Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • ntudor

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!Sunt Nicolae Tudor si am nevoie de un sfat !Am un opel agila 1.2 din 2002 dus in service gasit pilitura de fier la greu in filtrul de ulei.Motorul la relanti are un zgomot anormal (nu bate si nici in mers nu bate sau alt zgomot merge normal)Dus masina la alt mecanic parerea lui este ca zgomotul provine de la distributie care trebuie schimbata, desfacut si filtrul de ulei si gasit pilitura multa in el.Parerea lui este sa cumpar alt motor oricum distributia trebuie schimbata ptr. a elimina zgomotul!Mi-a gasit un motor la 500 de euro ,garantie a zis ca-mi da 3 luni masina e venita din Anglia eu n-am vazut motorul ; ce acte imi trebuie ptr. schimbare motor?El mi-a zis ca nu-mi trebuie decat o declaratie la notar pe proprie raspundere ca nu e furat.Motorul e de acelasi tip ZX12E.Multumesc anticipat celor ce au rabdare sa-mi citeasca mesajul si celor ce vor sa-mi dea sfaturi!
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
trebuie factura pe motor.. de la cel care-l vinde.. Schimbul de motor trebuie facut intr-un service autorizat Opel...
sau poate mere cu o mica "atentie" la RAR...
motoarele din Anglia sunt deobicei bune si cu putini km...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
n tudor, costurile aferente schimbtului motorului (achizitie, montaj, legalizare) sunt similare cu cele aferente unui desfacut de motor si facut revizie capitala.
Personal iti recomand a doua varianta. De ce? Pai tu de unde stii cat de bun e motorul ala din dezmembrari? Ce uzura are?
  • ntudor

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri!
  • doru_fanvectra

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sa ne spui si noua ce solutie ai ales.
  • ntudor

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
As alege varianta schimbarii motorului, poate nu e cea mai buna solutie e imbibat filtrul de pilitura nu prinde pe magnet.Cert e ca trebuie sa schimb si distributia si nu stiu daca si reparatia motorului +schimbat distributie mi-ar aduce economii importante.La motor primesc o garantie de 3 luni nu l-am vazut dar mecanicul mi se pare serios si bine intentionat.
  • ntudor

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat motorul cu unul de corsa am garantie 6 luni la el; motorul fasie nici nu se aude aproape; trebuie insa sa mai rulez mai mult;mecanicul e un tip de incredere locuieste la cativa km de mine.La cel vechi trebuia sa-i schimb si distributia ;are si o spuma alba pe capac si joja probabil a intrat apa in el.Motorul de corsa m-a costat 500 euro.Cred ca am ales solutia corecta!Astept si eu pareri de la voi!Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR