comisarul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
- sandu mihai
- *
- 4 mesaje
- din 06 Nov 2012
- Astra 2005
- Vaslui
sandu mihai
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
Ziua buna.
Am un Opel astra H din 2005 si nu am avut probleme cu el pana acum, cand deodata facea probleme inchiderea centralizata si casetofonul.
Inchiderea centralizata practic mima inchiderea adica se auzea cum blocheaza portierele dar daca trageam de maner se deschidea.
Casetofonul avea o problema din cauza firelor de la portiera stanga spate, cand deschideam portiera se intrerupea sunetul, apoi ca sa am din nou sunet la casetofon trebuia sa strang de mansonul ala de cauciuc dintre portiera si prag sau sa tot inchit si sa deschid portiera.
Am pus mana si am desfacut siguranta aia cu tot cu manson , am scos carcasa de plastic din interiorul masinii care se afla la praguri, sa am o vizibilitate mai buna la fire, am tras firele cu tot cu mufa prin gaura din prag in interiorul masini sa pot lucra lejer, am lipit firele ( cam toate) si partea importanta dupa ce am lipit firele si leam izolat, am facut o matisare( AM INFASURAT FIRELE) cu banda de izoler din material textil, metoda folosita de cei de la W.(golf). Aceasta matisare rezolva problema pe un timp mai indelungat deoarece intareste structura firelor, care se stranguleaza pana se taie ( nicidecum nu se intind) PRELUNGIREA FIRELOR NU PREA AJUTA CU NIMIK.
RECOMANDAREA MEA ESTE SA LE INFASURATI CU UN STRAT BUN DE BANDA DE IZOLER.
Daca am fost de ajutor cu aceste sfaturi sunt bucuros ca le-am impartit cu voi ( Fratii mei de masini), multa sanatate si sa traiti o mie de ani fara reparatii atat voi cat si masinile voastre.
Am un Opel astra H din 2005 si nu am avut probleme cu el pana acum, cand deodata facea probleme inchiderea centralizata si casetofonul.
Inchiderea centralizata practic mima inchiderea adica se auzea cum blocheaza portierele dar daca trageam de maner se deschidea.
Casetofonul avea o problema din cauza firelor de la portiera stanga spate, cand deschideam portiera se intrerupea sunetul, apoi ca sa am din nou sunet la casetofon trebuia sa strang de mansonul ala de cauciuc dintre portiera si prag sau sa tot inchit si sa deschid portiera.
Am pus mana si am desfacut siguranta aia cu tot cu manson , am scos carcasa de plastic din interiorul masinii care se afla la praguri, sa am o vizibilitate mai buna la fire, am tras firele cu tot cu mufa prin gaura din prag in interiorul masini sa pot lucra lejer, am lipit firele ( cam toate) si partea importanta dupa ce am lipit firele si leam izolat, am facut o matisare( AM INFASURAT FIRELE) cu banda de izoler din material textil, metoda folosita de cei de la W.(golf). Aceasta matisare rezolva problema pe un timp mai indelungat deoarece intareste structura firelor, care se stranguleaza pana se taie ( nicidecum nu se intind) PRELUNGIREA FIRELOR NU PREA AJUTA CU NIMIK.
RECOMANDAREA MEA ESTE SA LE INFASURATI CU UN STRAT BUN DE BANDA DE IZOLER.
Daca am fost de ajutor cu aceste sfaturi sunt bucuros ca le-am impartit cu voi ( Fratii mei de masini), multa sanatate si sa traiti o mie de ani fara reparatii atat voi cat si masinile voastre.
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Am avut si eu problema asta saptamana trecuta si am cautat topicul asta si nu l-am gasit. Probabil ca daca specificati portiera spate stanga, cumva, ar fi mai usor de gasit.
Inainte da dau si eu sfaturi, ca mai toti patitii de aici, as vrea sa resping cateva din cele gasite aici, ca fiind prostii. Nu exista oval in toata povestea asta. E un inel de plastic albastru la fel de rotund ca si mufa si e impins afara de un arc la fel de rotund. Mufa nu se roteste nici un grad nici 90 si nici 5, doar trageti de ea dupa de ati scos inelul albastru, tot tragand si rotind usor. E o mufa cu diferiti pini in ea, in sine o imbecilitate marca opel. La fel de imbecila e si implementarea sistemului insemnand un inel de fixare albastru care sare singur din slot si indiferent cum l-ai pune nu sta corect si iese la loc si o mufa rotunda, fara indicatii vizibile sau cheie de conectare corecta in slot, asa cum au toate mufele.
Nu prindeti firele din burduf cu izolator sau banda textila pt ca au dimensiuni diferite si vor ceda cele mai subtiri, fortate sa se indoaie mai tare de cele mai groase.Faptul ca se distruge cablajul poate fi pus pe seama faptului ca usa stanga este mai folosita decat cea dreapta, ca burduful este foarte scurt(pt ca nu e atata spatiu ca la portierele fata), ca firele difera in dimensiuni si in grosimea stratului de izolator si nu in ultima instanta imbatranirii izolatorului si rigidizarii lui la temperatura scazuta. Dar toate astea nu-s suficiente ca sa il faca pe constructorul de automobile opel sa remedieze problema asta atat de veche si instalnita mai la toate modelele. Probabil ca defectul afecteaza numai masinile fara garantie sau mai utilizate .
La mine s-a rupt cablajul cu alarma pusa, insamnand ca usa nu se mai putea deschide in nici un fel. Din fericire se poate scoate inelul abastru si mufa, cu portiera inchisa. Mai departe am prelungit toate cele 12 fire si am efectuat lipiturile corespunzatoare. Prelungirea firelor am facut-o ca sa nu am 2 seturi de lipituri in burduf, altfel nefiind o rezolvare in sine a defectului. Am verificat si portiera dreapta si acolo totul era in regula fara nici cea mai mica urma de uzura.
Dupa toate astea pot sa dau ca sfat sa nu mai desfaceti fata usii pt ca nu e necesar. E necesar in schimb inlaturarea capacului de la prag, unelte de lipit, varnish termocontractil, fire de dimesiuni identice cu cele pe care le inlocuiti(pt ca nu e loc in burduf) si multa rabdare.
Nu uitati sa pozitionati corect semnul de pe burduf (arata cam asa []> )in raport cu mufa rotunda si pozitionarea burdufului in stalpul usii astfel ca la inchidere sa nu faca o bucla. Va orientati corect dupa cel de la usa dreapta.
Inainte da dau si eu sfaturi, ca mai toti patitii de aici, as vrea sa resping cateva din cele gasite aici, ca fiind prostii. Nu exista oval in toata povestea asta. E un inel de plastic albastru la fel de rotund ca si mufa si e impins afara de un arc la fel de rotund. Mufa nu se roteste nici un grad nici 90 si nici 5, doar trageti de ea dupa de ati scos inelul albastru, tot tragand si rotind usor. E o mufa cu diferiti pini in ea, in sine o imbecilitate marca opel. La fel de imbecila e si implementarea sistemului insemnand un inel de fixare albastru care sare singur din slot si indiferent cum l-ai pune nu sta corect si iese la loc si o mufa rotunda, fara indicatii vizibile sau cheie de conectare corecta in slot, asa cum au toate mufele.
Nu prindeti firele din burduf cu izolator sau banda textila pt ca au dimensiuni diferite si vor ceda cele mai subtiri, fortate sa se indoaie mai tare de cele mai groase.Faptul ca se distruge cablajul poate fi pus pe seama faptului ca usa stanga este mai folosita decat cea dreapta, ca burduful este foarte scurt(pt ca nu e atata spatiu ca la portierele fata), ca firele difera in dimensiuni si in grosimea stratului de izolator si nu in ultima instanta imbatranirii izolatorului si rigidizarii lui la temperatura scazuta. Dar toate astea nu-s suficiente ca sa il faca pe constructorul de automobile opel sa remedieze problema asta atat de veche si instalnita mai la toate modelele. Probabil ca defectul afecteaza numai masinile fara garantie sau mai utilizate .
La mine s-a rupt cablajul cu alarma pusa, insamnand ca usa nu se mai putea deschide in nici un fel. Din fericire se poate scoate inelul abastru si mufa, cu portiera inchisa. Mai departe am prelungit toate cele 12 fire si am efectuat lipiturile corespunzatoare. Prelungirea firelor am facut-o ca sa nu am 2 seturi de lipituri in burduf, altfel nefiind o rezolvare in sine a defectului. Am verificat si portiera dreapta si acolo totul era in regula fara nici cea mai mica urma de uzura.
Dupa toate astea pot sa dau ca sfat sa nu mai desfaceti fata usii pt ca nu e necesar. E necesar in schimb inlaturarea capacului de la prag, unelte de lipit, varnish termocontractil, fire de dimesiuni identice cu cele pe care le inlocuiti(pt ca nu e loc in burduf) si multa rabdare.
Nu uitati sa pozitionati corect semnul de pe burduf (arata cam asa []> )in raport cu mufa rotunda si pozitionarea burdufului in stalpul usii astfel ca la inchidere sa nu faca o bucla. Va orientati corect dupa cel de la usa dreapta.
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nu contest cele spuse aici, doar am patit-o si eu.
Totusi acum, dupa tot ce s-a scris, conchid ca intr-adevar portiera stanga spate este cea mai utilizata.
Intrebarea mea e: la Vauxhall (sau cele din Anglia), aceeasi problema e la usa dreapta spate ?
Tot nu-mi dau seama de ce nu e cea mai utilizata in mod logic portiera dinspre bordura.
Totusi acum, dupa tot ce s-a scris, conchid ca intr-adevar portiera stanga spate este cea mai utilizata.
Intrebarea mea e: la Vauxhall (sau cele din Anglia), aceeasi problema e la usa dreapta spate ?
Tot nu-mi dau seama de ce nu e cea mai utilizata in mod logic portiera dinspre bordura.
ARHILE
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
salutare tuturor am avut si eu tot aceasi problema usa spate stinga am gasit doua fire rupte unul de culoare alb si unu maro l-eam lipit si am rezolvat doar o problema acum usa se inchide din cheie dar martorul din bord care arata usa deschisa nu functioneaza la celelalte usi nu am probleme astept si eu niste raspunsuri daca se poate va multumesc
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Pai desfa mufa din usa. Desfa capacul de prag, impinge burduful cu mufa prin gaura din stalp si adu-le pe amandoua in interiorul masinii. Aici ai sa observi ca ai lungime de fire suficienta cat sa poti culisa burduful si sa poti inspecta firele din burduf. Asa probabil vei descoperi ca restul firelor sunt rupte sau izolatiile sunt crapate. Pana aici e simplu, mai departe repari si urmezi sfatul cu pozitionarea corecta a burdufului in raport cu mufa si a burdufului in raport cu gaura din stalp astfel incat sa nu formeze bucla la inchidere si sa se distruga cablajul in timp.
ARHILE
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Degeaba dai jos fata usii pt ca nu ai ce sa verifici acolo. Totul e din burduf. Daca te pasioneaza demontarea fetei usii, fa rost de o panglica care se foloseste la facutul de fundite(gasesti in piata la tarabe sau la marochinarie cu latime de pana in 10 mm. Panglica asta o introduci intre manerul de plastic si saiba de plastic care este lipita de maner si din cauza asta o vei observa mai greu. Bagi panglica intre maner si saiba astfel incat manivela sa fie indreptata in jos si capetele panglicii sa fie in directie opusa adica in sus. Rulezi panglica ca pe o curea de transmisie stanga-dreapta cativa centimetri astfel incat sa agate capetele sigurantei si sa o ridice sus. La introducerea sigurantei pui fata apoi saiba apoi manerul cu siguranta partial introdusa . Dupa pozitionarea manerului impingi siguranta spre axul manerului si dupa aia rotesti manerul pana cand saiba se asaza in pozitie si fata usii revine la pozitia corecta fata de maner. Totusi nu are rost sa faci operatiunea asta. Fa doar ceea ce ti-am scris in postul anterior.
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
ARHILE a scris:CREZI CA AR MAI FI UN FIR RUPT PE UNDEVA ?SENZORUL DE USE DESCHISA E IN BROASCA ?SPUNEMI SI MIE CUM SA SCOT MINERUL CARE LASA GEAMUL JOS CA ERA SA RUP FATA DE USE MERSI
Bagi o carpa intre maner si tapiterie si prin rotire succesive ai sa scoti siguranta afara sau cu o surubelnita otelita eventual cu varf bont tragi siguranta afara.
Legat de neaprinderea martorului in bord daca spui ca firele sunt ok nu-ti ramane decat sa inlocuiesti broasca cu totul(100 ron in dezmembrari). Eu asa am facut si acum vad ca inceput sa-mi faca figuri si martorul din broasca de pe dreapta spate. Deci astra h RUUULLLLZZZ
- bame
- **
- 345 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
raladi
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu usa stanga spate doar ca de natura mecanica. Acum vreo 3 saptamani mi s-a parut ca s-a deschis din exterior mai greu decat de obicei... am zis ca poate mi se pare... acum, dupa 3 saptamani, sunt convins ca se deschide din ce in ce mai greu in fiecare zi. Adica in prezent deschiderea usii presupune un efort destul de mare. Ceva idei ce ar putea fi? Pot spera doar la o ungere ceva ? Masina de 2 ani si 23k km la bord .... (
Am si eu o problema cu usa stanga spate doar ca de natura mecanica. Acum vreo 3 saptamani mi s-a parut ca s-a deschis din exterior mai greu decat de obicei... am zis ca poate mi se pare... acum, dupa 3 saptamani, sunt convins ca se deschide din ce in ce mai greu in fiecare zi. Adica in prezent deschiderea usii presupune un efort destul de mare. Ceva idei ce ar putea fi? Pot spera doar la o ungere ceva ? Masina de 2 ani si 23k km la bord .... (
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
raladi
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2011
- Mesaj Privat
Nu m-am exprimat suficient de clar. Problema e la sistemul de deschidere... tragerea de manerul de deschidere a usii necesita un efort din ce in ce mai mare. Odata deschisa usa ea se misca in balamale fara nici o problema.... nu sunt gripate balamalele.... Hehe... era frumos sa fie cursa usii dificila..... faceam baitza in WD40
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
- bame
- **
- 345 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
georgeleus a scris:Nu contest cele spuse aici, doar am patit-o si eu.
Totusi acum, dupa tot ce s-a scris, conchid ca intr-adevar portiera stanga spate este cea mai utilizata.
Intrebarea mea e: la Vauxhall (sau cele din Anglia), aceeasi problema e la usa dreapta spate ?
Tot nu-mi dau seama de ce nu e cea mai utilizata in mod logic portiera dinspre bordura.
Totusi acum, dupa tot ce s-a scris, conchid ca intr-adevar portiera stanga spate este cea mai utilizata.
Intrebarea mea e: la Vauxhall (sau cele din Anglia), aceeasi problema e la usa dreapta spate ?
Tot nu-mi dau seama de ce nu e cea mai utilizata in mod logic portiera dinspre bordura.
uite ca de ceva timp eu am probleme cu usa DREAPTA-spate.a inceput usor-usor.prima data nu imi arata in bord ca e usa deschisa din anumite pozitii,de ceva timp nu mai imi arata deloc ca e deschisa,apoi a inceput sa faca figuri sa nu se incuie uneori si de astazi am observat intamplator ca nu se mai incuie deloc.deci problema este si la usa dreapta-spate,desi nu am vauxhall.in seara asta o sa cobor sa dau pragu la o parte sa vad care e treaba.
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- catalin_ing
- *
- 33 mesaje
- din 19 Jul 2013
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
catalin_ing
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2013
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat