii dau as fi luat un set de cauciucuri caci cele actuale sint roase destul de tare.Ar putea cineva sa imi dea un pret approx de un radiator second ca sa stiu daca merita ca daca este prea mult mai bine pun niste bani si il iau pe cel nou.Un radiator nou am inteles ca este 5 milioane,iar restul de pina la 6.5 este manopera si nu stiu ce antigel calumea care este 500 mii.
Multumesc si as astepta un raspuns cit de repede ca ar trebui sa sun mecanicul sa ii spun decizia mea.
Multumesc si numai bine tuturor.
Ciuxy
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2007
- Mesaj Privat
fisura aia de care zici tu e mare? daca nu e asa de mare poti folosi un praf(se gaseste aproape in toate mag de piese auto) pentru radiator ce astupa porii si fisurile relativ mici,se toarna in vasul de expansiune. Nu e o rezolvare definitiva, dar poti sa incerci, e vreo 5 ron un tub dinala. Si io am avut niste pori si pierdeam vizibil lichid,am bagat acel praf si de vreo luna nu mai am probleme.Bafta
- G_S_C
- ***
- 816 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Prahova
G_S_C
- Mesaje scrise: 816
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ciuxy
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2007
- Mesaj Privat
lucasss
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pai chiar nu stiu ce sa ma zic.Mecanicul zice ca nimic nu se compara cu ce este nou (bineinteles ca lui ii convine sa puna ceva nou pe masina deoarece nu isi mai bate capul cu tot felul de improvizatii) dar am primit de la cineva o sticla cu ceva de la liqui moly parca ,care a fost 20 lei noi ,dar am primit si de la alte doua persoane sfatul ca sa evit sa torn chestia aia in radiator ca infunda cine stie ce pt ca ei au patit-o..nu pe loc dar intr-o zi calduroasa de iulie cind le-a fiert apa in radiator.Sint de conceptie ca sticluta aia sa o tin la mine si intr-un caz mai nefericit sa o pot folosi daca se sparge radiatorul prin "tara nimanui",desi nu imi doresc sa se intimple.
Poate imi spune cineva cam cit ar costa un radiator second si atunci decid daca merita sau nu.
Tnx
Poate imi spune cineva cam cit ar costa un radiator second si atunci decid daca merita sau nu.
Tnx
Ciuxy
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2007
- Mesaj Privat
lucasss
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
Rezolvat.
Schimbat radiator racire 580 lei + manopera si antigel inca 80 lei.
Radiator second hand in Las Vegas Arad costa 100 euro si cred ca nu merita (mai bine nou).
Lichid de acela de astupat fisuri am primit prea multe sfaturi negative in ceea ce priveste comportamentul radiatorului pe timpul verii asa ca....sper sa nu mai am treaba cu el.
Interesant ca radiatorul de racire care a fost pus acum pe masina este diferit de cel original prin faptul ca este mai gros un pic(a trebuit indoita o sustinere a radiatorului de clima pt. a putea intra in locas), si nu are lamelele atit de multe si de subtiri ca si la radiatorul original.In fine...sper sa nu mai am probleme cu racirea momentan.
In schimb o sa am nevoie sa schimb cauciucurile fata dar am sa ma mai documentez eu ce cauciucuri isi merita banii.
Schimbat radiator racire 580 lei + manopera si antigel inca 80 lei.
Radiator second hand in Las Vegas Arad costa 100 euro si cred ca nu merita (mai bine nou).
Lichid de acela de astupat fisuri am primit prea multe sfaturi negative in ceea ce priveste comportamentul radiatorului pe timpul verii asa ca....sper sa nu mai am treaba cu el.
Interesant ca radiatorul de racire care a fost pus acum pe masina este diferit de cel original prin faptul ca este mai gros un pic(a trebuit indoita o sustinere a radiatorului de clima pt. a putea intra in locas), si nu are lamelele atit de multe si de subtiri ca si la radiatorul original.In fine...sper sa nu mai am probleme cu racirea momentan.
In schimb o sa am nevoie sa schimb cauciucurile fata dar am sa ma mai documentez eu ce cauciucuri isi merita banii.
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Dragi colegi,
Sper in primul rand ca am postat unde trebuie. Azi am avut necazul sa constat ca cineva a perforat radiatorul de la masina cu o surubelnita (Oare in ce tara traim?). Daca ar fi cu piatra chiar nu-mi explic cum. Ii adanca si se vede urma de surubelnita.
Vreau sa va intreb daca acesta ii radiatorul de la motor sau este cel de la clima sau de la ce o fi? Si daca pot merge in continuare cu masina fara sa afectez motorul. Idea ar fi sa astept pana dupa iarna deoarece stau cam prost cu bugetul. Atasez o poza cu nenorocirea
Masina Opel Vectra C 2.0 DTI an 2004
Sper in primul rand ca am postat unde trebuie. Azi am avut necazul sa constat ca cineva a perforat radiatorul de la masina cu o surubelnita (Oare in ce tara traim?). Daca ar fi cu piatra chiar nu-mi explic cum. Ii adanca si se vede urma de surubelnita.
Vreau sa va intreb daca acesta ii radiatorul de la motor sau este cel de la clima sau de la ce o fi? Si daca pot merge in continuare cu masina fara sa afectez motorul. Idea ar fi sa astept pana dupa iarna deoarece stau cam prost cu bugetul. Atasez o poza cu nenorocirea
Masina Opel Vectra C 2.0 DTI an 2004
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- crysty83
- **
- 121 mesaje
- din 15 Apr 2011
- Vectra 2005 Z19dt
- Buzau
crysty83
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
MADANDI
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2005 16zxe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
valisoa69
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
- kartush45
- **
- 209 mesaje
- din 01 Dec 2011
- Vectra 2005 z18xe
- Anglia
kartush45
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Anglia
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2011
- Mesaj Privat