masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
Cand am cumparat masina avea intercoolerul umflat si spart in partea de jos ..l-am schimbat si acum e umflat in partea de sus ..ultimul element e umflat ca o teava rotunda ..as vrea si as fi recunoscator daca sar dezbate putin acest subiect ..am cautat tot forumul dar nu am gasit nimik despre aceasta problema sau poate am sarit peste ea fara sa imi dau seaama ..
va multumesc si astept raspunsuri si rezolvari .
Masty
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
Dar oare de unde atata mizerie o avea vreo legatura EGR-ul caci intoarce gazele nearse si le recircula inca o data ?
Ce s-ar intampla daca am anula EGR-ul ..avantaje si dezavantaje ?
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
cand faci remaparea asta pt 160cp trebuie neaparat sa anuleze EGR -ul? .. am citit pe forum si ziceau ca fara EGR se "ingatuie" masina la rece pana se incalzeste motorul ?
Iulyan tu ai facut remapare ce motor ai pe masina ?
ma gandesc si la Intercooler daca se umfla el acum dar la 160cp putere msi mare presiune mai mare nu ?
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
cand faci remaparea asta pt 160cp trebuie neaparat sa anuleze EGR -ul? .. am citit pe forum si ziceau ca fara EGR se "ingatuie" masina la rece pana se incalzeste motorul ?
Iulyan tu ai facut remapare ce motor ai pe masina ?
ma gandesc si la Intercooler daca se umfla el acum dar la 160cp putere msi mare presiune mai mare nu ?
remaparea inseamna in jargou schimbarea parametrilor de functionare a motorului. Acolo poti alege cam tot ce vrei (desi unele iti vor pune motorul in cap sau nu vor functiona), deci poti alege inchiderea EGR-ului sau schimbarea parametrilor motorului din care castigi CP si Cuplu sau o combinatie.
EGR-ul dupa parerea mea nu are o functionalitatea atat de mare la rece in incazlitul motorului, desi la rece bagand gazele de pe evacuare inapoi incalzeste putin ce intra in motor, insa nu cred ca e atat de important. Sunt multi pe aici care si-au dezactivat din soft/blidat fizic EGR-ul si nu i-am auzit sa se planga. Am auzit oameni insa care s-au plans de EGR infundat sau admisie infundata de la jegurile ce le baga EGRul inapoi in admisie.. prin ei m-am numarat si eu. 😊
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
Oricum, teoretic daca il cureti odata pe an (unii o fac la 6 luni) ar trebui sa fii bine. I-am vazut pe unii la 50.000km deci parerile despre timpul la care se curata sunt impartite insa toti care isi iubesc masinile curata egr-ul si admisia din cand in cand.
*a nu se intelege ca cei care nu-si curata nu le pasa de masina, sau ca cei care curata sunt obsedati. Sunt oameni (printre care si eu) pentru care masina nu e doar un mijloc de transport si tin foarte mult ca ea sa fie perfecta macar mecanic.
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
ti-e ti se umfla ca nu are unde sa iasa aerul din el si se face presiune prea mare... daca ai avea cale libera catre camera de ardere ar fi totul ok.
alte probleme nu ai, gen senzor MAP busit sau altceva care sa determine turbina sa stea deschisa mai mult decat trebuie?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
Prin interculer mai trece si aer cu gaze ceva care le sufla turbina cred caci altfel nu ar fi murdar in interior de ulei si mizerie ...plus deasta eu circul in italia mai tot timpul foarte putin in romania .
trebuie sa o pun pe tester sa vada presiuniile si daca e vreun senzor care nu merge in parametri ...caci erori de genu nu am .