Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Masina e in OVERBOOST si electrovalva e ok( am schimbat 3 pana acum probate pe alte masini si sunt bune ). Problema este la vacumurile care intra in ea si i dau comanda sa inchida sa deschida. E singur aexplicatie plauzibila.
Skip ads

  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
urbo Ok tija merge perfect...
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cumva ai softul modificat?
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Masina e adusa de 1 luna din germania. Nu cunosc daca este modificat dar ma indoiesc. anomalia se manifesta cu sistemul cald. Eu nu sunt mecanic si nu inteleg ce se intanpla pana in electrovalva dece primeste vacumuri anormale sau mei exact ce o determina sa functioneze haotic.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai pune mana si ia-le pe rand, la fel cum facem noi toti muritorii de rand cand avem probleme. Nimeni pe aici nu s-a nascut invatat (desi unii par) ci toti au invatat la scoala/ pe pielea lor/ pe forum.
De asta e forumul, ca sa incercam sa ne ajutam nu sa ne trimitem unii pe altii la serviceuri.
vrei service pentru valcea, dai pe google.
Altfel, eu zic ca lucio te-a ajutat destul de mult (caci puteai gasi si tu aceleasi lucruri).
Pui mana si iei TIS-ul si verifici boost presure sensor.
Eventual imprumuti unu si-l schimbi pe al tau sa vezi daca face la fel.
daca face la fel, verifici mufele de la boost sensor.
Apoi verifici Knock sensorul (n-am idee ce e, dar sigur gasesti in TIS).
Apoi daca nu ai incredere in reprezentate si te induri de 120lei, te duci la publicitate si-ti cumperi un opcom, si te pui si urmezi pas cu pas procedeul de diagnoza din TIS pentru codurile de eroare ce le ai.

eventual daca nu ii dai de cat (in cat mai scurt timp caci iti vei rupe turbina daca mergi cu ea asa) te duci la reprezentanta (una care sa nu te fi inregistrat/ sa nu mai fi fost pana atunci) si-ti faci update de soft. Daca face la fel si dupa update, stai pe capu lor sa iti repare problema (caci nu mai pot dovedi daca a fost sau nu de la update, si atat timp cat ai factura, trebuie sa demonstreze ca era la fel si inainte). Bineinteles inainte de a te duce la reprezentanta stergi codurile de eroare.
Daca nu pui mana si dai sfat in tara si cauti oameni dispusi sa se bage pe problema ta (sunt cativa pe forum care se pricep mai bine decat mecanicul ce-l vei gasi in reprezentanta).

si daca vrei ajutor de la alti opelisti, pune mana si posteaza in topicurile deja existente unde lumea e "Abonata" si mai gasesti si pe altii care s-au lovit de probleme asemanatoare.
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Vad aici ca cei de la reprezentanta valcea ( caci am fost! vad ca nu a ti observat asta ) nu au verificat multe din ipoteze. Raspunsul lor e ca nu da eroare pe senzori ci doar boost controler. Cine controleaza turbo ce piesa e pe romaneste acest boost controler? ( eu cred ca eletrovalva ) dar ea e buna ea functioneaza haotic de la vacumuri care i dau comenzi aiurea. Am sunat tocmai la cluj la reprezentanta. Mau sunat azi inapoi si au zis ca ii dau ei de cap sa duc masin acolo. Ce sa fac ma duc pana acolo, nu ma uit la 100 euro sunt ok sa platesc da sa o faca.
Ce sa zic m ar fi interesat sa stiu ce poate cauza anomalia de vacumuri pe plus ca pe minus(underboost sunt mult mai simplu de explicat, pierderi presiune etc).
De la cluj prin tel mi a zis ca poate fi din turbina..dar daca e turbina de ce la rece merge.
O sa merg si acolo sa vedem. Daca nu o duc la GM in America sau unde au asamblato poate stiu. Zici ca e transplant de cord nu masina. E drept ca e un motor total nou fata de y20dth dar tot fier e.

Spor si o sa postez cand mai stiu cate ceva. Vad ca pe forum toti au fost cu underboost iar cei cu overboost niciunul nu avea simptomele mele.
boost controler(autodata asa il da)
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa faci un actuator test si sa folosesti o pompa de vacuum. S-ar putea ca la test sa ai surpriza pe care am avut-o eu la un z17dth la care se prajise o turbina si era pe cale sa se prajeasca si a doua din motive de overboost. Mai concret cineva (mecanic la opel) inversase mufele de la electrovalvele de boost si swirl. Da sunt la fel, sunt una langa alta dar au fire diferite iar el trebuia sa verifice, mai ales sa faca actuator test. Problema este ca majoritatea gandesc foarte putin dar sunt foarte plini de ei si nu accepta nici un sfat si foarte, foarte rar repara dupa TIS care este sfant cand e vorba de opel. In cazul tau fiind vorba de INSIGNIA ai nevoie de tisweb sau globaltis . Bineinteles ai nevoie de MDI, in cazul tau opcomul poti sa il folosesti la roata sa nu o ia la vale. Daca ai drum prin Bucuresti suna-ma sa -i facem o diagnoza cu MDI, asa cum ar trebui sa-ti faca la reprezentanta. [editat]
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
e cam dificil de dus masina la bucuresti data fiind conditia ei momentan. merge cu 50-70 ora daca vrei sa intreci masura te linistete rapid safe modul, O sa te sun maine pe zi poate ma indrumi in vreun fel.
O seara buna
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pentru eroarea p0234 nu ar strica sa faci o verificare asupra senzorului MAP. Este situat pe galeria de adimisie.
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu un post zic eu important!
Am fost azi la ECOMAX tocmai la CLUJ ( eu fiind din Valcea ).
Rezultat: Masina a fost reparata ( fara garantie ). Sa Explicam. Masina avea Turbo defect INSA nu geometria cum se intampla la majoritatea cazurilor ci o anume valva ( piesa atasata ) de sub turbo ( piesa care deorece nu prea se strica NU se comanda decat cu intreaga turbina ). Eu am luat de pe un turbo defect si de aceea reparatia fara garantie dar si fara 1500E dati pe turbo nou. Vibratul la electrovalva, problema total separata rezolvata in fix 2 minute.

Acum referitor la topic si pentru cei ce mai au aceste probleme:
Insignia ( probabil si celelalte Opeluri similare ) intra in Safe Mode si nu se mai accelereaza (strict pt sistemul de turbo ma refer) in 2 feluri:

Underboost- caz in care se verifica furtunase la vacumuri, capacele sa etanseze bine etc ( la Insignia furtunul de Intercooler a fost problematic). tot pe unde se poate pierde presiune

Overboost- Se verifica turbina(geometria si tija daca sunt OK. Tot odata se verifica Electrovalva turbo. Daca ambele is Ok mai ramane o singura veriga slaba valva cu senzor( piesa) atasata de turbina. Pica rar dar cand pica...eu am stat 2 saptamani zi de zi incercand sa aflu ce se intampla pt ca verificasem turbo si era OK insa doar partea de geometrie.

De aici reactii lant, cutia schimba in suturi( nu avea putere deorece automatele schimba folosind puterea motorului care ajuta folosind turbina ).

Un alt lucru care a dus pe cai total gresite este VIBRATIA ELECTROVALVEI si sunteul ciudat. Este o problema care orcine ar fi legat o de turbo gadind ca vacumurile vin haotic si provoaca OVERBOOST deoerece celelalte cauze fusesera eliminate. Deci nu, nu are nicio legatura este o problema cunoscuta in reteaua OPEL si s a rezolvat cu o supapa de sens un mic butoias pus inaintea eletrovalvei.

Nu vreau sa ii laud dar au rezolvat masina ca pe un fleac si f politicosi cei de la ECOMAX CLUJ. Ma intreb retoric oare la Valcea?! puneti voi intrebarile.
Spor!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Deja se duce zvonul ca baietii de la EcoMax sunt de nota...1000. Eu am verificat masina mea inainte de a o cumpara si au dat dovada de un profesionalism si un respect fata de client greu de imaginat.
  • celik paun

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Unde gasesc si eu o supapa de sens(butoias)ptr electrovalva?
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Wreieceva, cat te-a costat toata reparatia? Iar piesa ai luat-o de la ei din reprezentanta?
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pentru cele 2 intrebari:
1. Supapa de sens nu stiu daca se poate comanda probabil ca da, dar daca mergi la o reprezentanta serioasa au ei acolo 120 RON. O monteaza in 2 minute si adio zumzait si vibrat. Smile
2. Cost reparatie ( 300 Ron dati la un prim mecanic ( bunicel baiatu chiar a stiu ca acea parte a turbinei e de vina dar cum se comanda doar cu totul a renuntat la pista incercand alte variante ), 100 RON dati absolut in plus la reprezentanta Rm Valcea si 670 RON dati la Cluj pentru rezolvare ( 250 RON manopera, 120 RON supapa de sens pt electrovalva, 300 RON (netrecuti in factura) pentru piesa de la turbo luata de pe o turbina defecta ce o aveau ei pe acolo.

Reamintesc ca cel putin acel domn care primea masina in service, inginerul sef probabil e de o mare politete si bun simt, in permanenta am fost apelat cu domnul( eu am 28 ani dar par de 20 Very Happy ).

Spor
  • CJ 22 DRC

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua, si ma scuzati ca intervin si eu in acesasta discutie dar si eu sunt interesat de subiectul asta.
De 2 saptamania masina mea Opel Insignia ( A20 DTH ), 2.0 CDTi 160 CP, cutie manuala , are acealeasi simptome, in treapta a treia la 3300 de turati se taie, si scrie pe bord service vehicul soon, nu mai are acceleratie, dar daca o opresc din contact si repornesc nu mai are nimic, cu conditia sa nu trec de aceasta turatie.
Am fost la test si imi da presiune prea mare in turbo, am fost la Opel si mi-au recomandat sa schimb electrovalva , am schimbato pe pierburg dar degeaba , tot asa face, am fost iar la test si dadea aceasi eroare P2263 preiune prea mare in turbo,
Si cand am spus ca are aceasi simptome ca la colegul " wreiceva '', ma refer ca si mie imi face atunci cand schimb viteza un gatuit, parca nu are de unde sa traga destul aer,sau asa ceva, sau mai face cand accelerez si las de acceleratie, face de doua ori.
Am vorbit cu un mecanic de turbocompresoare si a spus ca 90% este geometria variabila din turbo, probabil dar ma tot gandesc de ce se gatuie , oare nu ar fi ceva fisurat , spart sau mic por in instalatia de presiune ( intercooler, furtune, vacum etc ).
Poate sa imi spuna un profesionist, va rog
  • primacasabz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Cumva piesa de care vb este cea din imagine? Am aceeasi probl si nu-i dau de cap.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
....sa nu fie si de la senzorul MAP
  • primacasabz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Nu ar fi trebuit sa-mi arate eroare pe tester? Nu-mi apare nici o eroare. Am schimbat electrovalva și turbina.. aceeași problema
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sau voletii blocati pe inchis in galeria de admisie...
  • primacasabz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
E schimbata recent galeria
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR