Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
Mi-a cazut turbina la Astra G 1.7, motor y17dt si ma pregatesc sa o reconditionez in Bucuresti. Am gasit 5 locuri unde se pot reconditiona si de 20 de ori mai multe povesti despre respectivii care reconditioneaza. Am cautat pe forum si tot ce am gasit am citit. Va rog cei care ati mai trecut prin asa ceva si ati reconditionat turbina sa ma ajutati cu experienta voastra, proplemele intalnite, calitatea lucrarii, daca intr-adevar s-a respectat garantia data si unde ati reconditionat-o. Am auzit si bune si rele despre acest aspect si nu mai stiu unde sa o repar. Referitor la locul unde ati reparat-o, sa nu se considere reclama va rog sa-mi dati PM.
Va multumesc!
Florin
Skip ads

  • mariun nmo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
sunt proaspat posesor de astra g 1,7 dti si ma intereseaza ce sintome a avut turbo inainte sa ,,pice".un prieten de al meu a reconditionat-o la Tg-mures.am sa-l intreb la ce firma si am sa te anunt.bafta
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Revin cu noutati. Am reconditionat turbina, merge bine la prima strigare dar am urmatoarea problema: cand a vrut sa faca schimbul de ulei si a dat drumul la busonul de ulei a curs vreo 300 - 400 grame de antigel curat din motor mai intai dupa care a inceput sa curga ulei negru, toate acestea in urmatoarele conditii: masina a stat 36 de zile de cand s-a stricat turbo fara sa fie pornita, am dus-o la sufa sa-i repare turbina, deci in motor se decantase uleiul de antigel fara problem in atatea zile. De perdut pierdeam antigel si inainte dar pe la oringurile de la calorifer (schimbate) Mentionez ca niciodata motorul nu a fost incalzit mai mult de 92 - 93 grade, nu am mazga pe busonul de ulei sau ceva ce sa-mi dea de gandit, nu scoate aburi pe esapament sa zici ca-mi scoate antigelul pe evacuare. Dupa ce nu a mai curs antigel din motor si a inceput sa curga ulei mecanicul a strans busonul si a pornit masina, aceasta pornind fara nici o problema la sfert de cheie fara sa balbaie sau sa mearga in 2-3 cilindri si asta dupa 36 de zile. Merge foarte bine, se tureaza, turbina functioneaza. Sigura problema pe care as merge eu este termoflotul pentru ca am ulei in vas de vreo 3 ani, deci sigur are pori. Intrebarea mea este: termoflotul se poate sparge si antigelul sa treaca in ulei fara nici o problema tinand cont ca nu a mai fost pornita de 36 de zile? Sa se fi scurs antigelul prin acesta si sa ajunga in motor? Ma gandeam ca fiind motorul oprit uleiul nu mai face presiune in termoflot sa treaca el in antigel ci trece antigelul in ulei prin acel por, vasul de expansiune fiind mai sus. Chiar, dupa oprirea motorului in termoflot ramane presiune sau scade de tot, si antigelul poate trece in ulei?
Va multumesc!
Florin
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Termoflotul la acest motor e piesa consumabila.
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Deci se poate sparge si face schimbul de lichide in ambele sensuri in lipsa presiunii in racitor?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da.
Daca motorul e cald cand il opresti, ai presiune in circuitul de racire si apa trece in ulei.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca citesti atent pe forum ,antigel in motor intra fie pe la garnitura de chiulasa fie pe la tecile de la injectoare.
Ulei in antigel intra de regula prin termoflot(pe care eu l-am anulat apropo).
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sambata 20.04 il cumpar si ma bag sa-l schimb impreuna cu uleiul si filtrul de ulei si voi reveni cu detalii. Dupa, Doamne fereste sa trebuiasca schimbate si oringurile + tecile de la injectuare. O sa fiu cu ochii pe joja si busonul de ulei sa vad daca face spuma sau creste nivelul in baie si pe vasul de expansiune sa vad daca scade nivelul antigelului. Pareri si idei sunt asteptate in continuare. Referitor la firma care a reconditionat turbina, detalii pe PM (va urez sa nu aveti nevoie de aceste detalii). Discutia poate continua pentru cei interesati.
Va multumesc!
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Toata povestea am patit-o si eu. Prima data turbina. Apoi termoflotul cu tot cu oringurile si tecile de la injectoare. Si nu mai ai treaba. Garnitura de chiuloasa pot garanta ca n-are nik.
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca shimb doar oringurile de la injectoare ? Parca nu trebuie data jos chiuloasa la schimbarea oringurilor, nu-i asa? La teci parca trebuie data jos chiuloasa. Chiar, pot fi schimbate si tecile fara sa dau jos chiuloasa? Am auzit ca pot fi scoase pe sus dar nu mai pot fi folosite dupa.
Rog pe cei care au facut acesta operatie sa ma indrume si pe mine cumva ca mi-au mancat ficatii problemele acestea.
Am citit pe undeva ca ar fi vorba doar de oringurile de la injectoare.
Multumesc!
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pe injector cate oringuri vin puse, 1 sau 2?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegu, pe injectorare vine cate un singur oring cod GM 97189195 iar pe teaca vin 2 buc pe fiecare cod GM 97252583. Daca sa zicem reusesti sa scoti tecile fara sa demontezi chiuloasa, nu stiu cat de bine mai poti sa le pui inapoi, sau starea in care le scoti! Daca ai nevoie de teci alea vin cod GM 98109671. Multa bafta!
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dar de bagat pot sa le bag pe sus? Sa spunem ca le-am scos pe sus si sunt compromise, cele noi pot fi bagate fara a le strica?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Da se pot baga pe sus, dar nu stiu daca nu tre sa dai jos chiuloasa superioara, si lasi pe motor numai cea care vine cu tecile, in felul asta nu tre sa mai schimbi si garnitura de chiuloasa! E un pic de munca, dar se merita, garniturile alea au o vechime si e necesar o asemenea operatiune! Ai sa vezi ca nici tecile nu cred sa fie in stare prea buna!
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu mi-a scos chiuloasa cand mi-a schimbat tecile si oringurile. Dar dupa ce le-a scos nu au mai putut fi folosite chiar daca nu aratau chiar rau. Sunt din aluminiu si cand se scot se zgarie....deformeaza.
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cand au scos tecile au avut un sistem mai special sau pur si simplu le-au agatat cu ceva si le-au tras afara? Am impresia ca intra mult in chiuloasa.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegu la unii ies repede si usor la altii ies greu tare, depinde in functie de gradul de degradare! Poti incerca sa le scoti fara sa dai jos chiuloasa, ele au 7 cm lungime si 2 garnituri de etansare, daca is corodate is cam sudate de chiuloasa si ies greu! Uita-te aici si te lamureste mai bine https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1073028
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
In poza facuta de colegul cornel_02 din Galati cu injectoarele puse pe o carpa se vad doua fante unde se pot pune oring-uri. Intrebarile mele sunt: acele oringuri sunt in fanta corecta sau trebuiesc puse in cea care se afla spre diuza? Ar trebui 2 oringuri pe injector? Injectorul are vreo gaura pe partea aceea pentru ungere? Ciudat este ca 3 din cele 4 au oringurile deteriorate in aceeasi zona. Am auzit ca acest tip de injector este posibil sa aiba ungere cu ulei in interior. ?!?
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
atasat si poza
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu nimic de ungerea lor! In schimb acolo unde vezi oringul acolo se pune, e cate 1 pe injector, fanta de jos are legatura cu teaca de injector, eu le am in casa, asteapta sa fie puse!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR