- bingbang10
- OP
- 8 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Vectra 1996 X16XEL
- Ialomita
bingbang10
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salutare opelistilor. Daca se poate sa ma ajutati si pe mine raman cel mai dator om din lume, pentru ca pur si simplu nu stiu ce sa ii mai fac. Am incercat toate variantele pe Vectra mea insa fara nici un rezultat. Sa va explic problema. Totul a inceput acum aproximativ 2 saptamani cand deodata, in mers, ( viteza ~90 km/h) cand a inceput sa dea in nas, adica se intrerupea alimentarea. Am oprit intr-o parcare si imediat ce am ridicat piciorul din ambreiaj s-a oprit motorul. Am incercat in zadar 10 minute sa il pornesc si deja eram plin de nervi pentru ca eram in intarziere. Dupa multe incercari am reusit sa o pornesc insa imi trepida relantiul, foarte mult fum negru si daca ridicam piciorul din acceleratie se oprea motorul. Inchipuiti-va frustrarea mea cand mai aveam inca 50 de km de parcurs si trebuia sa merg cu ea asa. Am reusit sa ajung la un service si mi-au zis sa schimb EGR si motorasul de relanti. Zis si facut. Le-am schimbat si Vectra a prins din nou viata "la sfert". Insa fericirea mea nu a durat mai mult de o saptamana. Aceeasi problema. Am oprit la semafor si Vectra a decis sa se opreasca si ea definitiv. Dupa multe injuraturi de la cei din spate si claxoane cineva dragut s-a oferit sa ma ajute sa o imping din intersectie. Am pornit-o iar cu chiu cu vai dar relantiul oscila, mult fum si rateuri. Am fost din nou la service. "Mecanicul vietii" mi-a spus sa ma duc sa ii dau tare sa se curete EGR. Am ajuns undeva pe la 80 km/h cand vectra S-A OPRIT DIN MERS si mi s-au blocat si volanul si frana. Panica totala. Am reusit sa o opresc cu greu ( cred ca dupa 1 km ) si iar nu pornea. Am facut un compromis si am ajuns la un service opel unde am schimbat iar EGR si motorasul de la relanti, bujiile, uleiul. Si-a mai revenit insa acum apar alte probleme. Consum imens de benzina + fum gri-albastrui. La reprezentanta opel mi-au spus ca nu stiu ce sa ii mai faca. Din cate am citit pe unchiul google, trebuie cumva resoftat calculatorul dupa ce am schimbat EGR si motorasul de relanti? Daca ma puteti ajuta si sa ma indrumati la cineva care se ocupa de asa ceva as fii infinit de recunoscator.
Vectra B1, 1.6 16v, an 1996, 210000 km
O seara placuta,
Mihai
Ultima modificare făcută de bingbang10 la Lun 22 Apr, 2013 9:02 pm
Vectra B1, 1.6 16v, an 1996, 210000 km
O seara placuta,
Mihai
Ultima modificare făcută de bingbang10 la Lun 22 Apr, 2013 9:02 pm
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- bingbang10
- OP
- 8 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Vectra 1996 X16XEL
- Ialomita
bingbang10
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- bingbang10
- OP
- 8 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Vectra 1996 X16XEL
- Ialomita
bingbang10
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Cu multa bucurie spun ca am rezolvat problema la serviceul recomandat de cangri. Raman dator cu o bere frate. Deci de acum inainte, daca vreti sa imi urmati sfatul, cand schimbati EGR , pe tester, sa le spuneti sa va reseteze si calculatorul. Problema de la mine era un furtun iesit din supapa MAP si imi tragea aer fals si nu facea amestecul cum trebuia. Acum vectra mea merge ca noua