Vin 08 Jun, 2007 7:24 am
[/quote]Vios, Dan spune ca iti trebuie si compresor pentru a sufla cu aer si usca partile motorului nu pentru a spala cu compresorul 😊[/quote]
Ieri am spalat motorul cu spray de la 2+2, am dat cu el si am asteptat 15 min. cum prevede fabricantul, si am clatit cu "piticul" ce l-am propus pe acest topic. A fost OK!, pentru uscare am lasat sa se incalzeasca motorul si gata. Ar fi fost bine sa am compresorul cu aer dar nu ramane decat sa mai caut, tot asa pe la oferte. Poate ca la mine, fiind vorba de un motor din `85, nu a fost necesara acoperirea diverselor parti electronice pentru singurul motiv ca "tank-eta" mea nu are asa ceva, tot fiind sub bord. Cred ca in cazul modelelor mai recente, mai ales a celor pe injectie se recomanda acoperirea pe durata spalari cu o folie de plastic indiferent daca ulterior ar fi necesara uscarea cu jetul de aer, asa am retinut de la diversi spalatori profesionisti. 😃
Ultima modificare făcută de Vios40 la Vin 08 Jun, 2007 7:34 am, modificat de 2 ori în total