Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • alexandrurosu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut

Am facut azi testul pseudo agrafa dupa ce am citit prin topicuri si am 2 erori la care nu am gasit raspunsuri complete:

P0202 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 2

P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)

Detalii masina: Astra G benzina + gpl 2004 motor Z16SE Km 123.000

Nu mi se aprinde nici un martor in timpul functionarii motorului, care functioneaza normal, la mers in gol si in sarcina, deci intrebarile mele sunt ?

1) prima eroare poate sa fi ramas memorata in urma vreunei defectiuni remediate ?

2) pentru a doua eroare, actualmente evacuarea nu este etansa, imi rasufla pe la toba intermediara, de aceea imi apare aceasta eroare ?

Multumesc !
Skip ads

  • Sekhmet

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
ceva vesti despre a doua eroare?

si eu o am si de asemenea evacuarea nu e etansa
  • alexandrurosu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut

Atata timp cat masina merge fara probleme, nu ma ingrijorez deloc. Cred ca datorita neetanseitatii tobelor acest senzor inregistreaza o cantitate mai mare de oxigen pe evacuare, dar ce efect are acest lucru nu stiu sa-ti spun. In service cu siguranta se poate rezolva, dar nu am timp sa ajung.

O zi buna !
  • Sekhmet

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
daca ii scot borna si se sterge eroarea merge bine dar reapare dupa o perioada iar atunci cand reapare raspunsul la acceleratie brusca nu mai este asa bun.
nu imi place cum merge cand are eroare in bord. am inteles ca poate fi inlaturata odata cu inlocuirea sondei lambda de dupa catalizator dar abia am inlocuit-o acum 40 000.
  • maryush

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sall,azi am facut si eu un test si mi a aparut urmatoarea eroare:P0136 ,O2 senzor 2 circuit voltage not prezent stiti cumva ce reprezinta? ms
  • moticavlad

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
buna.eroarea ta nu este prezenta si nu cauzeaza nimic la motor.probabil cineva candva a scos mufa de la senzorul de o2 de langa filtrul de aer si era motorul pornit si poate ca ecm(modul de control al motorului) amemorat o eroare neprezenta .
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
moticavlad a scris:buna.eroarea ta nu este prezenta si nu cauzeaza nimic la motor.probabil cineva candva a scos mufa de la senzorul de o2 de langa filtrul de aer si era motorul pornit si poate ca ecm(modul de control al motorului) amemorat o eroare neprezenta .

Care senzor O2de langa filtrul de aer? Oameni buni vorbim de sonda lambda nr.2. Iar problema este de tipul "circuit malfunction" adica nu are semnal de la ea (probabil) sau apar intermitente. Nu are nici o legatura neetanseitatea esapamentului in mod normal (adica ce este dupa sonda), cel mult ar putea fi catalizatorul fisurat sau neetans dar atunci ar da semnal de amestec sarac (zic eu). Mai degraba mufa sondei nu face bine contact sau vreun fir e intrerupt sau efectiv sonda e defecta.
  • maryush

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
intradevar la mine esapamentul nu este etans,mai precis racordul flexibil n a fost sudat bine de ;meserias; asta sa fie problema?
  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pana la urma care este cauza erorii p0136 ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
P0136 - HO2S senzor Circuit Defecþiunile (HO2S-12) HO2S aval senzor (i) sunt permanent verificate pentru tensiuni maxime ºi minime. Testul nu reuºeºte atunci când tensiunile nu respectã limitele de calibrat. Ciupite, scurtcircuit, ºi corodate cabluri ºi insigne.
Traversat fire senzor.
Scurgeri de evacuare.
Contaminate sau deteriorate senzor
  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca ar putea fi din cauza fisurilor din esapament. Am sigur o gaurica din cauza ruginii la inbinarea dintre toba intermediara si cea finala . Cred ca si in intermediara sunt cateva mici fisuri.
  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Prima eroare probabil a ramas in urma unei defectiuni remediate. Eu am memorata eroarea 0204 , pe cilindrul 4 aveam un segment spart si afuma bujia , mergea in 3 pistoane , daca curatam bujia mai mergea cativa km apoi se uda din nou. Am remediat problema insa eroarea a ramas memorata.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
CristiBuzau a scris:Pana la urma care este cauza erorii p0136 ?

Benzina proasta ! in primul rand, alimentati cu CO98 sau CO100 si vedeti rezultatul si nu de prin cotete de benzinarii, exclus CO95.

CristianTM.
  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Eroarea si bolboroselile sunt din cauza benzinei ? Eu ma gandeam ca poate fi distributia putin decalata .
  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ce benzina ieftina si buna imi recomanzi ? Lukoil de 98 ?
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Imi apare P0036 (Interval/performanta a circuitului incalzire senzor O2(B1 S2) si P0136 Circuit O2 (Bank1 senzor 2) - defect de circuit, dar numai in afara orasului. Prima data dupa 200 de km de la iesirea din oras, apoi la 60 si ultima data dupa 20 km facuti in exterior. In ultimul caz cred ca a fost din cauza carburantului. Am facut cei 20 km, apoi am alimentat la intrarea in oras de la o statie OMV (alimentez de obicei de la Rompetrol) , am parcurs 4-500 de metri dupa iesirea din pompa si s-a aprins martorul in bord. In primul caz, cel cand s-a aprins dupa 200 km, aveam benzina EFIX95 de la Rompetrol (40 de litri) combinata cu ALTO 101 cam vreo 7-8 litri ramasi in rezervor.
Eroarea poate fi cauzata de faptul ca in exterior merg calm, in ture putine, 1600-2000 fata de 3-4-5000 in oras?
  • petre1981

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! Am cumparat de curand Opel astra h benzina 1.4 90 CP an 2007 , va rog sa ma lamuriti si pe mine, cand introduc cheia in contact in bord se aprind mai multe gen abs, frana de mana, usi ,daca am usa deschisa si azi am observat si semnul unei masini cu o cheie pe verticala. Dupa ce pornesc motorul se sting toate beculetele. E normal sa se aprinda si cel cu masina cu cheie sau trebuie sa merg la un service pt diagnoza,?posibil ca zilele trecute sa nu fi observat acest beculet, eu presupun ca doar daca ar ramane aprins ar fi cazul de service. Multumesc anticipat
  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 z 16 se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salutarea.
am si eu aceasta eroare dupa testul agrafa :0136, 0141

de mentionat faptul ca s-a gaurit toba finala . fratele meu fiind sudor m-a ajutat sa repar dar luand-o jos am constatat ca are mai multe gauro mai mari. le-am reparat pe toate dupa ce am golit toba de multa rugina care se afla inauntrul ei. inca ceva , am gasit urme de sudura pe toba in forma de patrat cu dimensiuni aproximative de 150 x150 mm . e posibil sa fii scos catalizatorul ? in cazul asta ajunge sa schimb toba finala sau nu e nevoie ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR