Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 376
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Se da jos cureaua de accesorii; cu o cheie de 15 de prinde surubul de la rola presoare si se trage de cheie in sensul acelor de ceas pana se slabeste cureaua incat sa fie data jos
Se da jos pompa de servodirectie desfacand cele doua suruburi de 15 care se vad dinspre evacuare.
Se da jos termostatul pentru a crea mai mult spatiu de manevra a cheii tubulare. Odata desfacut se creaza acces la primul surub din partea stanga a galeriei.
Se da jos tabla de protectie a galeriei de evacuare care e prinsa in doua suruburi cu cap torx. eu am folosit tubulare de 8 si 10. daca aveti chei speciale cu atat mai bine
Se da jos valva pentru recirculare gaze soc


care e prinsa intr-o lamela care e prinsa intr-un surub in galeria de evacuare si in alte doua suruburi care vin in partea de sus a galeriei de evacuare

In acest moment s-a creat acces la toate suruburile care tin galeria de evacuare in chiuloasa.
Se scoate sonda lambda
De sub masina sa desfac cele 4 suruburi care leaga serpisorii de tubulatura care duce la catalizator si asta a fost.
Timp estimat undeva la 3-4 ore pentru cineva fara absolut nici o experienta.
Chei necesare: tubulare de 6-10 si 15 parca si una de 13 la demontarea termostatului, cheie de 15

Recomand curatarea canalelor din galeria de avacuare


si a gaurilor prin care ajung noxele in acel canal al galeriei (cele 4 gauri de sub evacuarea din chiuloasa)






edit by StefanTolos Wink
24-Mar-13 11:27:27 PM
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR