SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Procedura corecta, pe care am gasit-o pe un forum:
"exista un stut pe filtru, in partea de sus. Se baga un furtun in stutul ala, celalalt capat al furtunului se pune intr-un recipient (sa nu poluam), apoi se desfileteaza doua ture surubul care obtureaza stutul. Se pune contactul timp de 20 de secunde, iar apa ar trebui sa iasa datorita presiunii create de masina."
Este foarte simplu deci si elegant.
"exista un stut pe filtru, in partea de sus. Se baga un furtun in stutul ala, celalalt capat al furtunului se pune intr-un recipient (sa nu poluam), apoi se desfileteaza doua ture surubul care obtureaza stutul. Se pune contactul timp de 20 de secunde, iar apa ar trebui sa iasa datorita presiunii create de masina."
Este foarte simplu deci si elegant.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat