lucian583
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1988 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
intai trebuie sa desfaci scutul daca are roata stanga, cu tot cu fuzeta si panetara, apoi trebuie desfacuta planetara lunga din cutie(la unele modele trebuie desfacuta si fuzeta stanga), tampoanele de prindere ale cutiei pe caroserie, suruburile de prindere ale cutiei pe motor, si se trage de ea inspre roata stanga si iese.
chei folosite nu mai stiu, dar cred ca 10-11-13-14-17-19-24, ciocan+un cui, cric sa nu iti cada cutia pe deste, si mai te orientezi la fata locului
chei folosite nu mai stiu, dar cred ca 10-11-13-14-17-19-24, ciocan+un cui, cric sa nu iti cada cutia pe deste, si mai te orientezi la fata locului
lucian583
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1988 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
nu uita sa ancorezi motorul....eu am folosit un lant de tractor si pe o grinda dingaraj(am ridicat cu cricul masina am intins lantul si dupa aceea am lasat jos cricul....motorul doar trebuie sa se sprijine si nu sa fie trasa mai in sus..cu mult ca altfel iti va fi greu sa daj jos cutia)
foloseste chei ce se potrivesc (la marime) ca altfel o sa ai probleme la dat jos.
poate o sa ai probleme la un surub peste care trece un furtun(c16nz este asa,la tine nu stiu ..dar nu cred ca difera mult)..
nu am dat jos furtunul si mam chinuit mult.
ar fi bine sa fiti 2 si asa nu iti va fi nevoie de cric pt a sustine cutia.prima data slabeste toate suruburile,dupa aceea tamponu de pe cutie(piciorul ce vine pe tampon...daca les sus atunci te vei chinui mult ca sa il dai jos ) si la urma restu....unul trebuie sa impinga cutia spre motor celalat desface suruburile...pana sta lipita cutia de motor nu are posibilitate sa cada...
eu iti recomand sa scoti ambele planetare ....va fi mai simplu si vei vedea,timpul pierdut la desfacerea planetarelor se va compensa cu cea cand dai jos cutia ..si cu injuraturile (daca lesi una din planetare)..uleiul curs in gat...si cu o punga de nervi ...
nu este greu..doar primaoara este mai dificil dar te vei descurca
foloseste chei ce se potrivesc (la marime) ca altfel o sa ai probleme la dat jos.
poate o sa ai probleme la un surub peste care trece un furtun(c16nz este asa,la tine nu stiu ..dar nu cred ca difera mult)..
nu am dat jos furtunul si mam chinuit mult.
ar fi bine sa fiti 2 si asa nu iti va fi nevoie de cric pt a sustine cutia.prima data slabeste toate suruburile,dupa aceea tamponu de pe cutie(piciorul ce vine pe tampon...daca les sus atunci te vei chinui mult ca sa il dai jos ) si la urma restu....unul trebuie sa impinga cutia spre motor celalat desface suruburile...pana sta lipita cutia de motor nu are posibilitate sa cada...
eu iti recomand sa scoti ambele planetare ....va fi mai simplu si vei vedea,timpul pierdut la desfacerea planetarelor se va compensa cu cea cand dai jos cutia ..si cu injuraturile (daca lesi una din planetare)..uleiul curs in gat...si cu o punga de nervi ...
nu este greu..doar primaoara este mai dificil dar te vei descurca