Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Reprezentanțe
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ieri am facut revizia de 15.000 km la ei; a durat o saptamana din momentul in care i`am sunat si pana cand m`au programat. Toate bune si frumoase. Ajung ieri la ora 12.40 la ei (eram programat la 13.00). M`am dus sa`mi faca fisa de service dupa care am asteptat pana la 13.30 sa vina sa ia masina. Nu a venit nimeni, asa ca m`am dus la receptie sa vb acolo. Coana aia mi`a zis ca o sa vina baiatul imediat; numai ca a venit la 14.10. In fine, a bagat masina in service, am intrat si eu cu ea dupa indelungate discutii; pana la ora 15.00 nimeni nu a miscat in deget; atunci a aparut seful de service si i`a luat la intrebari de ce stau masinile, de ce nu lucreaza la ele bla bla.......... Revizia a durat cca. 90 min; putea sa dureze si mai putin, dar la felul in care se miscau...........
Pe langa planul de service, am vrut sa`i montez boxe pe spate si scut la baia de ulei. Boxele le aveam, scutul urma sa`l cumpar de la ei. M`am dus sa vb cu electricianul (e unul singur, apropo) si mi`a zis ca n`are timp cu toate ca 1,5h cat am stat langa masina el a jucat Solitaire (l`am vazut prin geamul magaziei). La final, intreb mecanicul care a lucrat la masina daca imi pune si scutul si primesc acelasi raspuns: N`am timp! Am zis ca`mi cumpar si`mi montez singur scutul, asa ca iau drumul magaziei sa achizitionez unul. Baiatul de la magazie, alt letargic, dupa multe cautari prin calculator si prin rafturi imi spune ca nu are, dar ca pot comanda unul si vine intr`o luna jumate`. Mad Normal ca nu am luat.
In sfarsit, la ora 17.00 am iesit si cu masina din service, dupa 4 ore in care mi s`au lungit urechile de asteptare.
Langa Astra mea, bagasera o Vectra care avea probleme la blocul de lumini; am reusit sa prind discutia dintre electricianul cel ocupat si seful de service: masina avea DOAR blocul de lumini defect, dar baietii i`au spus saracului proprietar ca de vina e modulul de aprindere care tb. schimbat. Embarassed
Un alt mecanic schimba distributia la o Corsa 1.0; baiat valabil, am schimbat cateva vb. cu el; ma rog, termina lucrarea si ii porneste motorul; numai a motor pe benzina cu 4 supape pe cilindru nu se auzea. Tragea aer fals pe la toate incheieturile. A venit iarasi seful de service si i`a zis sa`i mai stranga chiulasa ca cica acolo ar fi buba. Crying or Very sad Am intors capul si mi`am vazut de ale mele.
Concluzia o trageti singuri; eu deja mi`am format o parere despre ei.
Pt. cei interesati:
1h manopera = 51.00 RON fara TVA
Diagnosticare computerizata = 129.60 RON fara TVA.
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
OFF TOPIC !!!

N`am vrut sa creez un nou topic asa ca am postat aici.
Azi am aflat ca Opel Shop`ul din Sos. Iancului s`a desfiintat (de 2 luni chiar). A mai ramas doar cel din Str. Viitorului nr. 155. Poza vb. de la sine.......

  • fast

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Este bine ca fiecare sa facem ce am invatat si sa nu ne bagam peste altii mai ales ca nu ne pricepem in acel domeniu.Deci oricita mecanica stiti daca nu se stringe chiulasa bine functioneaza masina sau nu.Binenteles ca nu deoarece intre antigel in capul pistoanelor sau scapa compresia in instalatia de racire.Sunt unele momente cind un client vrea sa-i faci un motor varza un motor perfect cu piese second si concluzia poata sa fie ok sau nu.Problema este ca in rominia ne dam atotstiutori dar se vede ca in nici un domeniu nu sunt oameni capabili sa fie la locul respectiv de munca cei capabili sunt plecati.Stiti sa criticati si sa faceti afirmatii care nu au nimic in comun cu realitatea.Simplu revizia este taxata la orice repr auto cea de 15000km trei ore tehnologice si daca masina este scoasa intr-o ora sare clientul pai de ce platesc 3ore ca masina a fost scoasa intr-o 1,2ore ca daca platesc 3 ore trebuia tinuta 3ore deci cum o dai cum nu o dai ne trebuie educatie care mai ne trebuie vreo 25 de ani ca sa ajungem sa fim cu bun simt si sa respectam munca.Iar ma intreb ce are blocul de lumini cu mersul motorului atit timp cit banuiesc acel client venise cu faptul ca funct faza scurta?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Rog atentie la ton("Stiti sa criticati si sa faceti afirmatii care nu au nimic in comun cu realitatea"), nu trebuie sa jignesti membrii acestui forum daca un anumit post nu iti convine. Te rog sa citesti REGULAMENTUL.
Colegul nostru nu a comentat nimic referitor la cate ore a fost taxat. Stim si noi ca ora taxata nu e aceeasi cu cea lucrata, nu trebuie sa ne explici asta.
Alex ne-a prezentat parerea lui despre acel service, privita prin prisma lui, si nu avem dreptul sa contestam vehement acest lucru, era o simpla informare nu o axioma.
  • Gavriil

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
fast a scris: dai ne trebuie educatie care mai ne trebuie vreo 25 de ani ca sa ajungem sa fim cu bun simt si sa respectam munca.



Flacau' tu lucrezi pentru (biiiiiiiiiiiiiiiiiiip) aia de GP?

Hmmmmmmmmmmm!

Ai grija la Vectrele care vin din spate cind mergi pe strada!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Gavriil, usurel si tu cu tonul.... si cu bip-urile...
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@fast Mad
Daca te mananca, hai sa te scarpin. Colegule, eu am insirat parerea mea proprie si personala despre un anumit service dupa ce am apelat la el pt. o simpla revizie; daca tu nu esti in stare sa o accepti, inseamna ca inca mai traiesti in epoca de piatra. Daca citeai atent, vedeai ca e vb de 2(doua) masini diferite - Corsa (tragea aer fals) si Vectra (probleme electrice). Dupa ce ai citat mai sus, trag concluzia ca lucrezi la G&P; lucrezi, nu lucrezi, chiar nu ma intereseaza, tot niste nulitati o sa ramana cu tot cu service`ul lor de 2 bani si cu al lor patron turc.
Asta este un forum, deci fiecare membru e liber sa`si exprime parerea; daca nu`ti convine parerea altora, incearca sa`ti exprimi punctul de vedere intr`un mod civilizat, nu prin atacuri la alte personane si prin jigniri. Nu poti face asta, mai bine tine mainile in buzunar, nu pe tastatura.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
fast a scris:Este bine ca fiecare sa facem ce am invatat si sa nu ne bagam peste altii mai ales ca nu ne pricepem in acel domeniu.Deci oricita mecanica stiti daca nu se stringe chiulasa bine functioneaza masina sau nu.Binenteles ca nu deoarece intre antigel in capul pistoanelor sau scapa compresia in instalatia de racire.Sunt unele momente cind un client vrea sa-i faci un motor varza un motor perfect cu piese second si concluzia poata sa fie ok sau nu.Problema este ca in rominia ne dam atotstiutori dar se vede ca in nici un domeniu nu sunt oameni capabili sa fie la locul respectiv de munca cei capabili sunt plecati.Stiti sa criticati si sa faceti afirmatii care nu au nimic in comun cu realitatea.Simplu revizia este taxata la orice repr auto cea de 15000km trei ore tehnologice si daca masina este scoasa intr-o ora sare clientul pai de ce platesc 3ore ca masina a fost scoasa intr-o 1,2ore ca daca platesc 3 ore trebuia tinuta 3ore deci cum o dai cum nu o dai ne trebuie educatie care mai ne trebuie vreo 25 de ani ca sa ajungem sa fim cu bun simt si sa respectam munca.Iar ma intreb ce are blocul de lumini cu mersul motorului atit timp cit banuiesc acel client venise cu faptul ca funct faza scurta?


Auzi , d-nul Micu stie ca stai sa scrii pe aici pe forum ? Macar daca vrei sa faci ceva pt compania pt care lucrezi , fa-o la modul constructiv !

- sunt de acord cu tine ca este bine sa facem fiecare ce a invatat , insa ce te faci cu astia care nu prea au invatat ? Cum sunt majoritatea dealerilor auto din Romania , nu mai vorbesc cei de Opel .

- nu e normal sa-i faci clientului motorul zmeu , cu piese second . Asta este problema de atitudine din partea dealerului . Eu daca as fi seful vostru , l-as da afara pe ala cu piese second , ca nu suntem la dezmembrari ci la un dealer de masini .

- asta-i parerea ta ca cei capabili sunt plecati in strainatate . Sunt oameni capabili care fac o munca de calitate in Romania . Pt a te documenta , si ca sa te convingi de faptul ca exista dealeri in Romania care au putine reclamatii , iar pe alea le rezolva cu operativitate , intra pe VWforum , la sectiunea Dealeri si citeste topicul Elcar Gid Buzau sau AviaMotors Bucuresti . Vei vedea atitudine de dealeri care-si respecta clientii si care vor sa vina in intampinarea problemelor clientului .

- intra-devar normativul pentru revizie la 15.000 prevede 3 ore de manopera ;

- problema nu este numai ca , clientii nu respecta munca . Ci si ca dealerul nu respecta clientii . Ca doar joaca Solitaire pe banii clientului . Si fac profitul uluitor pe banii clientului . Asa ca respectul trebuie sa vina din ambele sensuri !


CONCLUZIE - Daca vrei sa faci ceva in folosul dealerului Gold Platin Bacau si al clientilor totodata si daca vrei sa faci ceva in premiera in Romania pt un delaer Opel , stai pe acest topic si comunica cu clientii . Incearca sa rezolvi nemultumirile . Incearca sa explici oamenilor . fara nervi . Asigura o comunicare mai buna si directa , intre clienti si firma voastra . Daca vezi ca cineva a plecat nerezolvat de la voi si daca motivul nu e obiectiv , cheama omul si rezolva problema personal !
Pana la urma de-aia sunt bune cursurile marketing de la Porsche Romania pt ca se ocupa putin si de partea psihologica a comunicarii dintre client - dealer. Pt ca pana la urma , asta-i situatia , lucratul cu oameni , cu clienti sau cu publicul este cel mai delicat .
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@bertone
Sunt de acord cu tine, mai ales dupa ce ai patit tu cu motorul facut la G&P.

@fast
Poate am fost putin cam dur; nu am vrut sa va jignesc, ci doar am spus ce am patit in service. PAREREA MEA este ca ar trebui sa mai lucrati la relatia cu clientii. Lasa`ti`i sa intre in service, sa comunice cu mecanicul/electricianul/tinichigiul care lucreaza la masina. Eu stiu ca o revizie de 15.000 km are de fapt 3 ore in normativ, dar la masina se lucr. maxim 1h, fara a te grabi. La urma urmei, e vb. de 4 filtre si 4l de ulei. Si normal ca te enervezi cand platesti 3h si la masina ta a mai lucrat un baiat de 17 ani aflat in practica. Te`as intreba care e normativul pt. montarea unui casetofon la Astra Classic II? Pe factura, am platit 2.5h de manopera anul trecut, adica vreo 86 ron...pt. un casetofon. Confused
Uita`te la toate posturile din aceasta sectiune si nush daca vei gasi 2 reprezentante de care posesorii de Opel sa fie multumiti; 1 o sa gasesti sigur. Mai degraba gasesti service`uri fantoma, la care lucreaza baieti tineri si care au in doatre cateva chei si o interfata de diagnosticare. Lor nu le`a tb. niciun training ca sa umble la masini si, totusi, fac treaba mai buna decat un service de reprezentanta. Acuma sa nu`mi zici sa ma duc la ei ca nu pot; am masina in garantie inca. Dar dupa..... Apropo de garantie, sa citesti pe forum cati oameni doresc sa scape de ea mai repede. Asta ar tb. sa ridice niste semne de intrebare, mai ales pt. voi dealerii.
In concluzie, invata sa accepti si parerile altora (ca de asta ii zice Forum) si incercati sa lucrati la relatiile cu clientii pt. ca, la urma urmei, de la ei va luati banii.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Apropos de faza cu 3 ore "tehnologice" ... Sintem inca in comunism sau ce Question Evil or Very Mad

De ce trebuie ca privat sa imi fac tarifele de service dupa normative comuniste de acu' 20 de ani ?

Mecanicu' zice : "oricum eu iau aceeasi bani ! " si sta adormit 9 ore din 8 la servici .

Pot sa'mi fac tarifele pe operatiunea prestata in parte , ce obtin asa ?

1. dispare starea de letargie din service ...

2. daca termin mai repede cu o ora sigur nu se supara clientul , ca doar stie pretul iar eu cistig timp si bani .

3. daca se incaseaza multi bani , dau multi bani la mecanici .

Cine este vinovat de starea asta de fapt ?

... normal in ordine : patronul , "injineru" de service si maistrii , pentru organizarea proasta a locului de munca Exclamation

O rescolire periodica a personalului nu strica nimanui - facuta normal cu specialisti adevarati veniti de la GM si crearea unui info-center pentru abordarea mai buna a problemelor de service mai dificile .


NUMAI asa poti sa impaci , capra , varza si proprietarul lanului .

L.E. Desigur in toata aceasta "poveste" este implicat si factorul psihologic care nu trebuie deloc neglijat , "munca" cu mecanicul de service este foarte dificila - doar se crede si el un mic patron , un mic artist , buricul pamintului , "tata lor" , mestesterul stie tot , ...

Abia atunci cind va exista organizare iar nea' Gogu mecanicu' va fi pus sa munceasca ca sa n'aiba timp sa se gindeasca la smecherii si fitze , treaba in service'urile de la noi va merge bine .
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am impresia ca G&P ar fi cel mai raspandit dealer. O fi el numai in zona Moldovei (Suceava, Iasi, Bacau, Braila-Galati). E destul de mare firma si acopera o intreaga zona a tarii. Daca ar umbla putin la normativele alea tehnologice, la comunicarea cu clientii, n`ar avea decat de castigat, si ce castiguri.......In felul asta, nici clientul n`ar mai da fuga la Brasov pt. revizie sau pe la service`uri fantoma. Tb. sa ne schimbam mentalitatea; se poate ajunge sus si prin munca cinstita, mai greu ce`i drept....


Ultima modificare făcută de alex_arhire la Joi 07 Jun, 2007 10:47 am
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Normativele sunt bine stabilite si n-are ce sa umble la ele . Peste tot in tara asta se tine cont de ele , cand vrei factura si automat garantie . Ar fi debandada daca n-ar tine cont .
Nu mai zic faze de genul te duci iti faci revizia , la tine dureaza o juma de ora , iar acu 3 zile la masina nevestei dureaza o ora ( ca e mai veche si se desfac mai greu suruburile ) Laughing . Si apar discrepante de genul lu' ala de ce i-ai luat mai putin ?
Misto este cand te duci la un dealer ( salut GTT pe aceasta cale ) , vorbesti cu cetatenii de la service , schimbi carti de vizita ca intre oameni care lucreaza in acelasi domeniu , si le explici ca vrei sa ajungi repede la Buzau , ca stii ca te taxeaza la 3 ore , insa s-o faca in juma de ora si tu platesti revizia la pretul normal .
Ei zic da, da , nici o problema si ma tin 2 ore jumate ' . Dupa ce bausem o cafea cu coordonatorii de service si le explicasem Laughing .
Ce-or fi zis , face asta gura ca l-am tinut 15 minute si ii luam 600 de lei !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Un alt mecanic schimba distributia la o Corsa 1.0; baiat valabil, am schimbat cateva vb. cu el; ma rog, termina lucrarea si ii porneste motorul; numai a motor pe benzina cu 4 supape pe cilindru nu se auzea. Tragea aer fals pe la toate incheieturile. A venit iarasi seful de service si i`a zis sa`i mai stranga chiulasa ca cica acolo ar fi buba.

La acel motor daca schimbi distributia nu se umbla la chiulasa. Cit despre profesionalismul sefului de service care spune ca trebuie strinse suruburile de la chiulasa imi este clar ! Inca un motor distrus de un mare mester care stringe dupa capul lui chiulasa. Aerul fals cu fisiiala apare numai daca a uitat vreun furtun, distributia mai precis came admisie nu e la punct sau semnal prost de la senzor came (tras de fire).
Daca unii sunt multumiti de prestatia celor din service nu sunt decit variantele :
1. Sunt pe linga tare cu masina
2. Lucreaza in domeniu
3. Poate au dat de un mecanic bun.
La cite am auzit despre aventuri prin diverse service Evil or Very Mad .
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
In data de 13.06.2007, am avut o altercatie cu un stalpisor (din ala care blocheaza accesul, dar numai ca era taiat) care s`a soldat cu una bucata portiera dreapta indoita si cu ornamentul de prag rupt. Am fost la Allianz unde am Casco (foarte, foarte amabili) si in 20 min am rezolvat si cu actele si cu pozele. Dupa aceea, am trimis un fax cu nota de constatare daune auto si certificatul de inmatriculare la G&P Bacau. Spre surprinderea mea, au fost foarte amabili; mi`au zis ca dureaza cam 2-2.5 sapt pana vin piesele si asa a si fost. Ieri m`au sunat sa`mi spuna ca pot veni luni cu masina la reparatie. Deci, tot raul spre bine. Vedeti domnilor, se poate si cu vorba buna.

Va tin la curent cu reparatia si cu impresiile de dupa.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am revenit..... Azi au scos ai mei masina din service...... Au fost foarte multumiti de cum au lucrat baietii de la tinichigerie; nu se cunoaste absolut nimic.

Masina a fost bagata la reparatie luni dimineata si a stat pana joi; seful de acolo si`a cerut scuze pt. intarzierea care a fost cauzata de intreruperea gazului metan de la cuptor (uscator); fff frumos din partea lui.

Totusi, nota de plata mi s`a parut ENORMA: 3700 ron. Bine ca au platit cei de la asigurari.

Maine vad si eu masina, dar, oricum, daca a zis mama ca a iesit bine inseamna ca au facut treaba buna cei de la G&P.
  • bufteadaniel

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Apropo de G&P as vrea sa va dau un sfat.........feriti-va de G&P Bacau.
Eu dobitoci si incompetenti mai mari n-am vazut.
Mi-am pierdut un rand de chei si prin CASCO m-am dus la ei sa schimb tot...butuci usi,contact plus chei noi. Pana aici e ok. Am dat comanda de toate astea pe 29 august si mi-au spus ca in zece zile ajunge comanda . Pe 20 septembrie am sunat si mi s-a spus de la magazia de piese unde fusesem redirectionat ca abia ieri a plecat comanda, adica 20 de zile a facut comanda mea din fata de la receptie pana la departamentul care le trimite.
Ca sa n-o lungesc inutil piesele mi-au fost montate pe masina aproximativ pe 10 octombrie ..........pe o comanda data in 29 august. Si a fost 10 oct pentru ca am facut scandal.......ma rog am strigat cat de tare am putut ca sa auda careva, ca altfel cre` ca pe la craciun o rezolvam.
La un deviz de lucrare de 20 de milioane nu i-a lasat inima sa dea cu un pic de apa pe ea s-o aduca curata.
Si nu e prima experienta la Reprezentanta din Bacau, da in celalalt caz era Opel Gesara. E drept si recunosc ca s-a schimbat doar numele oamenii au ramas .....
La Gesara mi-au schimbat aripa spate si dupa un an a inceput sa se cojeasca vopseaua in dreptul sudurii......sunt neste nenorociti!
  • sanjuro

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fratilor, deschideti un pic ochishorii pe topicuri, sunt intalniri si la Bacau, si tocmai rostul acestor intalniri e sa evitam probleme de genul celor prin care ati trecut voi !
Sunt service-uri in Bacau de nota 10, si fara nume sonore, cu oameni care au lucrat prin Germania sau alte tari ani de zile, si au venit de acolo cu alte idei, si starea in care se afla hala lor de service spune cred totul.
Sambata se organizeaza intalniri in parcarea din spatele Bazinului de Inot, in functie de cei care isi anunta prezenta se tine sau nu (nu are rost sa ne intalnim aceeasi care oricum vorbim pe messenger toata ziua) si se stabileste ora exacta.
Pana acum a fost 14.00, se poate modifica in functie de cum poate fiecare.
In cadrul intalnirilor putem afla de unde se pot lua piese de calitate la preturi rezonabile, uleiuri direct de la importatori, adrese de service-uri de incredere, manuale tehnice, service si intretinere ptr diferite modele de Opel, nr. de telefon ale celor care aduc de afara diverse ptr masina, etc.
  • omu'rau

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
luati-va LOGAN si scapati de toate grijile si pe deasupra are si un portbagaj mareee
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
omu'rau a scris:luati-va LOGAN si scapati de toate grijile si pe deasupra are si un portbagaj mareee


Ori te da inteligenta afara din casa si dormi pe presul de la intrare, ori ai gresit forumul.

In alta ordine de idei, (am mai stricat un post cu asta) acum cateva zile am constatat ca a doua cheie a masinii (cea de rezerva, fara telecomanda) nu se potriveste.
Cand am ridicat masina de la ei, am vazut ca scria numele meu pe cheie, dar era trecuta alta culoare. Nu mi`a trecut prin minte atunci sa verific.....ce bine ar fi fost..... Si cand mi`au adus masina, am batut drumul pana la ei degeaba pentru ca adusesera alta masina, dar au incurcat clientii. Si eu am facut o plimbare de 50km ca sa vad masina altuia. Frumos, nu? Acuma tb sa`i sun sa rezolv si cu cheia asta. Of, asa m`am saturat de ei.....
  • DinuNita

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Despre cei din GP Bacau am si eu aceeasi parere proasta.Sunt nou printre voi dar mi-am luat-o la Bacau la REPREZENTANTA.Am facut la ei programare pt.martor aprins in bord(catalizatorul)programat la ora 8,30,sosit la 8,25 din Roman ,masina mers f.bine,predat chei.La ora 9,30 la insistente imi ea cineva masina si o baga in service,la 10,30 la alte insistente porneste cineva tv din sala sa vedem masinile.1 ora nu s-a uitat nimeni la a mea.La o noua insistenta vine cineva si-mi spune ca la testerul pe calculator da o eroare nemaivazuta si trebuie sa se consulte cu cineva de la fabrica din Germania si dureza pana a doua zi.Lasat masina acolo.Plecat acasa la Roman.pe la ora 4 m-a suna de la service si-mi da vesti:trebuie schimbate "pompa benzina,EGR,debitmetru de aer,sonda lamda nr.2" cam 3.000 RON fara manopera.Refuz si merg a doua zi sa platesc testul si sa i-au masina.Surpriza masina porneste dar nu pot pleca cu ea NU MAI TRAGE MOTORUL DELOC MERS NEREGULAT IN RELANTI!Mare scandal cu seful lor,DEGEABA.Adus masina acasa la sufa.Acasa descopar pompa de benzina plina de gunoaie,curatatsi pus la loc,masina merge de o saptamana dar am martorul de bord aprins(catalizatorul)m-a poate ajuta cineva?Va rog frumos(iriluc2@yahoo.com)
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Reprezentanțe

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR