nok
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut
Astazi pe la 8 seara, norocul meu s-a intamplat cand am ajuns in parcare, am observat ca iesea abur de sub capota. Antigelul clocotea si iesea din vasul de expansiune care nu era inchis ermetic. Am inchis busonul si tot antigelul s-a scurs sub masina. Ce trebuie sa verific? La radiator nu era problema.. pe la furtune nu erau probleme la prima vedere..m-am uitat putin sub masina si se pare ca totul s-a scurs de pe partea cu soferul.. sa fie pompa de apa?
Numai bine!
Astazi pe la 8 seara, norocul meu s-a intamplat cand am ajuns in parcare, am observat ca iesea abur de sub capota. Antigelul clocotea si iesea din vasul de expansiune care nu era inchis ermetic. Am inchis busonul si tot antigelul s-a scurs sub masina. Ce trebuie sa verific? La radiator nu era problema.. pe la furtune nu erau probleme la prima vedere..m-am uitat putin sub masina si se pare ca totul s-a scurs de pe partea cu soferul.. sa fie pompa de apa?
Numai bine!
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
nok
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
Probabil mi-a "fiert" motorul. M-am speriat un pic si nu am mai apucat sa ma uit ce temperatura indica si cred ca ventilatoarele nu functionau.
Ideea e ca ieri am observat ca radiatorul era un pic fisurat in stanga sus. Il schimb azi imprenuna cu termostatul.
Cred ca nu s-a deschis circuitul de la motor catre radiator si de aceea clocotea apa. Bine ca nu e ceva mai grav
Ideea e ca ieri am observat ca radiatorul era un pic fisurat in stanga sus. Il schimb azi imprenuna cu termostatul.
Cred ca nu s-a deschis circuitul de la motor catre radiator si de aceea clocotea apa. Bine ca nu e ceva mai grav