Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut,
am o Opel Zafira A din 2001 cu motorul Z16xe si din noiembre masina merge ds in 3 clinindri.
Am schimbat bujii, bobina inductie, curatat trootle (si desfundat gauiricica mica), EGR e blocat ( cu piston retras, asa l-a blocat mecanicul), m-au spar catalizatorul... dar tot merge in 3.
Asta se intampla des cind motorul trece de la rece la cald, dar si cind e cald si merg la viteza constanta (din senin incepe sa merge in 3 si martorul de gaze incepe se clipeste).
Cu testul pseudo-agrafa am coduri de eroare 0300 si 0302.(missfire la mai multi cilindi si missfire la cilindru 2)
Am scos cablu de la sensorul de temperatura de la aer in admisie, dar nu n-am vazut nicio diferenta ( cu sau fara tot apare problema, si masina merge la fel) si nu am avut nicio o eroare. Am scos cablu de la temperatura de la licihd de racire ( au pornit ventilatoarele ) si a aparut eroare 0110.
Nu mai stiu ce sa fac, si caut pe cineva din Cluj Napoca cu tester care poate sa imi sterga eroarile (pt. a verifica care mai apare) si care ar putea sa ma ajute la rezolvarea problemei.
As vrea si sa incerc sa mut injectorul de la cilindru 2 la alt, pt. a vedea daca se schimba codul de eroare (0302 missfire cilindru 2), dar nu stiu cum se desface injectorul.
Multumesc mult.
am o Opel Zafira A din 2001 cu motorul Z16xe si din noiembre masina merge ds in 3 clinindri.
Am schimbat bujii, bobina inductie, curatat trootle (si desfundat gauiricica mica), EGR e blocat ( cu piston retras, asa l-a blocat mecanicul), m-au spar catalizatorul... dar tot merge in 3.
Asta se intampla des cind motorul trece de la rece la cald, dar si cind e cald si merg la viteza constanta (din senin incepe sa merge in 3 si martorul de gaze incepe se clipeste).
Cu testul pseudo-agrafa am coduri de eroare 0300 si 0302.(missfire la mai multi cilindi si missfire la cilindru 2)
Am scos cablu de la sensorul de temperatura de la aer in admisie, dar nu n-am vazut nicio diferenta ( cu sau fara tot apare problema, si masina merge la fel) si nu am avut nicio o eroare. Am scos cablu de la temperatura de la licihd de racire ( au pornit ventilatoarele ) si a aparut eroare 0110.
Nu mai stiu ce sa fac, si caut pe cineva din Cluj Napoca cu tester care poate sa imi sterga eroarile (pt. a verifica care mai apare) si care ar putea sa ma ajute la rezolvarea problemei.
As vrea si sa incerc sa mut injectorul de la cilindru 2 la alt, pt. a vedea daca se schimba codul de eroare (0302 missfire cilindru 2), dar nu stiu cum se desface injectorul.
Multumesc mult.
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
La ecu m-am gandit si eu, dar as vrea sa gasesc pe cineva care poate sa ma imprumute o ecu, inainte sa o cumpar sau sa repar pe a mea...
Cind am fost la mecanic pt. catalizator, a si incercat presiune la cilindri(uitasem de asta)...Nu mi a zis valoare dar a zis ca este buna, deci supape sau segmenti ar trebuit sa fie ok. Nu scoate fum albrastru sau alb, nu aud rateuri de la esapament...
Cind motorul merge bine, chiar merge bine, fara zgomote si trage ok.
Ce pot sa mai zic este ca cind apare defectul, daca opresc motorul pt. citeva minute cind repornesc merge bine...defectul dispare.
Tacheti nu stiu cum pot sa ii verific, se aude un sunet metalic,dar nu tare...
Mersi pt. ajutor...
Cind am fost la mecanic pt. catalizator, a si incercat presiune la cilindri(uitasem de asta)...Nu mi a zis valoare dar a zis ca este buna, deci supape sau segmenti ar trebuit sa fie ok. Nu scoate fum albrastru sau alb, nu aud rateuri de la esapament...
Cind motorul merge bine, chiar merge bine, fara zgomote si trage ok.
Ce pot sa mai zic este ca cind apare defectul, daca opresc motorul pt. citeva minute cind repornesc merge bine...defectul dispare.
Tacheti nu stiu cum pot sa ii verific, se aude un sunet metalic,dar nu tare...
Mersi pt. ajutor...
Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut, revin cu citeva informatii ( am facut rost de un op-com...)
Am sters toate coduri de eroare,am inregistrat valori citite de pe op-com cind motorul mergea bine, si apoi am plecat cu masina.
Cum am mai zis, in timpul trecere de la rece la cald, se intampla ca bilbua marturul de la gaze, si masina merge in 3.
Codul de eroare aparut este P0302 (missfire cilindru 2)
Rog cine are mai multa experienta sa ma ajute, astea is valori :
Modul de comandã: Modul de comandã:
Keyword #1: EF Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F Keyword #2: 8F
Valori cu motor care merge bine VALORI CU MOTORUL CU PROBLEME
Valori reale: Valori reale:
Tensiune baterie,14.2 V Tensiune baterie,14.1 V
Releu principal,Activ Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 % Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.63 V Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.59 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.35 V Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.41 V
Poziþie clapetã - calculatã,8 % Poziþie clapetã - calculatã,7 %
Poziþie clapetã,Ralanti Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,982 RPM Turaþie motor,813 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.17 V MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.48 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),32 kPa MAP( senzor presiune absolutã în admisie),38 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.25 V Temperaturã lichid rãcire,2.98 V
Temperaturã lichid rãcire,36 °C Temperaturã lichid rãcire,65 °C
Temperatura aer admisie,3.98 V Temperatura aer admisie,3.92 V
Temperatura aer admisie,14 °C Temperatura aer admisie,16 °C
Senzor rezervor,2.75 V Senzor rezervor,2.57 V
Senzor rezervor,43 L Senzor rezervor,45 L
Comutator info climã,Inactiv Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,220 kPa Presiune sistem climã,240 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 % Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V Poziþie actualã AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 % Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),130 mV Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),48 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),460 mV Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),30 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-2 % Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),0 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),6 % Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,982 RPM Turaþie motor,813 RPM
Turaþie prescrisã,975 RPM Turaþie prescrisã,787 RPM
Deviaþie de ralanti,Pornire la rece Deviaþie de ralanti,Pornire la rece
Unghi Dwell,1.8 ms Unghi Dwell,1.9 ms
Timp de injecþie,3.2 ms Timp de injecþie,3.5 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade Unghi de aprindere,3.7 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0 Defect total de aprindere,184
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Multumesc mult
Am sters toate coduri de eroare,am inregistrat valori citite de pe op-com cind motorul mergea bine, si apoi am plecat cu masina.
Cum am mai zis, in timpul trecere de la rece la cald, se intampla ca bilbua marturul de la gaze, si masina merge in 3.
Codul de eroare aparut este P0302 (missfire cilindru 2)
Rog cine are mai multa experienta sa ma ajute, astea is valori :
Modul de comandã: Modul de comandã:
Keyword #1: EF Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F Keyword #2: 8F
Valori cu motor care merge bine VALORI CU MOTORUL CU PROBLEME
Valori reale: Valori reale:
Tensiune baterie,14.2 V Tensiune baterie,14.1 V
Releu principal,Activ Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 % Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.63 V Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.59 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.35 V Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.41 V
Poziþie clapetã - calculatã,8 % Poziþie clapetã - calculatã,7 %
Poziþie clapetã,Ralanti Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,982 RPM Turaþie motor,813 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.17 V MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.48 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),32 kPa MAP( senzor presiune absolutã în admisie),38 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.25 V Temperaturã lichid rãcire,2.98 V
Temperaturã lichid rãcire,36 °C Temperaturã lichid rãcire,65 °C
Temperatura aer admisie,3.98 V Temperatura aer admisie,3.92 V
Temperatura aer admisie,14 °C Temperatura aer admisie,16 °C
Senzor rezervor,2.75 V Senzor rezervor,2.57 V
Senzor rezervor,43 L Senzor rezervor,45 L
Comutator info climã,Inactiv Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,220 kPa Presiune sistem climã,240 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 % Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V Poziþie actualã AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 % Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),130 mV Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),48 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),460 mV Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),30 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-2 % Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),0 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),6 % Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,982 RPM Turaþie motor,813 RPM
Turaþie prescrisã,975 RPM Turaþie prescrisã,787 RPM
Deviaþie de ralanti,Pornire la rece Deviaþie de ralanti,Pornire la rece
Unghi Dwell,1.8 ms Unghi Dwell,1.9 ms
Timp de injecþie,3.2 ms Timp de injecþie,3.5 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade Unghi de aprindere,3.7 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0 Defect total de aprindere,184
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Multumesc mult
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut, este acelasi motorul... valori din stinga am luat de dimineata cind motorul merge bine(am luat ca referinta), dupa circa 5 minute de la pornire,
si cei din dreapta am luat de seara, dupa circa 10 minute de la pornire a inceput sa se incalteasca si a inceput sa merge in 3, si atunci am si luat valori.
Nu puote sa fie murdaria in injectorul? Sincer as vrea sa incerc sa schimb injectoru 2 in al cilindru, sa vad daca se muta si problema...dar nu stiu cum sa scoate cutiutza neagra care tine cabluri (partea de jos a cutie), pt. sa ajung la injectorul...
si cei din dreapta am luat de seara, dupa circa 10 minute de la pornire a inceput sa se incalteasca si a inceput sa merge in 3, si atunci am si luat valori.
Nu puote sa fie murdaria in injectorul? Sincer as vrea sa incerc sa schimb injectoru 2 in al cilindru, sa vad daca se muta si problema...dar nu stiu cum sa scoate cutiutza neagra care tine cabluri (partea de jos a cutie), pt. sa ajung la injectorul...
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut,
ieri am lovit masina (aripa dreapta), si am vazut ca este o canistra acolo. Pe ce am citit pe forum ar trebuit sa fie canistra cu carbuni. De la lovitura sa rupt un furtun care de la canistra merge la un "sensor" (nu stiu cum se numeste) pozitionat linga motorul. Faptul este ca de ieri masina merge bine, nu a mai mers in 3 cilindri si nici sa aprins becul in masina ( becul de la gaze de evacuare).
Intrebarea mea este : ce influenta are aceasta canistra, si daca chiar poate sa fie ea de vina de problemele, sau este o simpla intamplare.
Mersi.
ieri am lovit masina (aripa dreapta), si am vazut ca este o canistra acolo. Pe ce am citit pe forum ar trebuit sa fie canistra cu carbuni. De la lovitura sa rupt un furtun care de la canistra merge la un "sensor" (nu stiu cum se numeste) pozitionat linga motorul. Faptul este ca de ieri masina merge bine, nu a mai mers in 3 cilindri si nici sa aprins becul in masina ( becul de la gaze de evacuare).
Intrebarea mea este : ce influenta are aceasta canistra, si daca chiar poate sa fie ea de vina de problemele, sau este o simpla intamplare.
Mersi.
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut, revin cu un upgrade.
In final sambata am reuscit sa scot injectorele si sa mut cel din cilindru 2 la cilndru 4 ( am si curatat un pic, numai la exterior... si verificat garniturile care erau ok).
Azi am mers la lucru, si iarasi am avut probleme in timp ca motorul trece de la rece la cald. Am pus op-com si nu am mai avut coduri 0300 (lipsa de aprindere la mai multi cilindri) si 0302 (lipsa aprindere la cilindru 2), dar am avut 0300 B detectat rateu - insuficienta combustibil - nu este prezent.
Am verificat injectori dar nu am pierderi de benzina, si dat fiind ca am umblat numai la injectorele, care ar putea fii cauza?
( vreau sa zic ca inca am furtunul care merge la canistra de purjare rupt... )
Inca o intrebare, cu op-com am vazut ca valore Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) variaza foarte mult in mV ( de la 50 la 700 ) la ralanti, si ca Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) tot schimba intra sarac - bogat (fara sa acelerez).
Mersi
In final sambata am reuscit sa scot injectorele si sa mut cel din cilindru 2 la cilndru 4 ( am si curatat un pic, numai la exterior... si verificat garniturile care erau ok).
Azi am mers la lucru, si iarasi am avut probleme in timp ca motorul trece de la rece la cald. Am pus op-com si nu am mai avut coduri 0300 (lipsa de aprindere la mai multi cilindri) si 0302 (lipsa aprindere la cilindru 2), dar am avut 0300 B detectat rateu - insuficienta combustibil - nu este prezent.
Am verificat injectori dar nu am pierderi de benzina, si dat fiind ca am umblat numai la injectorele, care ar putea fii cauza?
( vreau sa zic ca inca am furtunul care merge la canistra de purjare rupt... )
Inca o intrebare, cu op-com am vazut ca valore Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) variaza foarte mult in mV ( de la 50 la 700 ) la ralanti, si ca Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) tot schimba intra sarac - bogat (fara sa acelerez).
Mersi
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut DB77AAA,
presiunea pompei benzina nu o pot verifica cu op-com, correct? ar trebuit un manometru pus la rampa de injectie daca nu gresesc...
Idea este ca azi, cind am avut probleme, mi sa stins motorul...si cind am dat drumul a revenit la normal, si a mers bine inca 15 Km(apoi am ajuns acasa)...
Nu stiu daca este normal...dar daca am probleme la presiune pompei ar trebuit sa o am tot timpul...nu numai cind trece de la rece la cald...
Dar o sa verific...
mersi pt. sfatul
presiunea pompei benzina nu o pot verifica cu op-com, correct? ar trebuit un manometru pus la rampa de injectie daca nu gresesc...
Idea este ca azi, cind am avut probleme, mi sa stins motorul...si cind am dat drumul a revenit la normal, si a mers bine inca 15 Km(apoi am ajuns acasa)...
Nu stiu daca este normal...dar daca am probleme la presiune pompei ar trebuit sa o am tot timpul...nu numai cind trece de la rece la cald...
Dar o sa verific...
mersi pt. sfatul
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sampei
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001 Z16EX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut,
daca as gasi pe cineva care poate sa ma imprumute ECU, si eu as incerca...
Dupa incidentul (cind sa rupt furtunul) a mers 2 zile fara nici-o problema...dar apoi din nou a mers in 3 si au aparut coduri p0300 si p0302.
Dar tinchigiu m-a zis ca nu a reuscit sa repare furtunul... Asa ca inca e rupt... Intr-o zi ar trebuit sa ma mai uit si eu
daca as gasi pe cineva care poate sa ma imprumute ECU, si eu as incerca...
Dupa incidentul (cind sa rupt furtunul) a mers 2 zile fara nici-o problema...dar apoi din nou a mers in 3 si au aparut coduri p0300 si p0302.
Dar tinchigiu m-a zis ca nu a reuscit sa repare furtunul... Asa ca inca e rupt... Intr-o zi ar trebuit sa ma mai uit si eu
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat