Joi 08 Nov, 2012 4:33 pm
Pe scurt: la un atelier agreat de RAR ( nu orice atelier are dreptu de a face transformarea in autoutilitara) se efectueaza modificarile necesare (scoaterea banchetelor/demontarea centurilor spate si suportilor/montarea unui panou despartitor in habitaclu intre scaunele fata si restu/montarea unei bucati de tabla in locul geamurilor sau unei folii ne-transparente pe geamuri, renuntarea la usile spate etc), apoi cu factura de la atelierul respectiv si un atestat care sa " ateste" modificarea facuta de ei se merge la RAR, unde se formuleaza o cerere in vederea omologarii modificarilor respective. In plus iti mai trebuie o hartie data de reprezentanta Opel care sa ateste ca modelu tau a fost fabricat si ca autoutilitara ( hartia asta s-ar putea sa nu o ceara toti, depinde de noroc).
La RAR nu e obligatoriu sa iti accepte aceasta modificare, chiar daca e facuta " ca la carte" ( sunt masini venite din alte tari, special Olanda, care sunt facute autoutilitare acolo si recunoscute evident, iar aici RARu nu prea accepta, cu scuza ca la noi in tara nu au fost comercializate acele masini sub forma de autoutilitara ( da, statu roman are 3 c***e)...
Sunt firme specializate in asa ceva, care de multe ori se ocupa si de dosar sa iti rezolve cu RARu.
Bafta!