Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi.
Vreau sa va spun si eu istoria masinii mele pana in prezent, cand nu mai reusesc sa-i dau de cap. Poate unii dintre voi sunteti bine intentionati si ma puteti ajuta cu un sfat pentru ca eu nu mai am nervi.

In luna aprilie 2011 mi-am cumparat un Opel Astra H Caravan, 1.7 CDTI, 74 KW, 101 CP. Din luna aprilie 2011 si pana in luna august 2012 masina a mers perfect, efectuand in aceasta perioada aproximativ 80.000 de km. In luna august 2012 au aparut problemele. Masina nu ma mai lasa sa trec de 2000 de rpm. Cum depaseam aceasta valoare mi se oprea motorul. Am continuat sa merg cu ea vre-o doua saptamani cu motorul subturat. Apoi m-am hotarat sa merg si eu la pomul laudat, EDS, sa-mi rezolv problema. Odata ajuns acolo mi s-a facut o diagnoza, mi-au fost schimbate de proba regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune, supapa de presiune de pe rampa si senzorul de pe rampa, toate contra-cost bineinteles si nu la preturi decente. Absolut nicio schimbare, masina avea aceleasi simptome, se oprea la depasire a 2000 de rotatii pe minut. Intr-un final, cei de la EDS s-au gandit sa-mi faca si un test de retur la injectoare, test care dupa parerea mea trebuia facut prima data. In urma acelui test s-a constatat ca injectorul numarul 4 da pe retur o cantitate dubla de motorina, in comparatie cu celelalte 3. Dezamagit de prestanta si de lipsa de respect pentru client a celor de la EDS, am hotarat sa merg la un alt service. Aici mi-a fost demontat injectorul cu problema, am fost cu el la reconditionat, l-am remontat pe masina si surpriza, masina nu se mai oprea la depasirea celor 2000 de rpm, mergand normal.
Acum incepe distractia. Minunea nu a durat decat vre-o doua sau trei zile dupa care masina a inceput sa mearga in 3 si sa nu mai aiba forta. Pentru ca necazul sa fie total, mai nou nu mai vrea nici de nebuna sa porneasca la cald. Dimineata, indiferent cat ar fi de frig, porneste mai bine ca un motor pe benzina, insa, daca dupa 5 minute o opresc, nu mai vrea sa porneasca nici de nebuna decat dupa 5-6 ore. Am ajuns la disperare cu masina asta si nu stiu unde sa mai merg cu ea. Am ajuns la concluzia ca in tarisoara noastra exista numai carpaci care nu vor decat sa te jegmaneasca. De turat se tureaza, nu mai am problema cu opritul motorului, insa merge in 3 si nu are forta.
Intre timp, ca sa nu raman in urma cu cotizatiile la masina, am schimbat si ambreiajul, din cauza volantei care incepuse sa bata si a batut pana mi-a distrus rulmentul de presiune, acesta din urma pierzand lichidul. Afacerea m-a costat in jur de 3000 de lei cu manopera cu tot, in conditiile in care la EDS costa in jur de 4500 iar la reprezentanta in jur de 5000 de lei. Ambreiajul este marca LUK, modelul cu care dealtfel masina vine echipata din fabrica.
La testul cu pedalele imi apar in bord urmatoarele erori:
ECN 140061
ECN 210870
ECN 050074 (acesta nu e important avand in vedere ca apare la majoritatea masinilor de acest fel)
ECN 05007F
ECN 000275
ECN 000256
ECN 050056

Daca cineva dintre voi a trecut prin asa ceva si are amabilitatea de a ma ajuta cu un sfat, i-as fi recunoscator, pentru ca masina asta m-a terminat psihic si financiar.

LE: Am uitat sa specific faptul ca de cand am reconditionat acel injector imi arata pe BC un consum intre 25 si 35 %. Peste asta, computerul de bord pare sa fie cu totul dat peste cap, in sensul ca am ramas de doua ori fara motorina in drum, in conditiile in care BC imi arata ca mai pot face in jur de 100 de km, si nici becul de la motorina nu era aprins.
Skip ads

  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Iata ce am gasit eu la erorile mentionate de tine (motor Z 17 DTH):
P 0002- Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/ Performance (citeste posturile lui Edwin de pe la mijlocul paginii in jos https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=852575)
P 1400- "Exhaust Gas Recilculation Circuit Low/ High Voltage" SAU "Exhaust Gas Recilculation Circuit Range/ Performance" SAU "Exhaust Gas Recilculation Valve Stuck" (supapa blocata pe inchis sau deschis/ tensiune mica/mare sau contact imperfect...)
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 666
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
M-a ferit Dumnezeu de masini de genul asta si nu am avut decat masini luate SH.Dar iti dau un sfat prietenesc!Cand mai ai probleme multe si fara cap ia alt motor de la dezmembrari si ai terminat problema.Ori iei doar piesele de pe el si le inlocuiesti la tine,ori schimbi cu totul motorul.....Un motor cu totul e cam 800-1000e,asa ca oricum iesi mult mai ieftin!
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu o intrebare:
Oare dupa ce am reconditionat injectorul ala trebuia sa-l reprogramez pe masina? Mentionez ca l-am montat in aceeasi pozitie, respectiv pe cilindrul numarul 4.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu cred ca minuniea de reconditionarea nu a durat decat 3 zile la tine. Cred ca iar este injectorul problema. Altfel nu merge bine nici 1km. Putin probabil sa fie problema la contact imperfect...
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Contacte imperfecte sigur nu sunt pentru ca am verificat toate mufele.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Incepe sa devina ciudata problema ta. Ai luat cumva in calcul ECU defect?!?
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati despre masina mea:
Sambata m-am enervat si mi-am demontat injectoarele. Ieri m-am urcat in masina cu un prieten si am plecat la Buzau. Mi-am reparat injectoarele la Auto-Valmi SRL. La arogantii de la Endor nu voi mai merge niciodata. Am fost asta toamna la ei nici nu puteau sa vorbeasca de aroganti si mandrii ce erau, de parca mersesem la ei la cersit.
Cine vrea sa-si repare injectoarele si reparatia sa nu fie de mantuiala, poate sa mearga cu toata increderea la Auto-Valmi, la iesirea din Buzau, in Maracineni.
Astazi mi-am montat injectoarele pe masina si parca e nava spatiala. Are un sprint incredibil si functioneaza perfect. Deci problemele pe care le-a avut masina mea se trageau de la injectoare.
Acum, chiar daca voi supara pe cineva si voi fi banat, nu pot sa nu aduc vorba de "specialistii" de la EDS Service Bucuresti, care mi-au demontat jumatate din masina si se uitau ca curca`n lemne, si au schimbat supapa de presiune...si au schimbat regulator de presiune...mi-au demontat de trei ori rampa comuna, vroiau sa-mi demonteze si pompa de inalta...pai mai nene, ce specialisti sunteti frate voi? Mi-ati mancat banii degeaba pe incercarile pe care le-ati facut pe masina mea. Din cauza voastra masina mi-a stat 6 luni pe tusa.
Bagati la cap, poate mai vin colegi cu masinile la voi, cand sunt probleme cu presiunea in rampa incercati fratilor injectoarele, nu va mai apucati sa demontati orbeste si s-o luati pe incercate. Nu asa fac specialistii.
Si inca ceva, glumele de genul "mai bine o arunci" sau "iti dau eu 1000 de euro pe ea" pastrati-le pentru voi. Nu stiti niciodata cine sunt clientii care va trec pragul.
Asa ca dragi colegi, cand masina nu porneste la cald sau se opreste la o anumita turatie, cand aveti prezente erorile de mai sus, mergeti si verificati-va injectoarele. Va scutiti singuri de multi nervi, de multe batai de cap si de "sfaturile competente" ale unor "specialisti".
Azi sunt un om fericit, imi merge masina cu nu mi-a mers niciodata de cand o am. Chiar daca nu are multi caluti, cei 101 pe care ii are ii simt din plin.
Pana la urma "problemele majore" la care faceam referire in titlul acestui topic s-au dovedit a fi doar probleme obisnuite la injectoare, datorate in mare parte calitatii combustibilului din tara noastra.
Bafta tuturor.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vlad-OPC a scris:Eu cred ca minuniea de reconditionarea nu a durat decat 3 zile la tine. Cred ca iar este injectorul problema. Altfel nu merge bine nici 1km. Putin probabil sa fie problema la contact imperfect...


Deci am avut dreptate Embarassed Ma bucur ca ai rezolvat problema ! Si ca ai revenit cu rezolvarea pe forum.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
In mod surprinzator, injectorul ala pe care l-am reparat asta toamna, era singurul care functiona pe masina mea, restul erau varza!

Atasez cateva imagini din timpul remontarii injectoarelor pe masina:



Sfatul meu este sa va demontati singuri injectoarele cand aveti probleme. Nu e complicat deloc si plus de asta fiecare o face cu atentie pe cata vreme, daca mergi la un service pentru demontare iti vor face treaba de mantuiala.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Probabil la primul test de injectoare cel gasit cu probleme era fff distrus. Celelalte erau si ele praf dar nu atat de mult. Daca iti spuneau sa le reconditionezi pe toate aveai masina gata de atunci. E bine de stiut ca mai sunt si altii care repara injectoare la fel de bine.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Cateva impresii dupa primii 40-50 de km parcursi:
1- Masina e foarte sprintena si nu mai are acel lag in turatii mici.
2-Consumul de combustibil a scazut semnificativ, de la 7-8 l/100 km inainte la 4-5l/100 km acum. Inainte la ralanti arata 0.8 - 1 l/h iar acum arata stabil 0.3l/h.
3-Motorul porneste perfect atat la rece cat si la cald.
  • cristi26

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2010

  • Mesaj Privat
daca se poate, un pret pt repararea injectoarelor si cat a durat va rog
multumesc
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
300 de lei per injector. Reparatia a durat in jur de o ora, o ora si ceva.
La unul dintre injectoare a trebuit schimbata si duza pentru ca era de...Astra G...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR