Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Tocmai am luat un Insignia. Masina de Germania pastrata corect. Problema este ca daca o calc se gatuie dupa scurt timp si intra in safe mod ( nu se mai accelereaza ) se aprinde cheia pe bord si ma trimite la service. Gatuiala apare la schimbarea treptei de viteza ( este automata ) dupa care nu se mai accelereaza decat fff greoi inclusiv pe liber!
Se aude cand intrerupe ca un harscait ca rasnita pe sub ea...asta cand schimba viteza si o schimba gatuit. Nu cred ca are legatura cu transmisia automata cred ca mai degraba este o pierdere de putere.
Am fost la service probleme presiune mare in turbina 9 (curatat turbina, curatat EGR). Plecat a mers bine o jumatate de ora acum din nou. Oare ce sa fie?
Va rog cine stie cav sa ma ajute. Furtunele sunt verificate. Repet la schimbarea vitezelor se gatuie si se aude ca un harscait undeva la baza motorului. ( din cate imi dau eu seama )
Multumesc.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai daca se aude cand schimbi viteza, cum poti sa elimini transmisia? si de unde stii tu ca e pastrata corect? ai luat-o direct de la primul proprietar? i-ai verificat toate reviziile la reprezentanta?
cum ti-a curatat turbina, ca n-am mai auzit de asta? mai ai presiune prea mare in turbina?
ce coduri de eroare ti-a dat la tester?
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pe rand.
pastrata corect dat fiind faptul ca totul pare stock, nimic lipsa plasticuri etc, totul la locul lor nimic carpit ( gen Ro ).
Mi a dat jos turbo ( e mecanica nu electrica la cel de 160 cp ) si a puso la loc. A citit erorile mi a dat asa (presiune in turbo mare, si ceva probleme in domeniul debitmetru, dar aesta se pare ca dadea ca efect secundar al presiunii mari din turbo, debitmetru fiind Ok, s au mai verificat furtunele si sunt ok)
Nu elimin nimic dar cutia chiar si dupa ce nu se mai acelereaza schimba corect..Testerul a dat clar presiune mare in turbina ( citita are 1.5 - nu cunosc ce unitate de masura dar avea 1.5 aprox in mers)
Zic ca odata ce i se taie puterea normal ca schimba intrerupt ca fara puterea motorului....si odata intrata in safe mod si pe liber tot asa se accelereaza ca si cuma r fi infundata adcia greu infundat si fara pic de vlaga!
Daca opresc si repornesc motorul e totul okei. As exclude cutia pt ca banui ca e normal ca fara putere sa se gatuie la schimbat si sunetul de harjait e ceva de genul ca si cum i scoti furtunul din tubo si motorul se aude infundat. Deci se "infunda,se gatuie cu precadere cand schimba necesitand mai multa putere si doar treptele 1 spre 2 3 spre 4.
revenidn testerul da clar presiune mare turbo deci fara turbo e normal banuiesc eu sa se gatuie sa se auda motorul infundat harjaind si sa nu se accelereze...
Sa vedem ce putem gandi mai departe...?
Thank all advance
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nici o turbina nu e electrica, cel putin din cunostintele mele, si nu e normal sa se gatuie fara turbina...
Tu zi codurile de erori exact caci conteaza mult si presiunea cel putin la mine era daca nu vorbesc prostii de genul cateva sute de kPa. si turbina se verifica turata si se compara valorile ei cu cele din TIS. Se verifica wastegate sa vada daca deschide. nu doar dai turbina jos si o pui la loc. Oricum, tot nu stiu cum se curata, caci e destul de finuta cand vine vorba de centrat...
Din cunostintele mele, un debitmetru prost iti influenteaza puterea.. apoi flacaul ala (caci nu ii spun meserias daca zice ca debitmetru e de la turbina) ti-a verificat senzorul de presiune din admisie? ca si ala poate citi aiurea.
Cam ce ti-a facut mecanicul?
turbina se invarte mereu, insa este o valva ce nu o lasa sa faca presiune decat peste anumite turatii cand e rentabil.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@scorpio18 esti un pic in urma cu tehnologia...
1.turbina se curata ,in special cea cu geometrie variabila cum e in cazul de fata;
2.exista de ani buni turbina asa zis ''electrica'' care are geometria variabila controlata electronic fara capsula vacuumatica.
3. motoarele de Insignia sunt complet diferite de y20dth sau de ce a fost pana acum pus pe Opel.
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu update:
Masina NU memoreaza pozitia de inchis deschis a turbinei.
In termeni mai de specialist da mereu eroarea Turbo Learn. I da learn din laptop zice ca a invatato si dupa ce iesi cu ea la drum da iara eroare..Turbo needs to be learn. Deci supapa din captul turbinei cea care ar trebui sa memoreze cand sa inchida si cand sa deschida nu memoreaza functiile. E drept calculatorul este cel care memoreaza dar probabil nu are cu ce neavdn supapa si senzorul din capul ei buna.
Ceva comentarii pe tema?

Subiect 2:
harjaitul de la schimbarea treptelor e o problema separata. Si e clar pe transmisie. Intrebare oare se va remedia odata cu schimbarea uleiului? se aude ca si cum nsite curele ar freca de ceva la schimbare si nu schimba liniar..

Offtopic. O sa o aduc la zi indiferent de costuri o sa o fac top quality auto cum de altfel estetic se prezinta.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:@scorpio18 esti un pic in urma cu tehnologia...
2.exista de ani buni turbina asa zis ''electrica'' care are geometria variabila controlata electronic fara capsula vacuumatica.

Recunosc cu tehnologia, momentan ma plimb cu un Giantco in 4 timpi si-mi place la nebunie, carburator, motor simplu (desi am un fel de EGR pentru recirculat gaze) si mai nimic inafara de aprindere nu e electronic. Cand crapa il repar, are deja vreo 20.000km... si merge de mananca pamantul, insa cred ca e primul motor ce e mai inghesuit si greu de umblat in el decat z13dt-ul.
2. Totusi nu prea e electrica, e tot mecanica, faptul ca e controlata electronic e alt ceva... si da oricum nu stiam asta
3. nu ma asteptam sa fie ceva asemanator Very Happy
Oricum, omul cat traieste invata Very Happy asa ca multumesc.

si pentru wreiceva, la subiectul 2 sigur nu se rezolva cu uleiul, caci din ce stiu eu (poate nu gresesc iar Very Happy) cutia de viteze are lichidul separat, dar si ala se schimba, daca la el te-ai referit imi cer scuze. Oricum daca mai ai ulei in cutie, si e ok, nu se va rezolva cu schimbarea lui, daca nu mai ai... e de naspa si aia e problema.
La cutiile automate nu ma pricep, mi se par faine insa nu as lua SH decat daca as stii 100% ca au fost intretinute caci costa de rup cand pica ceva.

cat la problema 1 fiind comandata electronic ma depaseste ... trebuie dusa la electrician care se pricepe... cauta pe forum poate mai e vre-un coleg cu problema ta...
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pt initiator
Masina ai luat-o personal din Germania? Daca da, cand ai plecat cu ea de acolo nu ti-a facut la fel? Drumul din Germ pana in Ro cum a fost, cum s-a comportat masina? Nu ai testat-o inaite sa pleci cu ea? La mine la astra, cand am avut un defect la electrovalva turbo se intampla ceea ce descrii tu acum...intra in limp mode si masina nu se tura mai sus de 3000 si imi aprea masina cu cheita in bord. S-a remediat sit dupa ce am schimbat electrovalva turbo. Bafta in rez problemei. In loc sa mergi pe la reprezentante ai putea sa il cauti pe colegul Maiandrei de pe forum...baietii sunt f profi, au rez multe situatii pe care reprezentantele le-au catalogat ca fiind de nerezolvat.
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
initial nu a facut nimic. Dupa 50 km mi a pus o in cap...service vehicol soon! si turatie gen Aro campulung. Problema este urmatoare turbo charger learn position. In romaneste trebe sa invete ceva pozitie a turbo cand sa inchida si cand sa deschida probabil sa nu depaseasca 300kPa etc.. Cineva din domeniu sigur intelege ce vreau sa zic. Maine merg la mecanic a zis ca o dat de cap cam ce ar fi.
Asta 1 la mana
2. Cutia schimba gatuit nu liniar si harjaie cand schimba...aici e beleaua. Oare cat o costa sau poate scap cu un shcimb de ulei.
Pt topic problema e clara turbocharger position needs to be learn! electrovalva sau cine face aceasta operatiune...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa dezamagesc, dar suna a alte probleme fata de ceea ce crezi. Cina a facut diagnoza ar fi bine sa verifice valorile citite de ECU, mai ales cele de pe filtrul de particule, zic eu, turbo nu functioneaza eficient pentru ca nu are unde sa arunce gazele. Patita de mine la un Z19....
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut adaug azi o poza a codurilor eroare.

Simptome: nu se mai accelereaza dupa ce apare visit service soon pe bord.
Opinii?
In plus si cutia schimba gatuit primele trepte am vazut ca are legatura cu p0234 pe un post international dar in coroborare cu alt cod.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ceva probleme cu turbina si/sau senzorul de presiune cred dar cel mai sigur la service cu ea la o reprezentanta sa iti spuna si ei verdictul si apoi tragi concluziile...
Daca ai DPF sa nu fie foarte infundat sau catalizatorul...
Pune motorizarea in semnatura ca nu avem de unde sa stim despre ce este vorba
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La h 1.3 am avut EGR infundat si-mi dadea codul asta sub o alta denumire. Poate si la Insiginia sau J este la fel.
Cauta in TIS si vezi ce-ti recomanda sa verifici.
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Revin cu problema. Dupa 2 service uri si reprezentanta toti se uita fara sa i dea de cap. Masina da codurile de eroare p2263, p0234,p003A
Intra in safe mode cu Service Vehicool soon.
Electrovalva de la turbo baraie in toate felurile intermitent( atentie schimbata cu alte 2 valve inclusiv cu una de pe o insignia 2012 deci nu este ea de vina pt cum se comporta ).
Ramane de inteles ca vacumul intrat in ea nu este correct sau ceva de genul se intampla astfel ca aceasta baraie. Oare ce sa fie, la reprezentanta m au trimes acasa inca asteptam sa vedem ce vor zice in cateva zile au zis ca ma suna Sad Chiar asa nimeni sa nu stie?!

Poate ma ajuta cineva.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca wreiceva spune macar ce motor ai, eventual trece-ti masina in profil ca nu e greu.

L.E. Daca mai este in garantie, zi-le sa-ti puna o turbina noua. Daca nu vor, da o fuga pana la unguri si foloseste cardul de service, banuiesc ca il ai, nu ? Daca ai DPF, poate ar fi bine sa-l anulezi.


Ultima modificare făcută de iulian1971 la Joi 11 Apr, 2013 8:19 pm, modificat de 2 ori în total
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
crezi ca daca mai deschizi o discutie vei primi raspuns?
sigur, daca stie careva, iti va raspunde.



uite aici ce motor are: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=112951
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Un raspuns plauzibil primit. O sa postez dupa cei informez pe cei de la service sa vedem ce zic.

Insignia 2009-Onwards A20DTC, A20DTH, A20DTJ
Leakage in vacuum system causing DTC´s: P003A (00), P0299 (00), P2263 (00).
Loss of power and “Service Vehicle Soon” on, DTC´s P003A (00), P0299 (00), P2263 (5B) set. Vacuum
checks carried out and found either a missing or damaged vacuum pipe blanking cap for the EGR
cooler (see picture).
This is because the plug does not fit properly or might be damaged during Assembly/Service.
In case of complaint please fit a new blanking plug to EGR cooler. Use kit with part number:
90325253
mai multe informatii depre problema gasesti aici
http://www.insignia-enthusi...php?showtopic=410
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Stiu am mai deschis topicuri insa revin cu update uri. Pe langa faptul ca efectiv nu stiu ce sa mai fac cei de la caricaturi de reprezentante nu stiu ce sa ii faca.

Pe scurt si la obiect si pe romaneste:

1.Masina face presiune mare in turbo si intra in safe mod. Codul este p0234 pe langa mai stochiaza si p2263 ( care este performance code e dat si pe underboost si pe overboost condition ) si p003A un side effect dat de necesitatea rememorrarii sistemului in turbo dar asta dupa ce se remediaza.
2.Masina cand intra in simptomatologie (safe mode) face electrovalva sa vibreze groaznic, binenteles suspectez o problema a vacumurilor( electrovalva este buna am verificat cu alte 2 de pe alte 2 masini si fac la fel).
3.Masina face aceste probleme dupa ce se incalzeste la rece trage corect. Acum ce se intampla cu aceste vacumuri ramane sa vad daca exista baieti care se pricep mai bine. De ce functioneaza aiurea cand se incalzeste sistemul? oare dau comanda eronat electrovalvei si atunci ramane deschisa cauzand presiune mare si overbost ul?

mecanici buni nu neaparat genii ar trebui sa inteleaga perfect ce se intampla data fiind simptomele. 10 zile am de cand caut si nu e nimeni in stare sa mi spuna. Totusi nu facem cirurgie... Nu am calificare dar incep de nevoie sa inteleg cum functioneaza sistemul.

Merci ca a ti citit opinii ?!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
citat din topic
,,P0234 e o eroare a circuitului de control a presiunii livrate de turbina. Se imparte in 2 categorii: P0234a si b. a - turbina nu livreaza suficienta presiune, b - turbina e in overboost. Pune testerul sa afli care din ele e.
Daca e in sub-boost - verifici furtunase si etansari de la electrovalva turbo pana la valva de pe turbina care controleaza geometria variabila, le verifici de etanseitate/pierderi.
Daca e in overboost verifici mecanismul geometriei variabile (tragi cu mana de tija swirl control sa se miste liber, fara variatii de forta, fara sa ramana blocata, cursa curata de la un capat la altul). Daca asta e ok, nu mai verifici nimic. Mergi la magazin direct, cumperi un boost controller (aka electrovalva turbo, aka pressure-vacuum converter) si il inlocuiesti pe cel de pe masina.
Ai FOARTE MARE GRIJA! Eu aveam P0234 - cea cu overboost. Am mers asa vreo 2-3 luni pana cand mi-am facut praf turbina. Nu e ceva de dorit.... la mine a fost electrovalva turbo. ... Mergi si pune masina pe tester si lasa forumurile.

P.S.: Turbina nu se regleaza. Daca nu ai umblat la suruburile limitatoare de cursa de la geometria variabila, nu ai ce sa reglezi la ea. ,,


P0234 poibile cauze
- Boost pressure sensor harness is open or shorted
- Boost pressure sensor circuit poor electrical connection
- Faulty boost pressure sensor
- Faulty Turbo/Super Charger
- Engine over temperature
- Ignition misfire exceeds the calibrated threshold
- Faulty Knock sensor (KS)



https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=49173
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=90528
citeste aceste 2 topicuri, erorile se leaga una de alta si e greu de rezolvat daca nu mergi la un service specializat, si nu mai deschide 20 de topicuri ca nu asa rezolvi problema masini
  • wreiceva

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Merci de raspuns insa ai pierdut un lucru important! AM FOST LA 3 SERVICE`URI! INCLUSIV REPREZENTANTA VALCEA SI NIMIC! NU STIU CE ARE! Sad de aceea incerc sa obtin cat mai multe informatii sa ma duc sa le zic eu macar ce sa faca. .....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR