Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Revine si mafiozzo cu un topic pe care is sigur ca i va ajuta pe multi, problema cu mysfire pe cilindru 1 4 s-a rezolvat dupa ce am schimba fisele.

Insa, tot apare cate-odata eroare pe cilndru 1, nu e datorita vre-unui culbutor busit deoarece motoru n-are nici un sunet de culbutor, de abea se aude ca merge. tiind sa cred ca ar m-ai fi bobina, insa nu as vrea sa arunc banii si sa nu fie bobina de vina. Relantiu-l nu e stabil, flucteaza cu aprox 50 rpm sta la 800 si coboara in jur la 750 brusc si revine, simtindus-se o vibratie a motorului dar nu face frecvent ma refer nu coboara doar cand de exemplu sa deschida/inchida culbutoru de la pistonul 1.

Alta simptoma, nu conteaza ca motoru e cald/rece. la schimbarea vitezelor,[exemplu] schimb din a1a in a 2-a nu schimba direct.nu trage constant e ca si cum a-ti inspira aer dar intai a-ti inspira o cantitate mica de aer a-ti face o mica pauza iar apoi ati inspira constant. nu e cel mai bun exemplu dar e ce mi-a venit pe moment. nu conteaza ca schimb din 1 in 2 din 2 in 3 sau 3 in 4 sau 4 in 5 tot la fel face, la fel face si cand schimb din 5 in 4 nu intra direct constant in frana de motor intai te scutura apoi intra in frana de motor, la fel si cand schimb din inferioara in superioara, intai te scutura apoi trage constant normal, nu are lipsa de putere motorul trage foarte ok. egr curat n-are rost sa luam egr-u la rost, clapeta acceleratiei la fel. O alta figura ce a facut, am pornit in forta, am mers cu a 1 a pana in jur de 5000 rpm iar cand am schimbat a 2 a a mers in 3 pistoane, am dat a 3a si si-a revenit motoru mergand iar in 4 pistoane. Spun ca mers in 3 deoarece asa mergea cand erau fisele busite.

De la ce se trag toate astea? poate fi vina bobine-i slabite? sau vre-un senzor nesimtit?
Skip ads

  • sebontz

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ai putea sa incerci sa faci rost de o bobina care stii ca e buna, sa faci o proba cu ea, si sa vezi daca sunt diferente in comportamentul masinii. in modul asta o sa stii daca te legi de bobina sau nu....
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
o mica paranteza ce am observat racordu flexibil dintre sonda 1 si 2 cred doar cred ca e fisurat, in caz ca e fisurat, asta ar fi explicatia datului in nas? Ma gandesc ca : sonda 1 trimite catre sonda 2 anumite date, iar la sonda 2 nu m-ai ajunge aceeasi cantitate de gaze
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
bun..comandat bobina noua,nema, masina tot asa, relantiu instabil plus dat in cap, bujia 4 fumegata rauu...ar putea fi injector? in caz ca nu e injector pompa benzina? dar daca ar fi pompa ar trebuii sa fie toate afumate ma gandesc eu..Pareri?
  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Parere pt bujie afumata: simering supapa
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
marginile da, dar centrul? si daca ar fi simeringul, cum ar afecta asta sa dee masina in nas tot timpul?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR