RADUV86
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z5016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am fost cu ea la test si ... am observat ca presiunea din instalatie este de 720 . compresorul porneste dar in habitaclu nu baga aer rece ... e posibil sa fie o conducta fisurata ? dar totusi am ceva presiune pe instalatie daca era fisurata banuiesc ca nu mai avea deloc presiune ... astept pareri ... si cam cat este costul freonului si verificarii instalatiei ?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
RADUV86
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z5016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca nu aveai acea presiune, compresorul nu mai pornea. Daca aveai ceva fisurat in instalatia de AC, nu mai pornea compresorul, nu mai aveai presiune.
Faptul ca nu baga aer rece e ciudat sa il verifici pe vremea asta... Totusi, pot fi probleme la clapetele din bord...
Sunt KiloPascal(i) - "On Earth, standard atmospheric pressure is 101,325 Pa"
Faptul ca nu baga aer rece e ciudat sa il verifici pe vremea asta... Totusi, pot fi probleme la clapetele din bord...
Sunt KiloPascal(i) - "On Earth, standard atmospheric pressure is 101,325 Pa"
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
acum stiu ca e o intrebare ciudata, insa care e temperatura de afara?
nu de alta dar multe sisteme de climatizare (99,9%) din ele pot doar raci, insa au o limita de temperatura exterioara, sub care freonul nu are eficienta (nu poate elibera caldura din el/ absorbi caldura).
Ti-a bagat sigur acelasi tip de freon si aceasi cantitate recomandata? asta e un lucru destul de important.
Si inca ceva, ce stiu de la taicamiu ca ii era lesinat aerul (nu ai cumva filtrul de polen infundat?)...
Vezi ca sunt unii care au instalatie ce poate si verifica, aia cu butelia pe cantar nu sunt cei mai buni, caci nu pun ulei in instalatie, nu pun freonul care trebuie, nu scot aerul (daca era), nu scot freonul vechi si contaminat...
parca pe aici citisem ca e bine sa se schimbe (scoti ala vechi ->pui ala nou cu ulei) odata la 1-2ani. imi cer scuze daca gresesc dar parca domnul Cuciureanu a zis.
nu de alta dar multe sisteme de climatizare (99,9%) din ele pot doar raci, insa au o limita de temperatura exterioara, sub care freonul nu are eficienta (nu poate elibera caldura din el/ absorbi caldura).
Ti-a bagat sigur acelasi tip de freon si aceasi cantitate recomandata? asta e un lucru destul de important.
Si inca ceva, ce stiu de la taicamiu ca ii era lesinat aerul (nu ai cumva filtrul de polen infundat?)...
Vezi ca sunt unii care au instalatie ce poate si verifica, aia cu butelia pe cantar nu sunt cei mai buni, caci nu pun ulei in instalatie, nu pun freonul care trebuie, nu scot aerul (daca era), nu scot freonul vechi si contaminat...
parca pe aici citisem ca e bine sa se schimbe (scoti ala vechi ->pui ala nou cu ulei) odata la 1-2ani. imi cer scuze daca gresesc dar parca domnul Cuciureanu a zis.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Da, e bine sa fie facute inlocuiri/verificari periodice la sistemul de climatizare. Inlocuiri : freon R134a, iar ulei de care se recomanda pentru tipul de compresor. Din cate stiu eu, daca temperatura nu este mai mare de 4-5 grade celsius, compresorul nu cupleaza. De asemenea este recomandat atunci cand temperatura permite functionarea sistemului de climatizare, sa porniti din cand in cand sistemul, pentru evitarea griparilor de rulmenti sau pistonase datorate condensului care se formeaza cam pe orice metale din acest sistem. Sistemul nu functioneaza (desi temperatura exterioara o permite) atunci cand in instalatie nu mai exista o cantitate suficienta de freon, atunci cand senzorul de presiune este defect, sau cand compresorul de freon este defect.
In cazurile in care compresorul si instalatia sunt in parametri, dar in habitaclu nu se simte aerul racit (desi temperatura exterioara permite) pot exista probleme la filtrul de polen (imbacsit) sau voletii de comutare rece/cald (blocati pe o pozitie).
In cazurile in care compresorul si instalatia sunt in parametri, dar in habitaclu nu se simte aerul racit (desi temperatura exterioara permite) pot exista probleme la filtrul de polen (imbacsit) sau voletii de comutare rece/cald (blocati pe o pozitie).
RADUV86
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z5016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am inteles ... am verificat pentru ca zilele acestea la Constanta au fost peste 10 grade celsius ... porneste compresorul presiunea e aceeasi ca la ultima verificare ... .. si ce am observat pe conductele care pleaca de la compresor catre habitaclu are o supapa si am apasat pe ea si iese aer , la o temperatura normala .... Si treaba cu filtru de polen murdar nu e cazul ca doar ce am schimbat filtrele (toate)
RADUV86
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z5016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
RADUV86
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z5016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat