Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • il20let

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Calibra 1993 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:Pai daca nu ai habar de motor te duci la un mecanic.Daca nici ala nu stie intrebi aici poate are cineva o idee, doar nu vrei sa rezolvi o problema de genul asta aici in 2-3 posturi.Poate nu o rezolvi deloc.

Certitudini cred ca poti sa oferi atunci cand esti langa el si desfaci motorul.

Cand o se ne spuna rezolvarea problemei la care de dam cu "parerea", atunci o sa fim siguri.

Apropo , omul zice ca a schimbat garnitura si planat chiulasa asa ca nu e de la asta.



Asa este ...te duci la mecanic.....dar cand mecanicul spune ca ai ulei in vasul de expansiune din cauza radiatorului de ulei....parca nu-ti mai vine sa te mai duci si la altul.......

Chiar daca a planat chiulasa acest lucru nu elimina o eventuala fisura a acesteia.....fisura apare in interior,pe peretele care separa canalul de ulei de cel de apa,iar de reparat in RO nu stiu sa poata cineva......
Skip ads

  • nickos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1993 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
il 20 let, pe motoarele C20LET s-au pus numai chiulase coscast ? sau au pus si KS ?
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
il 20 let, pe motoarele C20LET s-au pus numai chiulase coscast ? sau au pus si KS ?


KS400,KS700,Coscast
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Calibra-Turbo a scris:
il 20 let, pe motoarele C20LET s-au pus numai chiulase coscast ? sau au pus si KS ?


KS400,KS700,Coscast


+ KS859

KS400 sunt cele mai problematice.
  • neroseu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu am motor X16XEL. Am schimbat segmentii si simeringurile de supape iar dupa 1000 km am remarcat formarea de spuma in vasul de expansiune. Sa fie din cauza uleiului care a ajuns accidental in locurile pe unde circula amestecul de racire?

De asemenea, as dori sa mai intreb daca exista solutii de curatare a instalatiei de racire, daca a folosit cineva sau eventual cum se spala instalatia de racire.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu nu cred ca avea cum sa ajunga accidental ulei in circ de racire.Deci problema cred ca e alta.

Sunt diverse metode de curatare a depunerilor de piatra cat si a grasimilor.Erau cateva scrise aici pe club.daca nu le gasesti cu cautarea avansata , mai intreaba.
  • neroseu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ok, multumesc. Sper sa nu fie probleme cu chiulasa...
  • ionut1988

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
si eu ma patit la fel am spuma in vasul de expansiune dar la mine sa intamplat dupa ce am schimbat arborele cu came ce se intampla poatre sa imi zica cineva eu ma mai pus in motor si adit de ala de astupat pori am pus vreo 3 bidoane stie cineva ce se intampla
  • gac_dan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Calibra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
spunemi si mie de ce imi baga ulei in apa. sa fie chiluasa
  • sky.adrian

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut uleiul in vasul de expasiune e de la garnitura de chiuloasa nu chiuloasa doar daca e ovalizata dar daca tot umblii la chiuloasa merita sa verifici si distributia
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Sincer baieti are dreptate il20let vad ca toti avem pareri care mai de care mai stralucite si mai rasarite .Este cunoscut faptu ca sau facut o serie de chiulase din material reciclabil si ca au problema uleiului in vasu de apa.Eu am acea-si problema acum si nu pot sa zic decat ca chiulasa este planata am garniutura de chiulasa metalica si tot motoru este facut .Parerea mea este sa desfaci chiulasa sa verifici garnitura sa nu fie ciupita pe undeva si daca ai norocu sa fie garnitura bine daca nu ...UIte un sait care da informati despre CHIULASE nu despre BLOCURI Smile sau Radiatoare:) sa ne ti la curent si pe noi http://www.v-tuning.com/Oil...er%20Problems.htm
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si daca ala de la care a luat-o a schimbat garnitura de chiuloasa si a montat la loc fara sa spele corespunzator toate internele?
deasemeni ma intreb ce ulei a bagat in motor acum?
si nu recomand sa bagi mii de euro intr-o chiuloasa, mi se pare o tampenie, mai bine iei un motor stock, pornit fara probleme, batai, fum etc
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
That is the problem area inside the cylinderhead where the material cracks.Because the oil pressure is higher than the water pressure you get oil into your water system.


A solution to repair the cylinderhead ist to manufecture some small tubes with sealing rings and press them into the cylinder through the grub screw.(look arrow on picutre 1)


  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Calibra-Turbo am vazut multe solutii ,improvizatii ....etc, la viata mea dar asta e de departe cea mai ingenioasa ,cu un strungar bun si o schita bine gadita scapi de un stres si de foarte multi bani dati aiurea.
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
si o schita


Hi mecaNIK,
here some information about the small tubes and the sealing rings.


Sealing ring Ø=5mm,material thikness=1,5mm
Small tube needs to be pushed into the oilchannel of the cylinderhead=20mm (+- 5mm)
  • aurelcalibra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Calibra 1992 20 xe 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2010

  • Mesaj Privat
kiulasa e fisurata.... am avut eu aceasta problema Crying or Very sad
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
in urma cu 5 luni mi s-a spart furtunul de jos de la radiator,pana mi-am dat seama ce se intampla sa oprit motorul ...,am remediat pe moment cum am putut (am completat cu apa dupa ce am scurtat furtunul)si am ajuns acasa ,de atunci pierd frecvent antigel si observ o crema galbuie pe buson ulei,am citit pe forum ca e normal sa faca acea crema pe vreme de frig dar acum nu se mai poate pune problema asa pentru ca sa incalzit binisor
ce ma invatati sa fac ?sunt multe topicuri pe forum,am citit aproape tot dar tot nu sunt lamurit daca am garnitura ciupita sau cea de la distributie
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR