Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
colegul aharpa... Noi cu y22dth nu avem pompa de motorina in rezervor! Sad la noi e doar pompa de injectie de pe motor si ... atat ! in locul pompei din rezervor cum e la tine noi avem sita si rezistorul indicator nivel.Nu e nici.o suparare! P.S. m-a sunat aseara colegul adrian2009 si ramane sa ii fac o vizita cand ma va contacta si daca am si eu timp.
Skip ads

  • Adrian2009

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mii de multumiri colegului Ottomega25 care m-a ajutat s-o pornesc. A avut dreptate, masina a pornit tractata. Multumesc inca o data, nu pot spune decat ca este o persoana deosebita.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut nea' Adriane ! ma bucur ca te-am putut ajuta si o voi mai face ! important e sa vrei sa o pastrezi cat mai bine masina ! motorul se aude FOARTE BINE ! deci cei 163 de mii de km sunt reali mai ales fata de cum porneste ( fata de a mea cu toate ca are bendixul schimbat cu original Bosch) e o muzica pt Diesel-isti ! urca frumos un ture cu exceptia unui egr-u murdar dar care se va rezolva curand(azi CHIAR nu am avut timp... ca te ajutam 30 de min, ) Ne mai auzim !Sanatate !
  • Adrian2009

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
A pornit atunci, tractata, a pornit si ziua urmatoare, dupa care n-a mai vrut. Sunt doua luni de cand am incercat zilnic s-o pornesc, dar n-a mai vrut. Cu un mecanic bun in Bucuresti, ma puteti ajuta ?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asta inseamna ca se dezamorseaza pe undeva linia de alimentare.Mai exact,prinde aer,iar motorina o ia la vale,gravitational,spre rezervor.Am un prieten cu o Sintra care suferea de aceeasi boala.O "rezolva " tinind rezervorul mereu peste 1/2,si masina in stationare cu botul "la vale".pana la urma,la el au fost o-ring-urile cuplelor rapide de pe instalatia de alimentare,tur/retur.Ori,asa banuieste,pentru ca dupa ce le-a schimbat,nu a mai avut probleme.Ar putea fi si garnitura de la filtru de motorina.Chiar daca nu observi urme de motorina,fiind in aspiratie la mersul motorului.
La un Fiat Uno,acum vre-o 15 ani,patea aceeasi treaba,porneam,apoi se oprea si dadeam la automat de-l lua dracu pana-l porneam.Ori acolo au fost furtunele de retur injectoare.Deci,pe undeva trage aer si dezamorseaza linia de alimentare.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
...sau, faceti cm am facut eu... am mai scris...
Montati o pompita de amorsare de tip Dacia Papuc, e cca. 60 lei noua. gen para si e foarte rezistenta in timp fata de cele cauciucate ce le gasiti in butique-uri... o montati intre filtru si pompa... eu am fixat-o prin inlocuirea conductei de tur cu un furtun de acelasi diametru fi, preferabil, marca Semperit sau altele, in dublu strat si panzat atat la exterior cat si la mijloc. Eu am improvizatia asta de 4 ani cred... si ori de cate ori cand am inlocuit filtrul sau am ramas....in pana Very Happy, am amorsat-o chiar si singur si am pornit-o dupa cateva demarari, fara a mai impinge 2 tone...
Drsigur, poti recurge si la u;tima metoda, dar nu cred ca se incumeta vreunul sa isi defcteze ambreiajul Wink
  • ipais

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da, nu e greu...se monteaza o para (eu am montat-o inainte de filrtu de motorina) si se da la pompa pana se face para beton. dupa care se apasa cu o surubelnita valve cu Capac rosu de langa pompa de injectie. se face iar pompita beton, se apasa iar valve, de doua trei ori dupa care porneste ca murgu dupa ce manca jar.
eu am si acum o infima pierdere undeva pe system si in cate o dimineata nu vrea sa porneasca, bag mana sub prag, dau la pompita de cateva ori (care e goala de fiecare data cand nu porneste) si ii dau cheie. porneste.
in schimb nu stiu exact cum sa detectez locul prin care se dezamorseaza. am vazut ca pe tur am peste tot coliere autoblocabile (care se strang singure) si ma gandesc sa le inlocuiesc pe toate cu coliere clasice, poate din cauza asta. daca nu merge nici asa, am ramas fara idei. poate mai re cineva ceva idei.
  • Dj_XXX

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996 X 16 XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara dragi prieteni....va scriu din pacate nu de bine...am o problema cu o astra g 1.7....adica masina a ramas fara motorina din cate zice cea care a conduso Smile...dupa ce iam bagat juma de rezervor dat la automat pana am gatat bateria cu si fara spray de eter nici o miscare....efectiv nu porneste...mai devreme am venit cu ea tractata vreo 10 km si am incercat so pornesc asa...din pacate nimic...nu pot sa inteleg dc nu vrea sa porneasca....ati mai patit careva asa ceva? dimineata pun Op-comul pe ea sa vad ce da...ma tot gandesc la calculatorul de injectie....am inteles ca e o problema prea bine stiuta cu lipituriile reci....sa fie oare de acolo...sa fie pur intamplator faptul ca sa intamplat in acelasi timp in care a ramas fara motorina....stiti cumva asta are pompa in rezervor sau e doar pompa de inalte cea de la motor.....orice sugestie e binevenita plz..Sad(((
  • ipais

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Hmmm,.. Daca e ce banuiesc eu, pana la urma eu am gasit problema la aerul pe sistemul de motorina: opel a facut ub sistem de aerisire la motorina prin care a pus o valva de aerisire dupa pompa de motorina, are un capacel rosu langa pompa de injectie. E un ventil exact ca la valva de la roata, care la mine curge. Nu poti sa vezi ca curge pt ca are capacelul rosu, exact ca la ventilul de la roata, care acopera scurgerea de motorina. Eu am vazut scurgerea asta dupa ce am pornit masina si am dat jos capacelul de la ventil. Pe de alta parte, dca polpa de motorina e dezamorsata poti sa o tragi si sa o impingi pana iti creste barba ca nu porneste. Ia o pompita de logan si pune-o pe tur si da la pompa pana o favi beton, dupa care dai la cheie si porneste. Mai greu dar porneste. Spor
  • Dj_XXX

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996 X 16 XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
oare unde gasesc o pompita de amorsare de care zici...vad ca esti din sibiu...ai vreo idee? faza cu ventilul nu stiu ce sa zic...nu o facut treaba asta niciodata...pana nu o ramas doamna in pana prostului...ma gadeam ca se amorseaza singura pompa....cei drept cand am desfacut conducta de la filtru si am tot dat la automat nu vine motorina....deloc...multumesc de suport Wink
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Subscriu ca trebuie amorsata pompa de injecție. Daca ai scos toata motorina din circuit, de ex cand faci motorul sau pui pompa noua, trebuie neaparat amorsata pompa de injecție. In caz contrar, dai la automat pana cedeazã electromotorul.
Ideea e asa: fie inainte de filtru (mai complicat), fie dupa filtru, inserezi o pompa-membrana (para) de cauciuc, ca la logan, pe care o acționezi pana trage motorina si devine tare. Apoi încerci sa pornești si cred ca din 2-3 încercãri trebuie sa porneascã. La mine s-a bâlbâit prima oarã, insa a doua oarã a pornit rotund, frumos, deși aveam motorul nou (refacut) - cuzineți, segmenti, etc
Succes tuturor!
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Apropo, pompița para se gãsește la orice magazin piese auto de Dacia. Costa 20 lei si pt cei ce au fisuri sau supape defecte la admisie cu motorina, poate fi inseratã pe conducta tur de motorina. Poate fi lãsatã acolo si acționatã cand masina mai face pe nebuna....
Deh mașinile si femeile......
Sper sa nu se supere doamnele... era in spirit de gluma 😁🤭
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR