Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Poti avea o multitudine de defecte posibile, toate incepand de la consumul mare de ulei. Pana nu ai sa-ti schimbi simeringurile la supape nu ai sa scapi de problema. Poti avea Knok sensor defect, catalizator infundat, EGR cu probleme, senzorul de apa, bobina cu defect, etc. Pana nu-i faci o diagnoza nu ai de unde sa stii. Daca te pot ajuta cu vre-o piesa de inlocuit de proba ma poti suna 0727430010.
Skip ads

  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
cornel2cornel a scris:Poti avea o multitudine de defecte posibile, toate incepand de la consumul mare de ulei. Pana nu ai sa-ti schimbi simeringurile la supape nu ai sa scapi de problema. Poti avea Knok sensor defect, catalizator infundat, EGR cu probleme, senzorul de apa, bobina cu defect, etc. Pana nu-i faci o diagnoza nu ai de unde sa stii. Daca te pot ajuta cu vre-o piesa de inlocuit de proba ma poti suna 0727430010.



Mersi pentru raspuns...chiar o sa apelez la tine daca am nevoie de ceva de proba...mai astept putin poate saptamana asta reusesc sa o pun pe tester...Catalizatorul il am scos de mult...si nu au aparut problemele de atunci, bobina o am schimbata si la prima vedere functioneaza..., EGR ce-i drept...e posibil, dar nu imi da eroare in bord ca fiind el, si in plus de asta mi l-a curatat cineva putin in urma cu vreun an jumate, Knock sensor nu stiu ce e ala, chiar te-as ruga daca ma poti lamuri unde e si cu ce se ocupa Confused iar cu mecanica nu prea le am...si intreb si eu e costisitor de schimbat simeringurile la supape?trebuie desfacut motorul?Senzorul de apa cred ca e OK...in bord tot timpul imi indica temperatura apei super ok...Altceva nu stiu ce sa-i mai fac...

P.S....daca e sa te sun...cum e mai bine...mai pe seara?in weekend...?sau in timpul zilei...eu de obicei lucrez pana la 17...
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
knok sensor asculta motorul si regleaza aprinderea in functie de momentul detonatiei. Se afla pe blocul motor in spate in zona pompei de apa.
Ai doi senzori de apa unul langa altul chiar pe termostat dintre care doar unul care-ti arata temp in bord.
Tester are Dan Cuciureanu, daca mergi la intalnirea club opel de la palat ia legatura cu el. Eu nu pot face diagnoza pt motoarele mai vechi de 95.
Se pot schimba simeringurile si fara sa dai jos chiuloasa daca zici ca ai 14 presiunea pe cilindri, dar recomand si demontarea chiuloasei ca sa poti vedea si starea supapelor.
Ma poti suna cand vrei tu.
  • gratielady

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Lovrin a scris:La schimbat motorul daca este acelasi tip de motor e nevoie sa ai factura de la motor de unde l-ai cumparat! Eu personal am schimbat la un astra f motorul cu acelasi tip de motor si nu am avut probleme la itp, rar etc deoarece motorul dupa noul cod este considerat piesa de schimb si daca sunteti atent in cartile cele noi scrie doar tipul motorului nu si seria lui!



imi poti spune care este noul cod ca sa il caut?
eu am schimbat motorul cu acelasi cod...si mi-a cerut la rar factura de la service autorizat?

pana la urma nu inteleg ce imi trebuie?
trebuie sa merg la RAR?
imi trebuie factura de la motor?
imi trebuie factura de la service autorizat?
ce inseamna service autorizat...trebuie sa fie autorizat pt motor pt marca de masina pe care o am?
cat ma costa?
va multumesc.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am revenit... Laughing s-ar parea ca de ce fugi tot nu scapi... M-a lasat de tot motorul. Am dus masina la reparat, si mecanicul a ajuns la concluzia ca nu prea merita reparat, ci pus unul sh. Am insistat pe reparatia motorului gandindu-ma ca niste bani tot bag in el acum, si cel la mana a doua nu stiu cati km are si cat e de bun, si asa macar eram bazat ca stiu ce e bagat in el...dar s-ar parea ca am avut doar piedici. Mi-a spus ca trebuie verificata chiloasa in nu stiu eu ce service din Suceava (180 RON + drumul), ca vibrochenul e aiurea, ca nu stie daca o sa mearga motorul daca-l face...si tot asa. Am comandat si piesele pentru reparatia sa dar intr-un final am fost nevoit sa le duc inapoi... concluzia e ca nu merita reparat. Dupa doua saptamani de umblaturi, de comandat piese, de cautat chiloasa si alte minunatii, am ajuns intr-un final sa comand un motor cu totul...Dupa indelungi cautari, si oferte "imbatabile" de 250-300 sau chiar 400 de euro motorul, am comandat sa-mi aduca cineva un motor din Germania cu 200 de euro... Sambata ar trebui sa ajunga in tara si sa-l pun pe masina.

Intrebarile sunt:
1. Ce fac daca ce-l care mi-l monteaza nu-mi poate da factura? cum ma invart la RAR?
2. Catalizatorul imi este scos...n-o sa-mi iasa in veci noxele la RAR. La ITP mai vorbeam cu cel care facea ITP-ul si rezolvam, dar la RAR...cum trec de testul noxelor? Ce imi recomandati?
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut !
Eu in 2010 am schimbat acelasi motor . Am avut o factura data de nenea care mi l-a dat si pe care a trecut seria lui . Deci cred ca orice factura e ok . Atunci mi s-a spus ca nu trebuie factura de montat pt motoarele euro 2. Nu am avut asa ceva si nu mi-a cerut nimeni .Iti face o verificare la ochi , noteaza seria si dupa aia te baga test de noxe. De asta nu scapi . Deci vezi cum faci rost de un catalizator . Si nu unul universal ca nu treci noxele . Asta e problema mea la fiecare ITP . Motor in parametrii normali , catalizator universal nou (al 2-lea) si noxele praf .
Bafta !
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Si oare...nu pot trece testul noxelor la RAR, "la fel" ca la ITP? Oare? Oare? Mr. Green
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sincer nu cred ... pe mine m-au trecut de mila cand a auzit nenea ala cat am dat pe catalizator + montat . Eu am incercat cu o pila care nu a vrut sa se bage dupa ce am fost respins de altul si m-am dus si mi-am pus unul universal .Eu chiar am creut ca am rezolvat problema .. dar nici pe departe ... au scazut un pic noxele dar tot praf erau ... sincer cauta unul sh si ar trebui sa rezolvi problema asta .
Bafta !
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Poate isi fac mila si de mine Rolling Eyes ... Ce siguranta am ca daca pun unul sh trec testul noxelor...Poate fi la fel de imbacsit ca cel care l-am scos eu...
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Atunci daca ai bani ia unul nou original Very Happy eu iti spuneam doar sa nu faci prostia sa iei universal .. 2 am incercat si degeaba Sad
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Smile Ce glumã bunã... Daca aveam bani mai stãteam eu cu o maºinã de 18 ani vechime Razz Oricum mersi mult pentru sfat.

Am reuºit sã schimb motorul dar nu sunt prea mulþumit deocamdatã. Trage bine, maºinã fuge dar are un tremurat motorul la relanti... I-am schimbat bujile, filtru aer...dar degeaba...o sã încerc sa-i schimb si senzorul MAP... Sad
O sã revin cu detalii. Cât despre RAR, probabil o sã mai circul aºa fara sã o duc la RAR vreo 2-3 luni. Bãnuiesc cã nu e atât de grav. Oricum nu te controleazã la seria motorului în trafic, iar ITP-ul abia l-am fãcut.
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Asa e . Eu am mers aproape 2 ani asa . Si cand mai era putin si expira ITP m-am dus la RAR pt schimbare Wink
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ceva pãreri legat de "tremuriciul" motorului la relanti? Very Happy in afara de bujii si filtru aer?
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Vã rog poate mã puteþi ajutã... Deci i-am schimbat motorul, dar merge foarte rãu. Am memorate în bord dupã testul cu agrafa urmãtoarele erori: 47, 61, 56, 63, 52, 64, 34 si 33. Motorul la relanti nu trepideaza dar merge neregulat, când creºte când scade... Eu bãnuiesc cã nu ar fi pus bine vreun furtun de vacuum sau nu se potriveºte instalaþia electricã. Maºinã nu fuge...

Ce sfaturi îmi puteþi da ? Am citit ce semnfica erorile în lista de erori de pe internet dar nu-mi dau seama de unde e buba... Ce spuneþi?
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
47 - iei egr de pe motor vechi , admisia superioara si inferioara , clapeta si le cureti de le faci noi . Verifici sa mearga egr . cumperi garnitura noua intre admisia inferioara si chiulasa si le schimbi . Cand dai clapeta jos cureti si IAC-ul . Ai tutorial pe forum .

La restul e ciudat ca mai toate au posibile cauze instalatia sau ECU . Sper sa nu fie ECU . Verifica si tu sa ai toate cablurile bagate . Si dupa reseteaza si ECU . Si fa ce ti-am zis mai sus . Nu o sa regreti . SPOR !
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Poþi te rog sã mã suni 5 min sã vorbim. Mai am câteva nelamuriri, si mi-e greu sã stau sã butonez pe telefon acum. Mersi! 0745769058
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Chiar nu aveþi un sfat si pentru mine? :-/ de la ce vin aceste erori si ce semnificã ele?
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Alta chestie .. cine ti-a schimbat motorul a umblat si la electrica ? De ce zici ca nu se potriveste ? Nu ai pus acelasi motor ? Ti-am mai zis ... verifica toate cablurile sa fie bine bagate , verifica si cablurile de masa sa fie puse . Nu mai astepta . FA CEVA ! Si spune ce gasesti sau ce vezi .
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Deci eu aveam motor X16XEL fara AC pe masina. Am cumparat tot motor X16XEL, dar mecanicul mi-ar fi zis ca respectiva masina ar fi avut si AC pe ea si instalatia electrica nu se potrivea cu intrarea in calculatorul meu. A ales sa scoata instalatia de pe noul motor si sa o puna pe a mea sa se potriveasca. A conectat toate mufele, dar la unele chestii, am inteles ca la sonda lamda era diferenta la mufa fata de cea care o aveam eu. Asa ca dupa ce a pus instalatia mea, a ales sa puna si sonda lamda a mea pe motorul schimbat pentru a o putea cupla la mufa.
Presupun ca modelul de motor X16XEL a fost produs in mai multe serii si e posibil ca motoru ce l-am pus acum pe ea sa fie dintr-o serie mai noua si sa necesite alti parametri de lucru dati de calculator (ECU).
M-am uitat pe la furtunase si alte prostii de fire dar la cat imi dau eu seama nu vad nimic care nu ar fi la locul lui. Nu stiu ce sa-i mai fac...Mi-e ciuda ca toata treaba asta a costat in jur de 2000 RON si masina nu merge deloc bine... Crying or Very sad
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Bun .. Ai dreptate ... sunt ceva diferente la x16xel in functie de an . Au tot facut diverse modificari dar nu foarte mari .
E ceva ciudat la tine acolo la erori - majoritatea au ca si posbilie cauze ori instalatia ( ma gandesc la ceva fire de masa nepuse ) ori ecu . Ciudat cu lamda. Eu am luat un motor un pic mai nou si singura diferenta era la Knock sensor ca era cu 2 fire in loc de 1.
Imi pare rau ca nu esti de prin zona ca as fi aruncat un ochi si eu ca deja stiu motorul asta destul de bine la cat am umblat in el Sad
Mai uita-te la ceva . Ai deasupra egr-ului ( langa imbinarea admisiei superioare cu cea inferioara prin cauciucul ala ) 2 fire de masa . Ies din instalatie si vin prinse cu piulite . Le ai puse ? Ma mai gandesc si sa vad daca mai imi vine vreo idee .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR