covesanu
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2009 z16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am o problema la un opel asta h din 2006 motor 1,7 diesel, apare martorul masinuta cu cheia si F si nu porneste, nici nu invarte electromotorul.Din cate stiu eu este problema de imobilizator.Inca nu am ajuns la masina sa vad ce cod de eroare am pe tester, mai tarziu ajung la masina.Vreau sa ma ajutati daca stie cineva la ce ar trebui sa ma uit, sa verific, daca a mai avut cineva aceasta problema.Proprietarul are o singura cheie, zice ca se mai aprindea acest martor de mai mult timp , dar totusi pornea.Acum nu mai invarte deloc.Eu stiu sa fac contact la releul de pornire si pot sa o fac sa invarta dar nu porneste daca nu citeste codul cipului.
Astept pareri.
merci,
Astept pareri.
merci,
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
covesanu
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2009 z16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2009
- Mesaj Privat
- sharky223
- **
- 232 mesaje
- din 15 Jan 2013
- Astra 2009 Z17DTR
- Dolj
sharky223
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
- sharky223
- **
- 232 mesaje
- din 15 Jan 2013
- Astra 2009 Z17DTR
- Dolj
sharky223
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
covesanu
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2009 z16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2009
- Mesaj Privat
Se pare ca problema vine de altundeva.Am verificat sigurantele la Ecu sa vad de ce nu ma pot conecta la ecu sa fac diagnoza.Nu comunica cu ecu
U2105 - CAN-bus - nu este comunicare cu modulul de motor(ECM)
(00) - Prezent
Am descoperit ca la sig F21 nu am curent.Ar trebui sa am +permanent.trece si prin releul nr 13.Am alimentat sig F21 si am reusit sa fac diagnoza pe motor
Numãrul codurilor: 4
P1481 - Circuit acþionare ventilator 1 - întrerupt
(04) - Prezent
P1604 - Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
(32) - Prezent
P1625 - Releul principal se decupleazã prea repede
(5 - Prezent
P1125 - Circuit de confirmare poziþioner clapetã - domeniu/performanþã
(01) - Nu e prezent
Daca alimentez sig F21 pot porni masina .
U2105 - CAN-bus - nu este comunicare cu modulul de motor(ECM)
(00) - Prezent
Am descoperit ca la sig F21 nu am curent.Ar trebui sa am +permanent.trece si prin releul nr 13.Am alimentat sig F21 si am reusit sa fac diagnoza pe motor
Numãrul codurilor: 4
P1481 - Circuit acþionare ventilator 1 - întrerupt
(04) - Prezent
P1604 - Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
(32) - Prezent
P1625 - Releul principal se decupleazã prea repede
(5 - Prezent
P1125 - Circuit de confirmare poziþioner clapetã - domeniu/performanþã
(01) - Nu e prezent
Daca alimentez sig F21 pot porni masina .
covesanu
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2009 z16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2009
- Mesaj Privat
covesanu
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2009 z16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2009
- Mesaj Privat
covesanu
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2009 z16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Se pare ca nu sunt notate la fel in autodata si releul ECU este k12.La acest releu nu aveam minus de la ecu la pin 85 si nu functiona releul si de aici nu aveam curent la sigurante.
Am rezolvat problema cu schimbare de polaritate cu alt releu suplimentar si am reusit.Am salvat omul de 4700lei.
Se pare ca nu sunt notate la fel in autodata si releul ECU este k12.La acest releu nu aveam minus de la ecu la pin 85 si nu functiona releul si de aici nu aveam curent la sigurante.
Am rezolvat problema cu schimbare de polaritate cu alt releu suplimentar si am reusit.Am salvat omul de 4700lei.
- mycky22
- **
- 125 mesaje
- din 09 Mar 2011
- Astra 2005 z17DTL
- Iasi
mycky22
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
covesanu
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2009 z16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2009
- Mesaj Privat
- evelin.popa
- *
- 4 mesaje
- din 27 Aug 2013
- Astra 2004 Z17DTH
- Dambovita
evelin.popa
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2013
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am facut exact ca tine colegu covesanu si masina a pornit si merge perfect,erori nu are deloc.Nu stiu insa de ce nu am comanda de - din ecu.Am fost cu el la electrician si a zis ca e un integrat dus in el.Dar nu sunt foarte convins de asta.Eu nu ma pot conecta la celelalte module ale masinii,inafara de ecu motor si imobilizator.Acum nu merge telecomanda,nu se inchid usile,si nici nu ma pot conecta cu op-com.M-ai salvat de la multi nervi si timp pierdut.Multumesc!
- stefan daniel111
- *
- 2 mesaje
- din 25 Dec 2013
- Astra 2005 Y17DTL
- Constanta
stefan daniel111
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
opel astra 1.7 2005
Cand pun contactul se aprind toti martorii in bord apoi se sting ,raman aprinsi martor baterie si masina cu cheie.Cand dau la automat nu se intampla nimic.Precizez in urma cu 2 sapt am schimbat releul de incarcare din alternator.In BC la range apare F....Multumesc anticipat ptr raspunsuri (da Doamne sa le primesc)....
Cand pun contactul se aprind toti martorii in bord apoi se sting ,raman aprinsi martor baterie si masina cu cheie.Cand dau la automat nu se intampla nimic.Precizez in urma cu 2 sapt am schimbat releul de incarcare din alternator.In BC la range apare F....Multumesc anticipat ptr raspunsuri (da Doamne sa le primesc)....
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- stefan daniel111
- *
- 2 mesaje
- din 25 Dec 2013
- Astra 2005 Y17DTL
- Constanta
stefan daniel111
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
gemini- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
Problema: cam la o incercare de pornire din 5, demarorul refuza sa functioneze, nu am eroare la motor sau ecu.
Mecanicul - unul foarte bun, de altfel - spune ca de vina e releul pt starter din UEC (de 30A). Am schimbat unul pana acum, pare ca se duc contactele releului daca se exagereaza cu "invartitul" prelungit al demarorului, dar am avut probleme cu pornitul la cald din cauza presiunii in rampa (rezolvat).
Intrebare: daca inlocuiesc releul cu unul de 70 A , o sa tina mai mult fara defect? Teoretic asa pare. Ar mai putea fi ceva defect afara de releu ?
Mecanicul - unul foarte bun, de altfel - spune ca de vina e releul pt starter din UEC (de 30A). Am schimbat unul pana acum, pare ca se duc contactele releului daca se exagereaza cu "invartitul" prelungit al demarorului, dar am avut probleme cu pornitul la cald din cauza presiunii in rampa (rezolvat).
Intrebare: daca inlocuiesc releul cu unul de 70 A , o sa tina mai mult fara defect? Teoretic asa pare. Ar mai putea fi ceva defect afara de releu ?
gemini- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
Se pare ca nu e de la releul de pornire, am schimbat de 2 ori si demarorul sporadic refuza sa se invarteasca, se pare ca numai la cald.
Eroarea comuna pe CIM, IMMO, EHPS, ABS:
U2105 - CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)
(00) - Not present
La IPC ECU (Instrument Control Unit):
P0500 - Wheel Speed Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0654 - Engine Speed Signal Range/Performance
(71) - Not present
P0550 - Mileage Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0460 - Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0115 - Engine Coolant Temperature Signal Range/Performance
(71) - Not present
U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)
(71) - Not present
Cineva cu ceva asemanator cum a rezolvat ?!
Eroarea comuna pe CIM, IMMO, EHPS, ABS:
U2105 - CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)
(00) - Not present
La IPC ECU (Instrument Control Unit):
P0500 - Wheel Speed Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0654 - Engine Speed Signal Range/Performance
(71) - Not present
P0550 - Mileage Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0460 - Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0115 - Engine Coolant Temperature Signal Range/Performance
(71) - Not present
U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)
(71) - Not present
Cineva cu ceva asemanator cum a rezolvat ?!