Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cosmindodo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
am cumparat din olanda un astra j din 2011 diesel dar care nu porneste decat cu spray iar cand se consuma continutul spray-ului motorul se opreste si nu mai vrea sa porneasca.mentionez ca in rezervor am motorina iar pompa se aude ca lucreaza.pe tester am pus-o si nu da nici o eroare
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cati km are masina? cand porenste se aude frumos motorul? bateria ai verificato?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
un motor care porneste cu spray nu va,,,suna,,,niciodata frumos,pana nu incepe sa mearga pe motorina
pompa din rezervor o merge,dar pompa de injectie esti sigur ca merge?
daca ar fi bateria moarta tu crezi ca ar mai invarti motoru?
  • cosmindodo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
bateria este incarcata,cand pornesc masina cu spray rontaie ff tare si apoi incepe sa se auda placut doar ca la un moment dat se opreste.cum ai dau iar cu spray iar porneste si se accelereaza normal.am banuit ca ar fi cheiile masinii deoarece masina a avut in prima faza bateria moarta
  • cosmindodo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
pe conducte nu vine motorina dar pompa o aud cum functioneaza ca este in rezervor.masina are 60000km cu carte service
  • cosmindodo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
am inteles ca ar fi vorba de o supapa de la pompa sau in zona respectiva care la tester nu apare ca ar fi vorba de un defect mecanic dar toate sunt presupuneri.masina a avut scaunul cu airbag sarit si l-am schimbat dar fara sa schimb inca si calculatorul de airbag-uri.poate sa nu porneasca din cauza ca masina are inca martorul de airbag aprins si nu comanda catre calculatorul motorului sa nu porneasca masina?ma gandesc la toate variantele ca nu stiu care ar fi problema iar daca pe tester nu da nici un cod de eroare e posibil asta sa fie si problema?o sa schimb in curand si calculatorul de airbag si sa vad daca porneste
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@cosmindodo
exista o supapa mecanica pe rampa comuna dar nu cred ca probelma in cazul tau vine de la ea, vezi ca e un topic in care se vorbeste despre ea.
ai schimbat cumva de curand filtrul de motorina?/
daca da amorseaza circuitul ca din cauza aia nu iti porneste
  • cosmindodo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
nu am facut nimic la ea.urma dupa ce o pornesc sa o bag intr-o mica revizie de filtre,ulei si curele
  • Sorin_cta

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Masina are un sistem care in caz de accident taie alimentarea cu combustibil si descuie automat usile. Sigur acesta s-a activat, mai ales ca ai un airbag sarit. Apeleaza si tu la un service opel.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Sorin_cta
Daca era asa nu trebuia sa aiba si eroare? omu zice ca nu da nici o eroare, eu am patit sa nu imi porneasca dupa schimbul de filtru si a trebuit amorsat circulitul pana la pompa de inalta pentru ca porcaria aia din rezervor nu reusea sa aduca motorina la motor
  • Sorin_cta

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa nu aiba nicio eroare din moment ce are aprins martorul de airbag. Taierea alimentarii cu combustibil are legatura implicit cu sistemul de airbag.
  • thedorinro

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Verifica te rog cablaje (senzor presiune in special) .
Exact cum descrii tu am avut problema pe un Peugeot 307 1.6Hdi si aveam cablul de la senzorul de presiune ros (de sobolani).
Stiu ca suna ridicol dar la mine asta era problema...deja ma apucasem sa strang bani pentru injectoare...sau eu mai stiu ca imi ziceau unii si altii
La service mi-au lipit cablajul, l-au cositorit si izolat, foarte rapid si ieftin.

Sper sa te ajute, succes
  • kakas19

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sorin_cta are dreptate, daca martorul de airbag e aprins nare cum sa nu fie si eroare cu diagnoza, se poate ca omul care a vrut sa faca diagnoza nu se pricepe. Eu recomand sa merg cu masina la reprezentanta altfel o sa costa mai mult reparatie in termen lung la carpaci!
  • Julian67

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2011

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:@Sorin_cta
Daca era asa nu trebuia sa aiba si eroare? omu zice ca nu da nici o eroare, eu am patit sa nu imi porneasca dupa schimbul de filtru si a trebuit amorsat circulitul pana la pompa de inalta pentru ca porcaria aia din rezervor nu reusea sa aduca motorina la motor

Salut ! cum trebuie facut mai bine dupa inlocuire flitru motorina ? am patit-o si eu... am "omorat" cam 1/2 ore la baterie si electromotor pana mi-a pornit !
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
fiecare are tehnica lui, am auzit uni colegi ca baga aer comprimat pe la busonul de rezervor si asa se umple filtru , eu am declipsate cele doua conducte de la motor si cu ajutorul unuei pompe de amorsare de logan si 2 furtune l-am amorsat o pompita de aia e de la 15-20 de lei Cool
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am gasit o metoda mai usoara de a schimba filtrul de motorina,am dat carcasa filtrului jos de tot si dupa ce am schimbat filtrul am umplut cu motorina, strans,pus la loc si a pornit fara probleme.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pt @lucio. Nu se poate monta permanent o pompita de amorsare?
  • diablo46

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Oare nu functioneaza daca legi filtrul de motorina la furtunul care vinde de la rezervor, pui contactul (porneste pompa de motorina) lasi contactul pus pana se umple filtru, apoi iei contactul, legi si celalat furtun la filtru si pornesti masina?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu are pompa in rezervor:)
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
se poate pune pompita aia de amorsare si in circuit cum e la multe masini, are o pompa in rezervor dar daca e aer in filtru se blocheaza circuitul, dupa ce consuma motorina de pe conducte Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR