- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
Eu am masina de 6 luni...cumparata la mana a doua. am luat-o cu 11.000 km...inafara de faza cu zgomotele de la eteiri nu am...sper sa nu am...e o masina foarte frumoasa si chiar sunt foarte multumit de ea...acum ca a dat caldura zgomotul de la etieri nu se mai aude! deci mai muult ca sigur e de la frig...s-o compacta ceva pe acolo si face un joc si ies acele zgomote... in rest foarte ok masina!
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
ma bag si eu cu o intrebare.....referitoare la astra j desigur...
simt ca la opelica al meu (astra h hatch 1,7 80 cp) i-a cam venit vremea......si ma gandesc serios sa ii "redau libertatea". ideea e ca trebuie sa stiu cu ce o schimb.....
am avut astra f, g,h (acum)...si cred ca vreu si un j. baiul e ca regret g-ul combi ca pe aer.....copil, nevasta, bagaje...stiti voi, e vorba de 1-2 drumuri pe an in care mi se face capul calendar ca "in masina asta nu e loc....ti-am spus eu......."
oricum, am inceput sa tatonez piata germana.....si am urmatoarele optiuni...
1. meriva 1,4 2011 sau 1,7 cdti
2. astra combi tot 2011
3. golf combi 2009-2010 1,6 blue motion
4. peugeot 308 combi 2009-2010
din ce am vazut, km cei mai putini sunt la meriva, apoi astra j (cam asa vin si preturile), apoi vine golful/peugeot. la suma propusa cel mai convenabila pare a fi aceasta ordine....la aceeasi bani gasesc masina cu km putini, an bun (opel) apoi km dubli la wv si undeva intre la peugeot. Mentiune- toate euro 5!
Intrebarea mea vine referitor la astra j- e motorul de 1,4 de 100 cp cred (codul acela cu A?)....- e ok sau mai bine 1,6 de le golf?
Astept parerile voastre......
PS. mentiune- va fi masina de concediu,de drumuri mai lungi, condusa numai de mine..... de oras avem (?) alta...o piticanie de 107 care sta mai mult in parcare (are soferita destoinica...)
simt ca la opelica al meu (astra h hatch 1,7 80 cp) i-a cam venit vremea......si ma gandesc serios sa ii "redau libertatea". ideea e ca trebuie sa stiu cu ce o schimb.....
am avut astra f, g,h (acum)...si cred ca vreu si un j. baiul e ca regret g-ul combi ca pe aer.....copil, nevasta, bagaje...stiti voi, e vorba de 1-2 drumuri pe an in care mi se face capul calendar ca "in masina asta nu e loc....ti-am spus eu......."
oricum, am inceput sa tatonez piata germana.....si am urmatoarele optiuni...
1. meriva 1,4 2011 sau 1,7 cdti
2. astra combi tot 2011
3. golf combi 2009-2010 1,6 blue motion
4. peugeot 308 combi 2009-2010
din ce am vazut, km cei mai putini sunt la meriva, apoi astra j (cam asa vin si preturile), apoi vine golful/peugeot. la suma propusa cel mai convenabila pare a fi aceasta ordine....la aceeasi bani gasesc masina cu km putini, an bun (opel) apoi km dubli la wv si undeva intre la peugeot. Mentiune- toate euro 5!
Intrebarea mea vine referitor la astra j- e motorul de 1,4 de 100 cp cred (codul acela cu A?)....- e ok sau mai bine 1,6 de le golf?
Astept parerile voastre......
PS. mentiune- va fi masina de concediu,de drumuri mai lungi, condusa numai de mine..... de oras avem (?) alta...o piticanie de 107 care sta mai mult in parcare (are soferita destoinica...)
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
@alx. Din principii asemanatoare am schimbat si eu h-ul pe un astra j combi(sports tourer) , daca te orientezi catre aceasta versiune iti sugerez sa cauti o motorizare diesel incepand de la 1.7 92kw -125 cai (A17DTR), 1.7 96kw 130 cai(A17DTS) sau cel de 2.0 121kw-165 (A20DTH) ,caroseria de J mai ales combi e destul de greoaie,plus bagaje , iar ca sa simti ca motorul trage ai nevoie de cuplu.Nu stiu cati mai sunt pe aici cu combi cu motoare pe benzina sa-ti spuna si ei cum se comporta dar eu iti spun ca sunt foarte multumit de motorizarea A17DTR de 92kw pe care o si am ,consum mai mic decat la h-ul vechi,accelereaza bine,demaraj bun,urca in turatii destul de usor,cu treapta a 2-a si a 3-a e o placere sa auzi motorul cum trage,nu se plafoneaza in serpentine, etc etc....nu mai spun cat de incapatoare e!
Toate cele bune!
Toate cele bune!
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Daca vrei masina pentru concedii cu drumuri lungi, varianta optima este un motor diesel, consum mic, putere.Motorizarea de 1,7 este ideala, dar nici 2.0 nu este de neluat in consideratie, la un motor nu conteaza doar caii putere ci si cuplul, la diesel este mai mare si il obtii la turatii mai mici decat la benzinar.
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Nu conteaza daca masina e noua sau sh,la vanzare, chiar si de la reprezentanta, intra si masinile de teste care sunt rupte,alergate dupa care sunt carpite si modificate sa para ca noi,cumparatorul nu stie ce are masina si nu are cum sa-si dea seama de istoricu masinii,ce credeti ca fac cei de la reprezentante cu masinile pentru test-drive? le duc la casat? le arunca? nu! se aranjeaza masina sa para ca noua si intra la vanzare,o baga si la o promotie sa fie atractiva pentru "gusteri'',mai pun cateva accesorii pe ea si gata masina noua! Pe urma vine nenea Birlec(ca oricare alt cumparator care vrea masina noua) ,incantat de masina, ii sclipesc ochii la cum arata masina si o cumpara. Sunt mai mult decat sigur ca masina dansului cu care are 'nspe mii de belele face parte din masinile de reprezentanta alergate si obosite,si sunt sigur ca nici dupa 1 luna dupa ce a mers cu ea a avut probleme.
Nene Birlec eu te inteleg,nu ai nici o vina, dar din pacate esti unul din multi care iau tzepe de la reprezentante,si ca sa-ti spun pt tine(poate stii) de la reprezenante din Bucuresti se trimit aceste masini ''noi'' si la alte reprezentante, dealeri, din alte judete. Daca as fi in locu tau as vinde masina sau as sta pe capul celor din reprezentanta pana o fac ca noua,la fiecare scartait si surub slabit m-as duce si le-as da in bot ,pentru orice cacat as sta pe capu lor.
Birlec daca vrei iti povestesc cand am luat fostul astra H,de noua masina in 2008, de la reprezentanta din Bucuresti si iti spun ce fac baietii destepti!
Ca o concluzie,degeaba te agiti pe forum ca lumea sa nu cumpere masina ca nu cred ca vei fi luat in considerare...sper sa nu te superi pe mine ca spun asta dar ai luat o tzeapa de la baietii destepti. Ca sa fiu in asentimentul tau ,masina mea am luat-o sh la 14000 km din Germania ,nu am probleme cu intratu apei,nici cu etrierii,nici cu nush ce senzori si erori dar bate amortizorul pe dreapta de ma scoate din nervi iar baietii destepti nu vor s-o repare ca cica nu are garantie internationala,desi masina are!
Din pacate masinile de generatie noua sunt mai mult 'de consum' si mai putin trainice cum suntem noi romanii obisnuiti( eu unul mai detin o Lada 1200 din 82 impecabila care a ingropat mai multe masini si inca merge si o folosesc fara sa-mi fie rusine ca e veche ) .
Recomadarile le-am scris mai sus,iar celor care vor sa cumpere astra j le urez bafta si sa fie atenti ce cumpara!
Nene Birlec eu te inteleg,nu ai nici o vina, dar din pacate esti unul din multi care iau tzepe de la reprezentante,si ca sa-ti spun pt tine(poate stii) de la reprezenante din Bucuresti se trimit aceste masini ''noi'' si la alte reprezentante, dealeri, din alte judete. Daca as fi in locu tau as vinde masina sau as sta pe capul celor din reprezentanta pana o fac ca noua,la fiecare scartait si surub slabit m-as duce si le-as da in bot ,pentru orice cacat as sta pe capu lor.
Birlec daca vrei iti povestesc cand am luat fostul astra H,de noua masina in 2008, de la reprezentanta din Bucuresti si iti spun ce fac baietii destepti!
Ca o concluzie,degeaba te agiti pe forum ca lumea sa nu cumpere masina ca nu cred ca vei fi luat in considerare...sper sa nu te superi pe mine ca spun asta dar ai luat o tzeapa de la baietii destepti. Ca sa fiu in asentimentul tau ,masina mea am luat-o sh la 14000 km din Germania ,nu am probleme cu intratu apei,nici cu etrierii,nici cu nush ce senzori si erori dar bate amortizorul pe dreapta de ma scoate din nervi iar baietii destepti nu vor s-o repare ca cica nu are garantie internationala,desi masina are!
Din pacate masinile de generatie noua sunt mai mult 'de consum' si mai putin trainice cum suntem noi romanii obisnuiti( eu unul mai detin o Lada 1200 din 82 impecabila care a ingropat mai multe masini si inca merge si o folosesc fara sa-mi fie rusine ca e veche ) .
Recomadarile le-am scris mai sus,iar celor care vor sa cumpere astra j le urez bafta si sa fie atenti ce cumpara!
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
@cosmin65397: Nu sunt de acord cu tine in privinta a ceea ce ai spus in legatura cu masinile de test drive facute ca noi si vandute. Sincer sunt foarte multi indicatori pe care o masina noua le are si de care trebuie sa tii cont atunci cand o iei. In primul rand, este mirosul de masina noua care nu poate fi copiat de nici un odorizant, pungutele acelea de plastic care invelesc anumite componente si care la livrare nu sunt scoase in totalitate, pentru ca mai raman in anumite locuri mai putin vizibile si pe care le sesizesi dupa ceva timp. Numarul de km sa zicem ca poate fi manarit, dar te poti uita la zgarieturile de la contact lasate de cheie si lista poate continua. Aceste masini de care zici tu probabil sunt vandute ca masini SH, insa probabil or fi si cateva cazuri izolate asa cum ai descris, dar daca esti atent la cateva detalii poti refuza livrarea.
In fine, problema cu intratul apei a fost intr-adevar la primele modele din 2009-2010, nu cred ca fabuleaza. Cu senzorii iarasi au fost cateva probleme generale si intr-adevar masina asta a avut multe probleme la lansare, mai multe decat la alte modele concurente. Cum ai spus si tu, din pacate, constructorii se orienteaza catre o piata de consum si neglijeaza anumite detalii care fac viata mai placuta la volan.
In fine, problema cu intratul apei a fost intr-adevar la primele modele din 2009-2010, nu cred ca fabuleaza. Cu senzorii iarasi au fost cateva probleme generale si intr-adevar masina asta a avut multe probleme la lansare, mai multe decat la alte modele concurente. Cum ai spus si tu, din pacate, constructorii se orienteaza catre o piata de consum si neglijeaza anumite detalii care fac viata mai placuta la volan.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
de la problema cu apa pentru ca nu etanseaza un cheder bine, niste senzori care s-au schimbat in garantie la toti cei care au avut probleme, si pana la a spune ca masina e una foarte proasta e diferenta foarte mare
Raportul de anul 2013 pentru vehicels de vârstã 2-3 ani
În diagramã sunt 132 de modele și rata medie de eroare este de 6,2%.
50. Opel Astra 5,2% 46 000 km
acelasi test in anul 2012
27. Opel Astra 4,3% 50 000 km
anul 2011
31. Opel Astra 4,2% 51 000 km
pentru mai multe informatii despre toate modelele http://www.anusedcar.com/
Raportul de anul 2013 pentru vehicels de vârstã 2-3 ani
În diagramã sunt 132 de modele și rata medie de eroare este de 6,2%.
50. Opel Astra 5,2% 46 000 km
acelasi test in anul 2012
27. Opel Astra 4,3% 50 000 km
anul 2011
31. Opel Astra 4,2% 51 000 km
pentru mai multe informatii despre toate modelele http://www.anusedcar.com/
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Da ok, probabil ca nu are erori multe de productie si asamblare, insa nu mi se pare relevant acest sondaj, pentru ca analizeaza doar caracteristici obiectiv-constructive ale masinii, nu si de proiectare sau cele subiective (de perceptie). Sa intelegi mai bine la ce ma refer, amortizoarele isi fac bine treaba, nu le poti invinovati ca transmit vibratii multe in compartiment sau ca sunt montate gresit. Deci, deducem ca sunt eficiente si montate fara erori, insa trancanitul pe care-l produc rezulta dintr-o greseala de proiectare si nimeni nu zice asta in rapoarte. In aceste sondaje sunt analizate doar, felul in care sunt montate diverse componente din habitaclu, daca au muchii ascutite, abateri fata de standard, etc.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
@alxgudea: eu tocmai m-am intors din concediu.2980 km (bucuresti - praga) si sunt foarte incantat de masina. am un opel astra j 100 cp...consum 6.2, tinand cont ca am fost 4 in masina, portbagajul plin pana sus aproape + pe locurile din spate plin de haine...serpentine, nu prea multe depasiri...chiar am fost incantat de ea...dar nah, asta e parerea mea!