Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
buna seara..detin un opel astra g 2.0DTH din 2003,am o problema cred ca ar fii egr-ul(electronic),nu se tureaza peste 3000 ture si in bord se aprinde si se stinge martorul galben(cateodata merge bine,cateodata ramane tot timpul aprins)...sper ca m-am exprimat bine.Am incercat si alt egr dar tot la fel.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fara diagnoza poti sa schimbi masina si martorul sa ramana aprins. Very Happy
Posteaza erorile prezente.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sigur e electric egr-ul? nu de alta dar nu stiu exact ce motor ai, DTH e si al meu si e pe vacum.... si in general crapa ori vre-un furtun ori pompa de vacum destul de des (odata pe an) la drumurile noastre.
Daca e electric, ar trebui sa-l poti da jos sa te uiti la el daca se misca cand o pornesti (asa facea la z13dt) sau cu el scos sa-i dai un test dintr-un opcom si sa vezi care e baiul.
Oricum cum a zis colegu, martorul galben poate insemna multe, nu doar egr-ul. si chiar si un cod egr blocat poate insemna mai multe, nu neaparat egrul.
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
la motoarele din 2003 in sus sunt electrice,am facut diagnoza si mi-a spus electricianul ca egr-ul este problema,sau se poate sa fie din cablaj.Pistonul merge foarte usor...
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca e electric atunci la pornirea motorului eu tin minte ca el se misca. daca ai fost la tester, de ce nu ti-a dat un test EGR sa vada daca se misca (cu el scos afara). pana si clona opcom stie asta. s-au nu stiu sigur daca la al tau face, dar normal la pornire ar trebui sa se miste. vezi si asta. parca e usor de dat jos de pe admisie.
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat problema!un fir din mufa de la egr nu a facut contatc.multumesc pt ajutor
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua,problema a reaparut cu egr-ul,nu se tureaza peste 3000.Am luat altu din dezmembrari,cu acesta merge(nu se aprinde martorul in bord si se tureaza frumos),dar la diagnoza ba ii da feetback egr-ul ba nu,si in relantiu este inactiv dar cand accelerez este okay:)...inainte de problema asta consumul in relantiu imi era 0,5-0,6L acuma ii 0,8-1L.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai da un test la egr si compara cu TIS-ul? parca cand era inactiv trebuia sa fie zero si cand dai activate tre sa se duca in 99% si sa se observe si o schimbare la gaze (nu mai tin minte exact, trebuie sa te uiti in TIS sa vezi ce si cum trebuie sa fie).
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
o sa ma duc maine iar la tester,...problema ii ca astia de aici nu prea se stiu(din cate am vazut eu)Sad.
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
cum as putea sa anulez EGR-ul?,se merita?cum ramane cu consum?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
de anulat se anuleaza si nu influenteaza consumul vizibil, insa trebuie sa vezi daca se poate face doar fizic sua trebuie si din soft.
Eu zic totusi ca nu e atat de negru dracu pe cum crezi tu. Pune mana si curata egr-ul si galeria de admisie. si apoi dute la cineva care stie sa faca teste, daca nu cauta pe aici pe forum TIS-ul si instaleaza-l si cauta acolo procedura de testare egr pentru motorul tau. e scris pas cu pas cum se face si dupa ce te uiti, apoi te duci la tester si daca nu gasesti unu cu tester ca lumea ori te duci la intalnirile clubopel din orasul tau si rogi un coleg sa te ajute pentru o bere, ori te duci la sectiunea publicitate si-ti cumperi tu o clona opcom (era in jur de 100lei cu tot cu transport) si dupa aia poti testa/strica tu ce vrei,.
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am cumparat alt egr si acum merge mai bine,maine o sa curat si galeria de admisie.Unde as putea gasi furtune de la returul injectoarelor?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
vrei sa le schimbi tu, sau s-au rupt? caci stiu ca is destul de rezistente si daca nu calci pe ele nu prea se rup.
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Sunt cam coapte,si dimineata porneste greu masina,ma gandesc ca poate au fisuri mici si prind aer?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da nu-s metalice? caci altfel confund motoru si o sa tac Very Happy
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Turul de la pompa la injectoare sunt de metalice,iar retururile sunt de cauciuc cu insertie de tesatura
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
aaaa.. retururile, la orice magazin auto tre sa aiba, e ieftin furtunu.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cauta furtun cu insertie in el nu pe exterior...
  • DanF

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu un Popel Astra H 2006, 1.9 CDTI, 110kW....iar problema este ca atunci cand o accelerez intrerupe se balbaie nu trage...am fost cu injectoarele...pompa este facuta recent cam 2 luni in urma...!iar acum schimb si supapa EGR am luat-o noua!sa fie din cauza asta!?mecanicul a spus ca supapa nu functioneaza!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu te supara dar n-am inteles mai nimic din postul tau. incearca sa faci frazele mai scurte si putin mai detaliate.

daca egr-ul ramane deschis asa face (nu are putere/ e lesinata de parca n-ai avea turbina)... cand o accelerezi nu scoti si o gramada de fum negru in spate?
daca face asta intermitent, s-ar putea sa scapi cu o curatare de admisie/egr.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR