DanF
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra H din 2005, motor 1.9 cu 110 kW...de 1 saptamana imi intrerupe continuu iar in treptele a 5 a si a 6 a nu se mai accelereaza...!am fost cu injectoare am schimbat si EGR-ul...si tot aceleasi simtome...nu stiu ce sa ii mai fac...!si inca ceva...se aude un scartait lung la accelerari bruste chiar in fata motorului pe la conductele de evacuare!daca ma poate ajuta cineva va rog mult!MULTUMESC
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Scartaiul lung de care vorbesti este ascutit si se aude doar cand incepe sa intre turbo? Daca e asa ai garnitura de la galeria de evacuare arsa sau evacuarea slabita din suruburi. Legat de tremuratul in sarcina(intre 1700 - 2000 ture) si a mea face la fel isi cand ii mai curat EGR-ul parca se mai tempereaza. Incearca sa mergi cu ea mai turata si scapi de intreruperi.
O alta varianta ar fi sa aibe ceva pe parte mecanica, axa cu came admisie uzata , sarita de la punct, admisie infundata etc.
Bafta
Scartaiul lung de care vorbesti este ascutit si se aude doar cand incepe sa intre turbo? Daca e asa ai garnitura de la galeria de evacuare arsa sau evacuarea slabita din suruburi. Legat de tremuratul in sarcina(intre 1700 - 2000 ture) si a mea face la fel isi cand ii mai curat EGR-ul parca se mai tempereaza. Incearca sa mergi cu ea mai turata si scapi de intreruperi.
O alta varianta ar fi sa aibe ceva pe parte mecanica, axa cu came admisie uzata , sarita de la punct, admisie infundata etc.
Bafta
DanF
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2013
- Mesaj Privat
da se poate la asta ma gandesc si eu...ca este ceva de la galeria de admisie...EGR-ul este nou l-am luat exact marca de pe masina, deci nu este de la el.aha mi-am amintit se numeste Piersburge ceva de genu...si eu ma gandesc la acelasi lucru!Inca ceva am fost la mine la tara si am atins-o pe dedesubt unde am constantat ca s-a rupt cablul de la sonda de de temperatura din filtrul de particule...acesta fiind anulat!cam atat!
- andreigeo
- **
- 351 mesaje
- din 18 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
Korleone
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Deci, e clar toti suferim de aceeasi problema idiferent de motorizare si cauza principala eu cred ca este EGR pentru ca toti am patit acelasi lucru. Problemele au aparut dupa inlocuirea lui. Eu ca si cauza probabila gasesc ca iarna aerul fiind mai rece moleculele de oxigen sunt mai compactate si arderea este mai buna, vara cu cat cresc temperaturile moleculele de oxigen sunt ma disipate si arderea nu se mai face cu aceeasi intensitate automat crescand si consumul. Atunci apar intruperile.
Problema devine mai complicata, deoarece de cate ori am trecut granita prin vestul tarii si cum am alimentat din Ungaria intreruperile ca prin minune dispar.
Eu suspectez carburantul care se comercializeaza la noi nu este suficient de bine aditivat(asta nu inseamna ca nu este curat) si asta contribuie substantial la disconfortul nostru.
Daca mai gasesc un tipar sau reusesc sa-i dau de cap va tin la curent.
Problema devine mai complicata, deoarece de cate ori am trecut granita prin vestul tarii si cum am alimentat din Ungaria intreruperile ca prin minune dispar.
Eu suspectez carburantul care se comercializeaza la noi nu este suficient de bine aditivat(asta nu inseamna ca nu este curat) si asta contribuie substantial la disconfortul nostru.
Daca mai gasesc un tipar sau reusesc sa-i dau de cap va tin la curent.
- andreigeo
- **
- 351 mesaje
- din 18 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
La mine povestea a fost asa. am ramas pe centura, ne mai putand sa accelerez, acum 1an juma. Cand vroiam sa accelerez imi taia alimenatarea, smucindu-se. Cu chiu cu vai, cu accelerari fff line am aj acasa, eroarea era ceva de aer fals. Am citit pe forum, am curata egr, si a inceput sa mearga. DAR, vara am ramas cu simptomul intreruperii...iarna merge super, rotund trage etc...vara in schimb, ma termina, uneori se simte mai tare, alteori mai slab. Ma gandeam la simpotmele date, sa nu fie racitorul de la EGR...vara asta, sunt chitit sa o fac, am si placuta cu 3 gaurele pt limitare, dar nu as pune-o inca, ca nu asta mi se pare solutia, dar in final o fac pe asta...daca nu rezolv nimic. Mai zicea cineva de granulatia filtrului de motorina...e plauzibila ?