- denny_the_one
- OP
- 32 mesaje
- din 23 Dec 2011
- Astra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
denny_the_one
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2011
- Mesaj Privat
Opel Corsa B - 1.2 Swing - C12 NZ - 45 Iepe Saltarete ! 1995
Ce am de facut in cazul in care ..
* Masina porneste destul de greu (prima data) .. dupa care la sfert !
* Scoate foarte mult fum alb !?
* Parca nu are vlaga in ea .. !
Sa fie bujii ceva .. nu vrea sa ma duc pe la service-uri aiurea mai ales ca nu am unul bun deocamdata si sa ma ia cu "schimba aia schimba aia"!
Astept parerile voastre !
Ce am de facut in cazul in care ..
* Masina porneste destul de greu (prima data) .. dupa care la sfert !
* Scoate foarte mult fum alb !?
* Parca nu are vlaga in ea .. !
Sa fie bujii ceva .. nu vrea sa ma duc pe la service-uri aiurea mai ales ca nu am unul bun deocamdata si sa ma ia cu "schimba aia schimba aia"!
Astept parerile voastre !
VASYLE
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Arad
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2011
- Mesaj Privat
- tomescuadi
- **
- 90 mesaje
- din 14 Oct 2011
- Corsa 1996 C12NZ
- Brasov
tomescuadi
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2011
- Mesaj Privat
C12NZ nu are EGR.
Din cate am vazut e aproape normal sa porneasca ceva mai greu daca o lasi parcata mai mult de cateva ore (peste noapte sa zicem) nu ramane presiune de la pompa de benzina in circuit.
Verifica-i daca poti compresia la fiecare cilindru. E posibil sa fie ciupita garnitura de chiulasa. Antigel pierde?
Din cate am vazut e aproape normal sa porneasca ceva mai greu daca o lasi parcata mai mult de cateva ore (peste noapte sa zicem) nu ramane presiune de la pompa de benzina in circuit.
Verifica-i daca poti compresia la fiecare cilindru. E posibil sa fie ciupita garnitura de chiulasa. Antigel pierde?
- denny_the_one
- OP
- 32 mesaje
- din 23 Dec 2011
- Astra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
denny_the_one
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2011
- Mesaj Privat
Se manifesta in felu urmator :
* Daca o pornesc nu mult macar 5 secunde .. a doua oara porneste din prima !
* In timpul mersului daca accelerez si iau piciorul de pe pedala da in nas ..
* Mi-sa intamplat de vre-o 2 - 3 ori sa si moara motorul fara motiv !
* Scoate un fum alb .. care persista nu doar 2- 3 min ..
* Consumul este destul de maricel .. 10 - 11 la mers normal nu agresiv
* Ce-i drept am impresia ca merg si ceva cam subturat .. obisnuit cu masina diesel de alte capacitati
Nu am schimbat nimic decat filtrul de AER !
Intradevar vad ca numai are destul antigel ! Completez acum ! Sa aibe pierderi ceva .. ?
Am inteles ca pe varful bujiei se produce o anumita calamita datorita arderii .. ma gandesc ca or trebuii schimbate / curatate .. etc
Pe un tester daca o pun ar fi ceva ?
MULTUMESC !
* Daca o pornesc nu mult macar 5 secunde .. a doua oara porneste din prima !
* In timpul mersului daca accelerez si iau piciorul de pe pedala da in nas ..
* Mi-sa intamplat de vre-o 2 - 3 ori sa si moara motorul fara motiv !
* Scoate un fum alb .. care persista nu doar 2- 3 min ..
* Consumul este destul de maricel .. 10 - 11 la mers normal nu agresiv
* Ce-i drept am impresia ca merg si ceva cam subturat .. obisnuit cu masina diesel de alte capacitati
Nu am schimbat nimic decat filtrul de AER !
Intradevar vad ca numai are destul antigel ! Completez acum ! Sa aibe pierderi ceva .. ?
Am inteles ca pe varful bujiei se produce o anumita calamita datorita arderii .. ma gandesc ca or trebuii schimbate / curatate .. etc
Pe un tester daca o pun ar fi ceva ?
MULTUMESC !
- tomescuadi
- **
- 90 mesaje
- din 14 Oct 2011
- Corsa 1996 C12NZ
- Brasov
tomescuadi
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2011
- Mesaj Privat
Asa e si la mine cu pornitul. Motorul ti-a murit in viteza sau la ralenti?
Fumul e posibil sa apara din cauza garniturii de chiulasa ciupita, se poate sa scape antigel pe acolo, ajunge in cilindru, arde si iese fum alb...asta e doar teoria mea.
Cu consumul si mie imi dadea batai de cap, adica am scos tot in jur de 10 in oras (Brasov). In decembrie am schimbat bujiile si daca merg frumos imi ia cam 8,5 la suta, numai ca nu suport sa merg subturat si ma mai si dau la ea din cand in cand.
Bine ar fi sa completezi antigel si sa urmaresti cum evolueaza.
La fel ar fi bine sa schimbi si bujiile si sa verifici fisele de bujii. Eu mi-am luat NGk cu 2 poli. Multi zic ca chiar si 2 poli sunt prea multi pentru C12NZ, dar am decis sa le iau asa pentru ca si cele pe care le aveam inainte (BOSCH) erau tot cu 2 poli si mergeau bine iar astea au durata de viata ceva mai lunga.
Fumul e posibil sa apara din cauza garniturii de chiulasa ciupita, se poate sa scape antigel pe acolo, ajunge in cilindru, arde si iese fum alb...asta e doar teoria mea.
Cu consumul si mie imi dadea batai de cap, adica am scos tot in jur de 10 in oras (Brasov). In decembrie am schimbat bujiile si daca merg frumos imi ia cam 8,5 la suta, numai ca nu suport sa merg subturat si ma mai si dau la ea din cand in cand.
Bine ar fi sa completezi antigel si sa urmaresti cum evolueaza.
La fel ar fi bine sa schimbi si bujiile si sa verifici fisele de bujii. Eu mi-am luat NGk cu 2 poli. Multi zic ca chiar si 2 poli sunt prea multi pentru C12NZ, dar am decis sa le iau asa pentru ca si cele pe care le aveam inainte (BOSCH) erau tot cu 2 poli si mergeau bine iar astea au durata de viata ceva mai lunga.
Vanity
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 1998 X10EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2011
- Mesaj Privat
Corsa B din '98, motor X10XE. Merge Ok, insa o singura problema comuna cu denny am si eu:
Daca accelerez si iau picioru de pe pedala, da oarecum in nas, adica nu are un mers lin, rotund, constant. Mentionez ca acest lucru nu se intampla mereu. Ce imi recomandati sa fac!?
Cu speranta ca m-am facut inteles va multumesc anticipat.
Daca accelerez si iau picioru de pe pedala, da oarecum in nas, adica nu are un mers lin, rotund, constant. Mentionez ca acest lucru nu se intampla mereu. Ce imi recomandati sa fac!?
Cu speranta ca m-am facut inteles va multumesc anticipat.
- ciprian lupescu
- *
- 6 mesaje
- din 15 Mar 2012
- Corsa c14 nz,x14 sz
- Suceava
ciprian lupescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa c14 nz,x14 sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2012
- Mesaj Privat
denny_the_one a scris:Se manifesta in felu urmator :
* Daca o pornesc nu mult macar 5 secunde .. a doua oara porneste din prima !
* In timpul mersului daca accelerez si iau piciorul de pe pedala da in nas ..
* Mi-sa intamplat de vre-o 2 - 3 ori sa si moara motorul fara motiv !
* Scoate un fum alb .. care persista nu doar 2- 3 min ..
* Consumul este destul de maricel .. 10 - 11 la mers normal nu agresiv
* Ce-i drept am impresia ca merg si ceva cam subturat .. obisnuit cu masina diesel de alte capacitati
Nu am schimbat nimic decat filtrul de AER !
Intradevar vad ca numai are destul antigel ! Completez acum ! Sa aibe pierderi ceva .. ?
Am inteles ca pe varful bujiei se produce o anumita calamita datorita arderii .. ma gandesc ca or trebuii schimbate / curatate .. etc
Pe un tester daca o pun ar fi ceva ?
MULTUMESC !
* Daca o pornesc nu mult macar 5 secunde .. a doua oara porneste din prima !
* In timpul mersului daca accelerez si iau piciorul de pe pedala da in nas ..
* Mi-sa intamplat de vre-o 2 - 3 ori sa si moara motorul fara motiv !
* Scoate un fum alb .. care persista nu doar 2- 3 min ..
* Consumul este destul de maricel .. 10 - 11 la mers normal nu agresiv
* Ce-i drept am impresia ca merg si ceva cam subturat .. obisnuit cu masina diesel de alte capacitati
Nu am schimbat nimic decat filtrul de AER !
Intradevar vad ca numai are destul antigel ! Completez acum ! Sa aibe pierderi ceva .. ?
Am inteles ca pe varful bujiei se produce o anumita calamita datorita arderii .. ma gandesc ca or trebuii schimbate / curatate .. etc
Pe un tester daca o pun ar fi ceva ?
MULTUMESC !
buna .
desi sunt nou aici as putea sa iti dau o informatie, care sper sa te ajute ,problema cu fum alb si lipsa antigel se datoreaza garniturii de chiuloasa,vezi ca ar trebui sa vezi pe joja de uilei o chestie albicoasa sau pe la capac pe unde pui ulei se mai vede ,eu am avut grnitura dusa si am rezolvato acum 1 o sptamana,pe mine ma costat cam vreo 400 ron asta insemnand garmitra de chiuloasa filtru aer garnitura culbutori,garnitura admiese ,termostat,filtru aer,antigel,ulei,filtru ulei ,rectificat chiuloasa,cam asta am avut eu de facut ,rezultatul unu foarte bun a meritat ,acu am sa schimb si bujiile ca si ele au un rol in cea ce priveste comsmu masinii,in rest toate cele bune,
- adrian-ar
- **
- 179 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Arad
adrian-ar
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
denny_the_one a scris:Se manifesta in felu urmator :
* Daca o pornesc nu mult macar 5 secunde .. a doua oara porneste din prima !
* In timpul mersului daca accelerez si iau piciorul de pe pedala da in nas ..
* Mi-sa intamplat de vre-o 2 - 3 ori sa si moara motorul fara motiv !
* Scoate un fum alb .. care persista nu doar 2- 3 min ..
* Consumul este destul de maricel .. 10 - 11 la mers normal nu agresiv
MULTUMESC !
* Daca o pornesc nu mult macar 5 secunde .. a doua oara porneste din prima !
* In timpul mersului daca accelerez si iau piciorul de pe pedala da in nas ..
* Mi-sa intamplat de vre-o 2 - 3 ori sa si moara motorul fara motiv !
* Scoate un fum alb .. care persista nu doar 2- 3 min ..
* Consumul este destul de maricel .. 10 - 11 la mers normal nu agresiv
MULTUMESC !
aceleasi sintome..aceiasi masina.1.2 benzina....rezolvare:
pas 1: verificat/schimbat/curatat fir masa (ala din spate,din portbagaj ...asta are legatura cu oprirea masinii din "senin"
pas 2 : schimbat bujii...pornire mai usoara (prima cheie),scaderea consumului (mers numai in oras)
+ schimbat filtru de ulei si aer + ulei motor (revizie motor)
Alex123
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2012
- Mesaj Privat
denny_the_one a scris:Se manifesta in felu urmator :
* Daca o pornesc nu mult macar 5 secunde .. a doua oara porneste din prima !
* In timpul mersului daca accelerez si iau piciorul de pe pedala da in nas ..
* Mi-sa intamplat de vre-o 2 - 3 ori sa si moara motorul fara motiv !
* Scoate un fum alb .. care persista nu doar 2- 3 min ..
* Consumul este destul de maricel .. 10 - 11 la mers normal nu agresiv
* Ce-i drept am impresia ca merg si ceva cam subturat .. obisnuit cu masina diesel de alte capacitati
Nu am schimbat nimic decat filtrul de AER !
Intradevar vad ca numai are destul antigel ! Completez acum ! Sa aibe pierderi ceva .. ?
Am inteles ca pe varful bujiei se produce o anumita calamita datorita arderii .. ma gandesc ca or trebuii schimbate / curatate .. etc
Pe un tester daca o pun ar fi ceva ?
MULTUMESC !
* Daca o pornesc nu mult macar 5 secunde .. a doua oara porneste din prima !
* In timpul mersului daca accelerez si iau piciorul de pe pedala da in nas ..
* Mi-sa intamplat de vre-o 2 - 3 ori sa si moara motorul fara motiv !
* Scoate un fum alb .. care persista nu doar 2- 3 min ..
* Consumul este destul de maricel .. 10 - 11 la mers normal nu agresiv
* Ce-i drept am impresia ca merg si ceva cam subturat .. obisnuit cu masina diesel de alte capacitati
Nu am schimbat nimic decat filtrul de AER !
Intradevar vad ca numai are destul antigel ! Completez acum ! Sa aibe pierderi ceva .. ?
Am inteles ca pe varful bujiei se produce o anumita calamita datorita arderii .. ma gandesc ca or trebuii schimbate / curatate .. etc
Pe un tester daca o pun ar fi ceva ?
MULTUMESC !
Salut
si eu am aproape aceasi problema cu fumul alb si imi mai moare motorul la(relantiu)...doar ca mie imi mananca ulei ffff mult...de 1 luna am schimbat si eu garnitura chiuloasa,rectificat chiuloasa9pt ca era ciobita)garnitura distributie,filtru ulei,aer.benzina....si mia mers bine cam 1 sapt:(..am venit cu ea de la tm in bucuresti si mi-a mancat 3 litri ulei,dar era masina full....nush ce sa ma mai fac cu ea imi vine sa-i dau foc...puteti sami ziceti daca trebuie numa segmentat ca sa nu mai manance ulei?
Multumesc
- Zamfir Cristi
- *
- 40 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Corsa 1999 X10XE
- Bucuresti
Zamfir Cristi
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
sa stiti ca si eu am avut aceeasi problema cu corsa mea din 99, garnitura de chiuloasa arsa, dar dupa toate operatiunile, am schimbat si segmentii (set nou) , ca mecanicul, om cu experienta mi-a zis sa fac asta ca sa nu vin dupa inchiderea motorului ca tot greu porneste si tot nu are vlaga motorul.
L-am ascultat, m-a costat ceva mai multisor, dar acum...e ok.
cred ca mai am de schimbat niste bujii deoarece imi porneste greu indiferent ca e motorul cald sau rece, dupa vreo 2,3 invartiri...
stie careva care poate fi cauza pornirii greoaie?
Multumesc.
sa stiti ca si eu am avut aceeasi problema cu corsa mea din 99, garnitura de chiuloasa arsa, dar dupa toate operatiunile, am schimbat si segmentii (set nou) , ca mecanicul, om cu experienta mi-a zis sa fac asta ca sa nu vin dupa inchiderea motorului ca tot greu porneste si tot nu are vlaga motorul.
L-am ascultat, m-a costat ceva mai multisor, dar acum...e ok.
cred ca mai am de schimbat niste bujii deoarece imi porneste greu indiferent ca e motorul cald sau rece, dupa vreo 2,3 invartiri...
stie careva care poate fi cauza pornirii greoaie?
Multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Zamfir Cristi
- *
- 40 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Corsa 1999 X10XE
- Bucuresti
Zamfir Cristi
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Zamfir Cristi
- *
- 40 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Corsa 1999 X10XE
- Bucuresti
Zamfir Cristi
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
Nu era ideea de pretentie.....doar ma gandeam .....si incercam sa fac proceduri de eliminare posibile cauze....
O sa il achizitionez in decursul saptamanii acesteia si poate il voi schimba in weekend...
Revin cu detalii.....
Multumesc oricum domnule Dan pentru raspuns si amabilitate !
O zi deosebita !
O sa il achizitionez in decursul saptamanii acesteia si poate il voi schimba in weekend...
Revin cu detalii.....
Multumesc oricum domnule Dan pentru raspuns si amabilitate !
O zi deosebita !
- Zamfir Cristi
- *
- 40 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Corsa 1999 X10XE
- Bucuresti
Zamfir Cristi
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua ,
Revin dupa cum am promis.
Astazi am schimbat filtrul de benzina......si SURPRIZAAAA !
Buburuza porneste super.....era clar infundat sau aproape infunfat....
Multumesc pentru parere si pentru efectul de mobilizare creat asupra mea, domnului Dan Ciucureanu !
Un weeknd deosebit tuturor si km cat mai multi !
PS: a fost 40 ron !))
Urmeaza bujiileee !
Revin dupa cum am promis.
Astazi am schimbat filtrul de benzina......si SURPRIZAAAA !
Buburuza porneste super.....era clar infundat sau aproape infunfat....
Multumesc pentru parere si pentru efectul de mobilizare creat asupra mea, domnului Dan Ciucureanu !
Un weeknd deosebit tuturor si km cat mai multi !
PS: a fost 40 ron !))
Urmeaza bujiileee !
- andreybojo89
- *
- 10 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Corsa 1997 X12SZ
- Suceava
andreybojo89
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare. Am o corsa B, motor 1.2 din 1997. am luat-o anul trecut in august, i-am facut schimbul de ulei si de atunci pana luna trecuta can l-am schimbat am mai adaugat pe parcurs inca 4-5 L. Am observat ca prelinge pe langa o garnitura la chiulioasa dar nu stiu cat, e posibil asa de mult sau mai si consum? Am un video care arate cum iese fum alb si un lichid, probabil condens, sau nu stiu ce sa zic. VIDEO: http://youtu.be/Ze55wn_heVU Astept pareri.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- andreybojo89
- *
- 10 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Corsa 1997 X12SZ
- Suceava
andreybojo89
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Zamfir Cristi
- *
- 40 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Corsa 1999 X10XE
- Bucuresti
Zamfir Cristi
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
- andreybojo89
- *
- 10 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Corsa 1997 X12SZ
- Suceava
andreybojo89
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat