- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Exista sonda lambda , in alta dimensiune Prietene care ai facut topicul, m-am izbit si eu de aceeasi chestie astazi. Primul lucru a fost sa schimb electrovalva de la turbo, si tot nu avea putere cum trebuie, am pus debitmetru de pe alta masina si rupe randurile. Dar in cazul tau ca nu se aprinde beculetul, inseamna ca debitmetrul e cam varzica.
Dayro10
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
nitro89
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2012
- Mesaj Privat
buna baieti am si eu un opel vectra b 2.0dti y20dth diminetza porneste la prima cheie dar cam greu si scote un fum albicios cand porneste dupa acea nu mai am treba porneste cum trebuie, dar masina nu mai trage cum tragea am schimbat toate furtunele la vacumuri ,1 vacum din parte drepta schimbat restu mecanici miau spus cas bune la injectoare furtunasele schimbate cateodata se apride check enginu si nu mai trage deloc cateva secunde dupa ce sa stins trage dar nu cum tragea altata data am puso pe tester si numi da nici un cod de eroare acumas 4 luni imi dadea pe tester pistonas p22 reglaz avas ceva de genu dar acuma numi ma da nimic am dus masina si la opel si la mai multzi mecanici dar nu iau dat de cap injectoarele sunt bune leau verificat pe toate ce parere aveti nu mai stiu ce sa fac cu ea
edit by StefanTolos
03-Dec-12 11:12:36 AM
edit by StefanTolos
03-Dec-12 11:12:36 AM
Dayro10
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
djemmy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
am si eu o problema .....vectra b 2.0 X dth 16v ... de knd am luat-o nu trage asa cum trag altele....nu scoate fum porneste bine ,toata iarna a pornit ,merge frumos motorul,se aude turbo ,se accelereaza pana la 5000-6000, dar uneori park ar fi infudata .moare la panta ....cand e pe liber are un timp de la 1000 la 2500 sta 1-2 sec ,pana urca torometrul ....deci are cam toane toane ... si acum park mai rau .... sa imi zica si mie cineva exact ce trebuie si la ce sa umblu .... sau ar fi bine sa ii pun un tester sa vad ce erori imi apar ? astept raspuns ...multumesc;)
djemmy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 620 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
djemmy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
Masina este achizitionata in septembrie 2012,si in luna urmatoare adik octombrie sau skimbat urmatoarele : filtrele ,ulei,aer,motorina,polen +skimb de ulei !
am scris k sa se dea seama k se duce pe maxim adik pe rosu spre 6000..... poi azi am fost pe tester nu imi da nimic ....niciun cod de eroare ..... turbina merge ,k se vede cuiul ala cum lucreaza....dar furtunul de la intercoler ce se duce la supapa de admisie....se strange in loc sa se umfle..... si mecanicul asta de imi puse testerul imi zisa sa ii iau un sprai sa dau la supapa de admisie acolo la egr.... si sa imi iau alte supape din alea Vacum... alea de langa baterie ...dak nu fac nimic cu spraiul... altceva ce se mai poate controla ..?
multumesc;)
am scris k sa se dea seama k se duce pe maxim adik pe rosu spre 6000..... poi azi am fost pe tester nu imi da nimic ....niciun cod de eroare ..... turbina merge ,k se vede cuiul ala cum lucreaza....dar furtunul de la intercoler ce se duce la supapa de admisie....se strange in loc sa se umfle..... si mecanicul asta de imi puse testerul imi zisa sa ii iau un sprai sa dau la supapa de admisie acolo la egr.... si sa imi iau alte supape din alea Vacum... alea de langa baterie ...dak nu fac nimic cu spraiul... altceva ce se mai poate controla ..?
multumesc;)
djemmy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
salut si bine ai venit pe club opel.incearca sa verifici intercoolerul sau furtunele de intra-ies din el.care iti intra in galeria de admisie.furtunul ala de zici ca se strange in loc sa se umfle cand accelerezi ar trebui sa fie tare.eu cred ca ai intercoolerul spart si toata presiunea care o baga turbina se pierde si in admisie nu intra nimic. cu stima!
djemmy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
ms pt raspuns.... poi in final am dat cu sprai dupa cum a zis acest mecanic,sa desfac furtunul de la galerie si turata la 1500 constant cat timp ii dau cu sprai ,k se curata galeria si supapele pe acolo....vad ca acum numai face asa...adik nu se mai strange acel furtun,are mai multa vlaga! dar totusi nu asa cum ar trebui ? e mai bn pootin dar totusi moare la panta ...knd il desfac baga aer pe acel furtun de zici k am intercolerul spart ....deci el baga aer..... nu stiu ce sa cred..? ms
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
djemmy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
am postat niste imagini in garajul meu ,..... te rog verifica si poza cu motorul ...poi nu am luat sprai pt pornire ,am luat sprai care arata semnificatia supapei de admisie si egr-ului ,pt curatare .... asa scrie pe el... doar curata ,din spusele altora si acestui mecanic ..si baiatului de la piese k e bun si curata admisia de calamina aia depusa ...si k o scoate pe evacure pe toba.... acum de asta am si intrat pe aici sa aflu si yo kestii noi si sa stiu ce sa ii fac....poate vi sa intamplat ..
djemmy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
djemmy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
NTau
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
autogeo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 2.0 SFI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Zafira 2.0 dti. A aparut martorul masina cu cheita si imi pornea f greu, trebuia sa dau 5-10 secunde la automat. In rest masina merge ok, chiar daca din cand in cand se aprindea martorul de masina&cheita, moment in care observam ca nu mai trage normal. Am pus testerul si mi-a zis de EGR. Am desfacut EGR-ul si l-am curatat, Era plin de funingine-calamina. Apoi am scos conductele de la injectoare, mufa de la calculatorul pompei, furtunurile de retur, am scos capacul, apoi am scos si curatat toate clapetele care erau si ele imbacsite pana au aratat ca si noi. Lucrarea de curatat mi-a luat o zi intreaga. Am montat totul la loc, am pornit motorul, a pornit imediat dar, daca relanti-ul este cam la 800 rot/min, cand apas usor pedala, turatia in loc se creasca imi scade pana pe la 600-700 iar daca apas in continuare incepe sa creasca turatia si sa se accelereze normal. Am luat de la un Astra cu acelasi motor si am schimbat pe rand EGR-ul si supapele electropneumatice de langa baterie si masina mergea la fel. Ideea e ca nu sunt sigur de supape ca ar fi bune, sunt de la o masina care a venit in service tractata, are probleme mai grave decat a mea. Testerul nu da nici o eroare. O sa schimb maine si supapa de la turbo sa vedem ce face. Alte sfaturi aveti voi? Multumesc.
Zafira 2.0 dti. A aparut martorul masina cu cheita si imi pornea f greu, trebuia sa dau 5-10 secunde la automat. In rest masina merge ok, chiar daca din cand in cand se aprindea martorul de masina&cheita, moment in care observam ca nu mai trage normal. Am pus testerul si mi-a zis de EGR. Am desfacut EGR-ul si l-am curatat, Era plin de funingine-calamina. Apoi am scos conductele de la injectoare, mufa de la calculatorul pompei, furtunurile de retur, am scos capacul, apoi am scos si curatat toate clapetele care erau si ele imbacsite pana au aratat ca si noi. Lucrarea de curatat mi-a luat o zi intreaga. Am montat totul la loc, am pornit motorul, a pornit imediat dar, daca relanti-ul este cam la 800 rot/min, cand apas usor pedala, turatia in loc se creasca imi scade pana pe la 600-700 iar daca apas in continuare incepe sa creasca turatia si sa se accelereze normal. Am luat de la un Astra cu acelasi motor si am schimbat pe rand EGR-ul si supapele electropneumatice de langa baterie si masina mergea la fel. Ideea e ca nu sunt sigur de supape ca ar fi bune, sunt de la o masina care a venit in service tractata, are probleme mai grave decat a mea. Testerul nu da nici o eroare. O sa schimb maine si supapa de la turbo sa vedem ce face. Alte sfaturi aveti voi? Multumesc.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
autogeo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 2.0 SFI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat