XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Am o problema cu cu masina si anume da in nas rau de tot intre 1000 si 2000 rpm plus ca nu pot trece de 110 km/h.
Am anulat EGR-ul prind blindare (am pus o tabla) dar simptomele nu s-au ameliorat deloc.
Mentionez ca pe Op-COm EGR-ul nu lucreaza deloc si da Feedback incorrect.
A 2 a problema ar fi ca atunci cand se plafoneaza 100 km/h lambda 1 raporteaza amestec lean adica sarac in oxigen si bogat in benzina.
Motorul la rece merge urat rau si nu pot sa plec de pe loc cu ea plus cate un mic rateu aleatoriu la accelerare plus ca pute de te trazneste a benzina pe langa ea (esapament).
Masina nu prezinta nicio eroare.
Am anulat EGR-ul prind blindare (am pus o tabla) dar simptomele nu s-au ameliorat deloc.
Mentionez ca pe Op-COm EGR-ul nu lucreaza deloc si da Feedback incorrect.
A 2 a problema ar fi ca atunci cand se plafoneaza 100 km/h lambda 1 raporteaza amestec lean adica sarac in oxigen si bogat in benzina.
Motorul la rece merge urat rau si nu pot sa plec de pe loc cu ea plus cate un mic rateu aleatoriu la accelerare plus ca pute de te trazneste a benzina pe langa ea (esapament).
Masina nu prezinta nicio eroare.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
daca ai blindat EGR-ul atunci el trebuie dezactivat si din computer..
cum arata bujiile?
incearca sa dai jos rampa de injectie.. si pune pe cineva sa dea la automat.. sa vezi cum pulverizeaza fiecare injector..
la fel si cu modulul de aprindere.. se demonteaza se pun bujiile se leaga filetul fiecareia la masa si se da la automat.. se urmareste scanteia..
mai poti face un test de compresie .. poate e o problema mecanica..
cum arata bujiile?
incearca sa dai jos rampa de injectie.. si pune pe cineva sa dea la automat.. sa vezi cum pulverizeaza fiecare injector..
la fel si cu modulul de aprindere.. se demonteaza se pun bujiile se leaga filetul fiecareia la masa si se da la automat.. se urmareste scanteia..
mai poti face un test de compresie .. poate e o problema mecanica..
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Bujiile sunt usor albicioase pe electrozi si putin afumate spre baza (foarte putin). Momentan nu m-am legat de injectie de benzina deoarece masina are si GPL iar simptomele sunt aceleasi pe ambii combustibili.
Cat despre bobina am schimbat-o ,am luat-o noua dar nu a rezistat decat 10 km pe masina deoarece dadea missfire pe cilindrul 3 .Am pus bobina veche si nu a mai aparea missfire .
Cat despre compresie am avut-o slaba pe cilindrul 1 ,am refacut motorul dar aceleasi simptome.
O sa dau totusi bobina jos si o sa testez scanteia cu op-com-ul.
In rest totul ok
-Senzor temperatua admisie,MAP ,lambda 1,2 , crankshaft ,camshaft.
Knok retard`ul sta undeva la 4-5 grade pe fiecare cilindru dar asta numai sub 2000 rpm peste 2100 este 0.
Cat despre bobina am schimbat-o ,am luat-o noua dar nu a rezistat decat 10 km pe masina deoarece dadea missfire pe cilindrul 3 .Am pus bobina veche si nu a mai aparea missfire .
Cat despre compresie am avut-o slaba pe cilindrul 1 ,am refacut motorul dar aceleasi simptome.
O sa dau totusi bobina jos si o sa testez scanteia cu op-com-ul.
In rest totul ok
-Senzor temperatua admisie,MAP ,lambda 1,2 , crankshaft ,camshaft.
Knok retard`ul sta undeva la 4-5 grade pe fiecare cilindru dar asta numai sub 2000 rpm peste 2100 este 0.