razvi_nc
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1993 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2013
- Mesaj Privat
OANA2010
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2013
- Mesaj Privat
Mi-am cumparat un Opel corsa B din 10/1997 cu seria de caroserie W0l000073,,,,,,nu stiu daca am cifra care imi injumatateste taxele la R.A.R. Cum se identifica?Unde o pot gasii?
Si inca ceva....stie cineva cand intra in vigoare taxa de timbru? Unii zic ca din martie ,altii se abtin. Multumesc
penu_v
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu masina(Corsa c Z10XEP). Acum ceva timp imi oscila relantiul dar nu foarte mult(cat sa tremure masina) si am dus-o la un mecanic sa vada ce are. A zis ca e distributia, a schimbat distributia, pe urma a zis ca e twinportul, tija swirl rupta, clapetele jucau cum voiau ele. Solutia care a dat-o - eliminarea din admisie a sistemului de clapete si astuparea gaurilor pe unde iesa mecanismul de se lega de tija. Acum probleme erori pe sonde o2 si p1112 port nu stiu ce tensiune mare, relantiul oscileaza intre 400 si 750, in mers se ineaca daca o tin constant. Sondele le-am schimbat noi cu tot cu esapament, erori o2 au disparut restul au ramas. Nu stiu ce sa mai fac.Doi mecanici de la 2 service-uri diferite au zis ca daca mecanicul care a umblat la admisie a scos clapetele din ea si tot mecanismul, totul e in regula.
Nu stiu ce sa mai cred si sa mai fac. Astept parerile voastre.
Multumesc anticipat!
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
25-Feb-13 3:23:11 PM
penu_v
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu corsa mea z10xep. Imi oscileaza relantiul intre 400 si 750 de turatii. Mentionez ca am schimbat distributia, esapamentul, sondele lambda. Mecanicul a umblat la admisie si a scos din ea mecanismul twinport cu tot cu clapete sau cel putin asa mi-a spus. Singura eroare data este p1112.
Astept pareri.
Multumesc anticipat!
penu_v
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2013
- Mesaj Privat
Problema cu relantiul a disparut. cauza era distributia pusa aiurea. Acum am alta problema cand pun contactul imi raman aprinsi martorul service si noxe, masina porneste foarte greu. Am observat ca la pornire martorul noxe incepe si palpaie(se stinge si se aprinde foarte repede) si in acelasi timp clapeta de admisie pacane. Am citit erorile cu OP-COM si nu afisaza nicio eroare doar atunci cand incepe clapeta sa pacaneasca spune "timp citire expirat" sau ceva de genul. Mentionez ca am incercat cu clapeta noua si nu se schimba nimic. Am curatat pedala de acceleratie si nimic.
Pe op-com la valori imi arata ca nu citeste cum trebuie pozitia clapetei(mai mult de 18-24% nu citeste nici macar cad reusesc sa o duc in 5000 de ture). Problema se agraveaza cand se incalzeste motorul, cu motorul rece reusesc sa o accelerez si sa o mai tin turata iar cand se incalzeste se tureaza doar la prima apasare de acceleratie apoi se opreste indiferent cat ai accelera.
Va rog sa ma ajutati cu pareri!
- MARIAN CIO.
- *
- 2 mesaje
- din 17 Mar 2013
- Corsa 1988 13sb
- Bucuresti
MARIAN CIO.
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1988 13sb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am si eu un Opel Corsa A din '88 carburatie,corp dublu si de ceva vreme numai tine relantiul, am dat carburatorul jos, l-am spalat cu Decarborol ,l-am suflat, l-am montat inapoi si face la fel.Am cautat pe la dezmembrari dar nu am gasit pe nicaieri. Ma puteti ajuta in vreun fel?
Va multumesc anticipat!
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
S-ar parea ca tu ai carburator Pierburg 1b1.
Un carburator nou e 1433.36 eur. Dar se pot comanda inca piese, duze, etc, in Germania. Poti folosi programul EPC4 pentru codurile pieselor, preturile le poti cauta aici: http://www.online-teile.com/opel/index.php
Cred ca ai suficiente informatii sa te descurci.
- MARIAN CIO.
- *
- 2 mesaje
- din 17 Mar 2013
- Corsa 1988 13sb
- Bucuresti
MARIAN CIO.
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1988 13sb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2013
- Mesaj Privat
allin
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2013
- Mesaj Privat
misu86
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Saptamana aceasta a sosit masina comandata de la dealer, o Corsa D Active 1.2. Am o intrebare in legatura cu acest motor (A12XER). Eu conduc zi de zi o Astra G 1.7 CDTI si nu sunt obisnuit cu zgomotul (sunetul) acestui tip de motor. La relanti se aude ca un fel de "tacanit" (asa il identific eu). Acesta este sunetul normal pe care il face acest motor? Stiu ca are distributia pe lant (din ce m-am documentat pe internet in ultimele zile ). Sa fie sunetul de la aceasta?
Multumesc.
- Cosmin Gaju
- *
- 4 mesaje
- din 07 Apr 2013
- Corsa 1998 X10
- Bucuresti
Cosmin Gaju
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 X10
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2013
- Mesaj Privat
As avea doua probleme pentru care nu reusesc sa gasesc solutie si se pare ca nici 3 service-uri din Bucuresti la care am fost nu au reusit sa ma lamureasca .
1. Am cumparat masina si am constatat ca avea niste nereguli dupa ce am scos-o la drum lung. Tragea foarte tare stanga si mergea greu directia cand viram greapta, drept urmare am presupus ca e problema din cauza schimbarii cu o zi inainte a capatului de planetara de catre fostul proprietar inainte de a semna actele. Asa ca am mers cu ea in service a doua zi la AUTOKARMA si mi-au depistat problemele ( sau mai bine zis o parte din ele ). Am facut o constatare completa si in urma ei am aflat ca nu are servodirectie hidraulica ci una electrica si ca problema directiei ar putea fi din cauza flanselor si rumentilor de la amortizoare care se pare ca erau "distruse". Pe langa asta am mai inlocuit capetele de bara, bucsele pe fata si nista tampoane. A doua zi cand m-am dus sa iau masina am constatat ca problema cu directia nu disparuse ( spunandu-mi acum ca problema e de la unghiul de fuga care nu era facut ). Mai exact, cand virez stanga, directia merge foarte usor, insa cand virez dreapta, trag de volan ca la dacie ( isi mai revine din cand in cand dar tot greu merge). Asa ca m-am mai dus intr-un service prin Dristor si am mai platit o constatare. Au bagat-o pe tester si a reiesit ca motorasul electric de sub volan care asigura servo, este in regula, adica aparatul indica bine voltajul dat de acesta. Mi-au spus ca problema e de la caseta si ca trebuie schimbata . Exista cumva cate o caseta de directie pt fircare tip de motor sau se potrivesc de la una la alta ? Asta intreb pentru ca am aflat de curand ca nu toate Corsele ar avea servo ( fie ea electrica sau hidraulica ) si sunt intr-o mare ceata.
Daca v-ati confrumtat cu problema mea ( cu viratul greoi doar intr-o parte ) va rog sa imi dati o solutie.
2. A doua problema care a aparut a fost cand am incertat sa o pornesc la un moment dat si a pornit foarte greu, subturat, si-a revenit in cateva secunde relantiul si a ramas la 1000 de ture, insa a ramas aprins martorul in bord. Am fost iar cu ea in service si am inteles ca ar fi problema de la senzorul de prezenta ax cu came care nu citeste bine prezenta axului si de aia porneste greu. Ca sa ma conving mai bine am mai fost a doua zi in alt service, am bagat-o iar pe tester si a aparul aceiasi eroare + catalizator infundat, doar ca astia mi-au spus ca nu cred ca e de la senzor problema ci de la distributie , ca nu e centrat lantul cum trebuie si ca schimbarea senzorului nu ar imbunatati pornirea motorului. Au inceput sa "bage frica" in mine precum ca daca nu ma duc sa fac o diacnoza la distributie si eventual sa il schimb risc sa imi sara lantul sau sa se rupa vreo zala ( asta pt ca cica motorul in 3 pistoare nu e echilibrat si astfel sunt aplicate socuri de vibratii asupra lantului de distributie).
Prin urmare am fost la 3 service-uri si toate 3 au dat solutii diferite.
Acum toti stim ca toate service-urile auto iti spun ca masina e praf pentru a putea sa faca si ei un ban, ce sa faci, e criza .
Vreau cu dispecare sa ma ajutati, nu pot da masina sotiei pe mana, pana nu e totul in regula cu ea.
Multumesc anticipat.
gabitop
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
gabriel05
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
gabriel05
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
gabriel05
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
gabriel05
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
- ramonik
- ****
- 1,004 mesaje
- din 10 Feb 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Timis
ramonik
- Mesaje scrise: 1,004
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
- bogdan2014
- *
- 1 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Corsa 2011
- Bucuresti
bogdan2014
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Am o corsa D, achizitionata anul trecut , rulata in showroom ( masina de test drive). E luata pe firma si avea 9000 km la bord cand a fost luata. Prima mare greseala a mea a fost ca nu am citit exact ce s-a scris in carte, in sensul ca eu am crezut ca schimbasera uleiul, filtrele.... cand de fapt toate erau bifate la NU. In fine pe la 24000 s-a dus o placuta de frana de pe fata si am bagat-o de urgenta in service, dar nu am dus-o la service-ul de la reprezentanta ci la cel care se ocupa de masinile de la firma (masini de transport). Si daca tot am dus-o le-am zis sa-mi faca si revizia, fara sa specific, ca este in garantie.
Acum am o alta problema, s-a aprins martorul de la airbag la bord iar la cateva zile comenzile de pe volan au inceput sa mearga aiurea in sensul ca atunci cand vroiam sa schimb posturile radio ma trecea pe CD. De saptamana trecuta au murit toate comenzile de pe volan inclusiv claxonul. Am aflat ca masina ar mai fi in garantie pana pe 10 aprilie si ma gandeam s-o duc la reprezentanta pe garantie, dar daca am facut schimbul de ulei in alt service ( am sunat si mi-au spus ca nu au pus piese originale Opel la revizie) e pierduta garantia? Din ce am citit, nu prea ar mai fi...
Si a mai patit cineva ca atunci cand vrea sa dea mai tare/incet din butonul de pe bord, radioul sa caute alte posturi?
Multumesc