- avioanpopa
- OP
- 9 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001
avioanpopa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am vrut sa schimb, pe puntea din spate, placutele de frana uzate, la masina mea marca Opel Astra 1,7 DTI, break cu unele noi. Sistemul de franare pe spate este de tip Bosch.
Totul a mers bine pana atunci cand a trebuit sa imping pistonul etrierului in interior pentru al monta la loc.
Intrebarea mea este cum se procedeaza pentru a impinge pistonul in corpul etrierului ca sa poata incapea noile placute, care sunt evident mai groase decat cele vechi?
Am incercat sa il imping cu o presa, dar tot nu a mers chiar daca am slabit aerisitorul.
Va multumesc pentru ajutor
Ultima modificare făcută de avioanpopa la Mar 05 Jun, 2007 4:59 pm
Totul a mers bine pana atunci cand a trebuit sa imping pistonul etrierului in interior pentru al monta la loc.
Intrebarea mea este cum se procedeaza pentru a impinge pistonul in corpul etrierului ca sa poata incapea noile placute, care sunt evident mai groase decat cele vechi?
Am incercat sa il imping cu o presa, dar tot nu a mers chiar daca am slabit aerisitorul.
Va multumesc pentru ajutor
Ultima modificare făcută de avioanpopa la Mar 05 Jun, 2007 4:59 pm
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- avioanpopa
- OP
- 9 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001
avioanpopa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am incercat si prin rasucirea pisonului si nu a mers.
Intr-adevar am incercat cu un claste papagal si nu am exercitat concomitent si o presiune axiala, dar cred ca trebuia sa se vada ceva.
Tipul etrierului e mai complex pt ca el cuprinde si mecanismul franei de mana.
Apreciez ca ar trebui ca impingerea pistonului sa se faca intrum mod simplu si usor, ca doar nemtii sunt baieti destepti si fac lucrurile trainice si simple.
Va multumesc ca incercati sa ma ajutati!
Intr-adevar am incercat cu un claste papagal si nu am exercitat concomitent si o presiune axiala, dar cred ca trebuia sa se vada ceva.
Tipul etrierului e mai complex pt ca el cuprinde si mecanismul franei de mana.
Apreciez ca ar trebui ca impingerea pistonului sa se faca intrum mod simplu si usor, ca doar nemtii sunt baieti destepti si fac lucrurile trainice si simple.
Va multumesc ca incercati sa ma ajutati!
- avioanpopa
- OP
- 9 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001
avioanpopa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Dan_Sterie
- *
- 29 mesaje
- din 03 Oct 2006
- Astra 2001
Dan_Sterie
- Mesaje scrise: 29
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
- avioanpopa
- OP
- 9 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001
avioanpopa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
In spate este parghia de care este prins cablul de frana de mana si poate fi rotita cca. un sfert de cerc.
Dar atunci cand o rotesti pistonul iese din etrier, iar eu de fapt am interesul sa il introduc in etrier si nu sa il scot, nu?
Oare crezi ca e prudent sa rasucesc de aceasta parghie, Dan_Sterie?
Dar atunci cand o rotesti pistonul iese din etrier, iar eu de fapt am interesul sa il introduc in etrier si nu sa il scot, nu?
Oare crezi ca e prudent sa rasucesc de aceasta parghie, Dan_Sterie?
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
trebuie sa il impingi cu un surub chiar in centrul pistonului altfel nu merge, eu asa am facut, aveam doua placi de metal cu un surub si piulita
in cele 2 placi sunt gauri cu filet la capatil surubului este piulita ca sa nu strici pistonul, cand desurubezi distanta dintre cele 2 placi se distanteaza si asa piulta preseaza pistonul
scuze de desen l-am facut in graba
in cele 2 placi sunt gauri cu filet la capatil surubului este piulita ca sa nu strici pistonul, cand desurubezi distanta dintre cele 2 placi se distanteaza si asa piulta preseaza pistonul
scuze de desen l-am facut in graba
- avioanpopa
- OP
- 9 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001
avioanpopa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Florin M a scris:trebuie sa il impingi cu un surub chiar in centrul pistonului altfel nu merge, eu asa am facut, aveam doua placi de metal cu un surub si piulita
in cele 2 placi sunt gauri cu filet la capatil surubului este piulita ca sa nu strici pistonul, cand desurubezi distanta dintre cele 2 placi se distanteaza si asa piulta preseaza pistonul
scuze de desen l-am facut in graba
in cele 2 placi sunt gauri cu filet la capatil surubului este piulita ca sa nu strici pistonul, cand desurubezi distanta dintre cele 2 placi se distanteaza si asa piulta preseaza pistonul
scuze de desen l-am facut in graba
Florin, inteleg ca imi sugerezi sa fac o presa si sa imping pistonul inapoi.
Acest lucru l-am facut si nu a mers. Am inteles de la ceilalti ca pistonul intra foarte usor in etrier daca se roteste spre stanga si se impingi in acelasi timp. Mai spune cineva ca trebuie ca si parghia din spatele etrierului sa fie rotita !
Pana la urma cum se procedeaza corect ?
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- avioanpopa
- OP
- 9 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001
avioanpopa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- avioanpopa
- OP
- 9 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001
avioanpopa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Multumesc foarte foarte mult BAC. Acum m-am luminat. Materialul trimis de tine este foarte bun.
Indraznesc sa te intreb daca pot gasi pe net tot manualul din care mi-ai trimis extras sau daca il ai tu poti sa mi-l trimiti pe email. Emailul meu este avioanpopa@yahoo.com
Daca vrei si poti iti MULTUMESC anticipat.
Indraznesc sa te intreb daca pot gasi pe net tot manualul din care mi-ai trimis extras sau daca il ai tu poti sa mi-l trimiti pe email. Emailul meu este avioanpopa@yahoo.com
Daca vrei si poti iti MULTUMESC anticipat.
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- avioanpopa
- OP
- 9 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001
avioanpopa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
click
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2007
- Mesaj Privat
maceta
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2007
- Mesaj Privat