sobicek
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare colegi!
Am si eu o dilema si as avea nevoie de mai multe pareri!
Care e problema: motorul meu papa ulei.NU pierde ci consuma.Si consuma cam 1l la 400 de km
Acum dilema e urmatoarea: consumul de benzina e 5.6l/100km extraurban(cu masina incarcata 4 persoane plus bagaje) si in jur de 8l in urban.
Cea mai suparatoare problema este ca in sarcina motorul meu scoate un fum alb de ....nu mai vad nimic cei din spatele meu!
Am fost recent pana la bulgari si am atins si 160 cu motorasul meu ,deci zic eu ca ar mai avea nerv in el.
Eu ma gandesc sa schimb motorul,pt ca repararea lui ma costa mult mai mult.
Sa pun acelasi tip de motor? nu ma pricep ce alt tip de motor s-ar potrivi.Ce stiu ca la prima masina(evident tot opel si tot kadett dar 1.3 carburatie) am avut motorul schimbat si aveam 1.6 injectie dar era motor de 105cp si am inteles ca ar fi fost luat de pe o vectra.
Ce ma sfatuiti?
Am si eu o dilema si as avea nevoie de mai multe pareri!
Care e problema: motorul meu papa ulei.NU pierde ci consuma.Si consuma cam 1l la 400 de km
Acum dilema e urmatoarea: consumul de benzina e 5.6l/100km extraurban(cu masina incarcata 4 persoane plus bagaje) si in jur de 8l in urban.
Cea mai suparatoare problema este ca in sarcina motorul meu scoate un fum alb de ....nu mai vad nimic cei din spatele meu!
Am fost recent pana la bulgari si am atins si 160 cu motorasul meu ,deci zic eu ca ar mai avea nerv in el.
Eu ma gandesc sa schimb motorul,pt ca repararea lui ma costa mult mai mult.
Sa pun acelasi tip de motor? nu ma pricep ce alt tip de motor s-ar potrivi.Ce stiu ca la prima masina(evident tot opel si tot kadett dar 1.3 carburatie) am avut motorul schimbat si aveam 1.6 injectie dar era motor de 105cp si am inteles ca ar fi fost luat de pe o vectra.
Ce ma sfatuiti?
nyk73
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
sobicek
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
Vezi ca poate iesi mai ieftin daca o repari decat sa cumperi alta. Eu acuma am refacut motorul meu pentru ca manca foarte mult ulei si fumega tare, eu am ajuns la concluzia ca mai bine pun totul nou in el decat sa cumpar un motor de la dezmembrari si am iesit cam la acelasi pret de parca as fi luat alt motor.
sobicek
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
DJ_Speedy
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2009
- Mesaj Privat
nyk73
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
mai exista posibilitatea sa schimbi doar blocul motor de 1.6 cu 1.4, sa pastrezi injectia ca se potriveste de pe una pe alta, dar aprinderea ca sa o pastrezi pe cea de 1.6 cred ca treduie sa pui chiuliasa cu axa cu came pe blocul de 1.4 de la 1.6
masina mea a fost 1.6 si are acum 1.4 dar nu pot sa-ti spun cum a facut-o fostul proprietar
masina mea a fost 1.6 si are acum 1.4 dar nu pot sa-ti spun cum a facut-o fostul proprietar
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
Manopera la mine a fost cate o sticla de suc pentru ca eu am facut motorul, si piesele segmenti,garnitura de chiuloasa, simering la vibrochen si axu cu came, simering supape m-a costat undeva la 300 de lei si pompa de apa, curea de distributie, filtru aer si ulei si garnitura la evacuare si admisie inca 300 la care se adauga un piston din dezmembrari 50 de lei.
nyk73
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
eu consider ca semeringurile de la supape sunt duse(asta iti spun deoarece iti consuma enorm de mult ulei...dar mai ai putere+nu ai consum extra de benzina), dar asta doar dupa ce desfaci motorul poti afla detalii sau masori compresia motorului (cu motorul: cald/rece/rece cu adaos de ulei). daca doresti inlocuirea motorului cu un motor second nu-ti va garanta nimeni cat iti va merge, nu una am vazut ca a cedat dupa ce as putea spune ca ar fi rulat perfect (fara zgomote la relantin, perfect fin, se tura normal, reactiona la schimbarea pozitiei pedalei de acceleratie, tragea ca nebuna ...... ) si in urmatoarea zi a cedat, cauza pompa de ulei a cedat,
Efectele: motor bun de aruncat la gunoi.
Pistoanele erau arse, segmenti parca numai existau, cilindrii zgariati!
nimeni nu-ti poate spune in ce stare este motorul/cat iti va mai merge, chiar daca o desfaci!
Efectele: motor bun de aruncat la gunoi.
Pistoanele erau arse, segmenti parca numai existau, cilindrii zgariati!
nimeni nu-ti poate spune in ce stare este motorul/cat iti va mai merge, chiar daca o desfaci!
sobicek
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
salutare!
imi cer scuze ca nu am mai spus nimic despre problema mea.Asta pt ca m-am interesat prin Bucuresti pe unde cunosc eu evident si nu am gasit un pret decent sa repar motorul.
Intre timp masina mea a primit o vopsea noua si ulei non stop.
Ieri si-a dat sfarsitul motorasul meu drag,dupa ce ma purtat fara probleme peste tot pe unde am vrut sa merg.
Multumesc pt raspunsuri dar acum am si mai multa nevoie de sfaturi,motorul meu fiind calat din lipsa de ulei.
De reparat,in Buc nu cred ca se pune problema. Am gasit un motor de daewoo racer care cica s-ar potrivi.
Ce spuneti? cel care il vinde mi-a spus ca imi trebe motorul chel,restul sa ramana de la masinuta mea.
Pretul cerut de om ma tenteaza (500 ron).Ce sa fac, se potriveste oare motorul de la daewoo la mine?
p.s. ai dreptate Adam cu sansele sa cedeze,dar nu imi permit sa platesc ce imi cer mecanicii din buc.
imi cer scuze ca nu am mai spus nimic despre problema mea.Asta pt ca m-am interesat prin Bucuresti pe unde cunosc eu evident si nu am gasit un pret decent sa repar motorul.
Intre timp masina mea a primit o vopsea noua si ulei non stop.
Ieri si-a dat sfarsitul motorasul meu drag,dupa ce ma purtat fara probleme peste tot pe unde am vrut sa merg.
Multumesc pt raspunsuri dar acum am si mai multa nevoie de sfaturi,motorul meu fiind calat din lipsa de ulei.
De reparat,in Buc nu cred ca se pune problema. Am gasit un motor de daewoo racer care cica s-ar potrivi.
Ce spuneti? cel care il vinde mi-a spus ca imi trebe motorul chel,restul sa ramana de la masinuta mea.
Pretul cerut de om ma tenteaza (500 ron).Ce sa fac, se potriveste oare motorul de la daewoo la mine?
p.s. ai dreptate Adam cu sansele sa cedeze,dar nu imi permit sa platesc ce imi cer mecanicii din buc.
marious_1
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
marious_1
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
sobicek
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
salut !
multumesc marious_1 ,motor am gasit ,in bucuresti(500 de ron) ,cu partea de schimbat e mai complicat,adica manopera.
Revin cu mai multe informatii si va cer si voua parerea.Cel care vinde motorul poate face si transplantul si costul manoperei ar fi 900 de ron.
In pretul asta ar intra schimbarea tuturor garniturilor de la motor(pe care le am eu de vreo 2 ani) si distributia facuta.
A ramas ca maine sa vina sa vada masina mea si sa fie sigur ca se potriveste totul.
Cum vi se pare pretul cerut?
Si extra. Motorul lui are si servo si aer conditionat pe el,eu neavand de niciunele .Ar fi vreo problema la montaj de care sa am grija?
Va multumesc
multumesc marious_1 ,motor am gasit ,in bucuresti(500 de ron) ,cu partea de schimbat e mai complicat,adica manopera.
Revin cu mai multe informatii si va cer si voua parerea.Cel care vinde motorul poate face si transplantul si costul manoperei ar fi 900 de ron.
In pretul asta ar intra schimbarea tuturor garniturilor de la motor(pe care le am eu de vreo 2 ani) si distributia facuta.
A ramas ca maine sa vina sa vada masina mea si sa fie sigur ca se potriveste totul.
Cum vi se pare pretul cerut?
Si extra. Motorul lui are si servo si aer conditionat pe el,eu neavand de niciunele .Ar fi vreo problema la montaj de care sa am grija?
Va multumesc
sobicek
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
hai colegi,daca ati mai trecut prin probleme de genu(schimbat motor) nu ezitati sa ma sfatuiti si pe mine la ce sa fiu atent.
In principiu m-am hotarat la motorul gasit in bucuresti,este un motor de pe un daewoo racer de 1.6 injectie monopunct din 1994 care pare a fi identic cu al meu.
Omul de il da zice ca are 70k facuti si ca merge bine.Tot el va face si schimbul de motor.
In afara de distributie noua,filtru de ulei,evident ulei nou ,filtru de aer ,suporti de motor , ce ar mai trebui sa schimb cu aceasta ocazie?
p.s. nu am reusit sa gasesc ce tip de motorizare a avut daewoo racer(kadett) nici sa dau cu tunu.pe motor scrie mare OHC dar eu am dasit SOHC si DOHC... ma lamuriti si pe mine?
In principiu m-am hotarat la motorul gasit in bucuresti,este un motor de pe un daewoo racer de 1.6 injectie monopunct din 1994 care pare a fi identic cu al meu.
Omul de il da zice ca are 70k facuti si ca merge bine.Tot el va face si schimbul de motor.
In afara de distributie noua,filtru de ulei,evident ulei nou ,filtru de aer ,suporti de motor , ce ar mai trebui sa schimb cu aceasta ocazie?
p.s. nu am reusit sa gasesc ce tip de motorizare a avut daewoo racer(kadett) nici sa dau cu tunu.pe motor scrie mare OHC dar eu am dasit SOHC si DOHC... ma lamuriti si pe mine?
sobicek
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
sobicek
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
salut,cu scuzele de rigoare pentru intarzierea cu care am raspuns,revin cu cateva lamuriri,poate ajuta si pe altii in viitor.
in principiu,motorul a fost schimbat fara probleme , la modul ca am dus masina-am luat masina functionala.cu ocazia asta am schimbat si suportul dreapta de motor.
Dupa aproape 4 luni si vreo 4000 de km parcuri cu el( si un drum pana in Bulgaria) impresia mea este buna despre motor.Mai exact este un motor silentios,nu papa ulei,consumul este excelent 6 afara si cam 8-8.5 in oras .ce am observat este ca fata de vechiul motor cere turatii un picut mai mari (stilul meu de consus este unul linistit si calm) dar asta nu influenteaza consumul.
Oricum am facut o alegere buna zic eu.
Intre timp am schimbat impreuna cu cumnatu pivoti,capete de bara,bielete antiruliu,bara stabilizatoare.Operatia ma costat doar o dupa amiaza de munca si o mare satisfactie pentru un lucru facut cu mana mea .sa nu uitam si cei 400 de ron scutiti pe manopera.
in principiu,motorul a fost schimbat fara probleme , la modul ca am dus masina-am luat masina functionala.cu ocazia asta am schimbat si suportul dreapta de motor.
Dupa aproape 4 luni si vreo 4000 de km parcuri cu el( si un drum pana in Bulgaria) impresia mea este buna despre motor.Mai exact este un motor silentios,nu papa ulei,consumul este excelent 6 afara si cam 8-8.5 in oras .ce am observat este ca fata de vechiul motor cere turatii un picut mai mari (stilul meu de consus este unul linistit si calm) dar asta nu influenteaza consumul.
Oricum am facut o alegere buna zic eu.
Intre timp am schimbat impreuna cu cumnatu pivoti,capete de bara,bielete antiruliu,bara stabilizatoare.Operatia ma costat doar o dupa amiaza de munca si o mare satisfactie pentru un lucru facut cu mana mea .sa nu uitam si cei 400 de ron scutiti pe manopera.
sobicek
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
urmeaza de schimbat rulmenti roti fata(doar unul zice mecanicul ca e dus dar daca pun mana pe un extractor ii schimbam eu si cumnatu pe amandoi),toba intermediara e o mare durere dea mea(am sudato de vreo 5 ori) ,si se pare ca ambreiajul o sa cedeze si el la un moment dat.
Am uitat sa va zic ca mi-am schimbat singur singurel materialul de la plafon si iam dat masinutei o imitatie de piele crem ,de calitate .
In rest numai de bine si kilometri fara evenimente!
Am uitat sa va zic ca mi-am schimbat singur singurel materialul de la plafon si iam dat masinutei o imitatie de piele crem ,de calitate .
In rest numai de bine si kilometri fara evenimente!