Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • radovanyy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat 2 injectori la un astra g .7 cdti 80 cp din 2004, si am mers vreo 2 sapt dupa care mi s-a rupt clema care sustine injectorul.s-a rupt de la jumatatea gaurii unde intra surubul si imi dadea ulei pe langa garnitura de la injector. am schimbat clema din nou cu una de la dezmembrari si dupa 7 zile la fel s-a rusp la acelasi injector(injectorul 4).mentionez ca injectorul este unul din cei schimbati.am pus alta clema dupa care am inversat injectorul 4 cu 3, 3 fiind cel original de pe masina.dupa 5 zile mi-a rupt ambele cleme si de la injectorul 3 si de la 4 iar ulei imi dadea din nou pe la injectorul 3 cel care fusese 4 inainte. nu stiu care ar putea fi cauza.clemele schimbate le-am luat de la dezmembrari.celalalt injector schimbat nu mi-a facut nici o problema.va rog sa ma ajute si pe mine cineva daca stie ce trebuie facut acolo sau daca a mai intampinat cineva aceasta problema.cand se rupea clema se misca injectorul si mergea in 3 si intrerupea.mi-e frica sa montez altele ca poate imi sar de acolo si rup si axul cu came.toate aceste operatiuni le-a facut mecanicul nu eu.
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
neata sunt 2 modele de cleme.....unele mai late si altele mai inguste....ce tip de clema ai montat pe masina? cele mai late le gasesti pe modelul de 101 cp astra h.....cauta din acelea si monteaza, insa schimbale pe ,toate.
bafta
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poate e tensionata teava de alimnetare cu motorina din rampa si iti tine injectorul tensionat...
  • radovanyy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
clemele sunt la fel ca celelalte ca le-am avut in mana si m-am uitat la ele. iar cu conductele de alimentare din ce retin eu cred ca au tras un putin de ele in spate cand au scos capacul de deasupra injectorilor. dar poate sa fie asa puternica tensiunea injectorului si sa miste clema sau ce se produce acolo daca e prea tensionat din cauza conductei de alimentare? si care ar fi solutia? sa trag usor conductele inapoi?
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
poti posta o poza in detaliu a unei cleme? doar asa iti pot spune de care sa folosesti
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
clemele s-au rupt pentru ca au fost prea stranse. Unii mecanici strang atat de tare acele cleme ca zi impresia ca vor sa impinga injectorul in cilindru. Mare grija cand faceti asta, uneori de jumuleste prezonul din chiuloasa!
Daca saiba de cupru de sub injector este in stare buna, daca injectorul este curat, daca scaunul pe care sta saiba este curat, nu este nevoie de asa mare strangere acolo.

dar, daca este putina mizerie, o sa sufle pe acolo si atunci exista tendinta de a strange acea clema "sa etanseze" dar nu etanseaza si se ajunge la ruperea clemelor.
  • radovanyy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns "bunicu". mai am o intrebare: saibele de sub injectorii unde s-au rupt clemele,una era venita cu injectorul schimbat si are o forma rotunda iar cealalta la cel original de pe masina era mai patrata putin dar eu stiu daca mecanicul a mai pus-o tot pe aia la ala original sau a pus alta.cum trebuie sa fie saibele originale, mai patrate asa la margini? si din ce am observat eu cred ca au lasat ulei si in gaura in care intra surubul de strange clema de la injector si ma gandesc sa nu fie si aici o problema. si mai am o mare neclaritate: clema se pune sustine cu un capat pe un bolt mic metalic care este pus pe semichiuloasa acolo si la cele originale la care nu s-a umblat, capatul clemei nu ajungea la marginea dinspre exterior a acelui bolt, ea venea pusa cam la jumatatea lui sau putin mai departe de jumatate dar oricum sigur e ca mai ramane putin spatiu pana in marginea boltului si eu nu stiu cum au fost puse celelalte de mecanic. cum trebuiesc puse capetele clemelor pe bolturile alea? influenteaza vreun pic asta?pot sa alunece spre exterior si sa rupa clema? sau daca ramane vreun pic de ulei pe acel bolt poate sa alunece din vibratii tot spre exterior si sa se rupa clema( intreb asta deoarece la una din cleme am vazut o lovitura mica sub ea, ca si cum ar fi alunecat spre exterior si ar fi lovit-o boltul acela)
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat

Sigur au fost stranse prea tare clemele de prindere de la injectoare.
Dupa cum zicea si colegu` mai sus cureti foarte bine locul unde intra injectorul.
Eu as cumpara un set de saibe de cupru noi ,nu le-as mai pune pe cele folosite.
Apoi montezi si strangi cu cheia dinamometrica si sigur nu o sa mai ai probleme.
Bafta
  • radovanyy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns. imi poti spune si la ce forta sa strang cu dinamometrica?
  • radovanyy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
poti te rog sa imi spui de unde ai luat manualul din care mi.ai trimis poza sau sa imi trimiti si mie un link sa descarc?
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Soft-ul se numeste TIS 2000 si poti cauta aici :
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=180
Nu stiu ce link sa-ti dau ,dar il gasesti pe torrente .
O sa ma uit si daca gasesc ceva iti trimit PM.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR