andreius
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
Telecomanda de la cheie pentru deschiderea centralizata are bateria pusa pe un soclu care este lipit prin 2 picioruse pe placa cu circuite. La mine s-a desprins soclul si trebuie lipit. Dar trebuie sa ma duc la reprezentanta sa imi reactiveze nu stiu ce la computerul interior al masinii. Ca daca scot bateria sau soclul acela se reseteaza un senzor si nu mai functioneaza decat daca este reactivat. Se poate face altfel decat sa ma duc la reprezentanta sa imi ia banii in 10 minute cat pentru o lada de bere? Sau aveti alte teorii ???... de treaba de mai sus mi-am dat seama eu, deci nu sunt convins ca e corect. color=black][/color]
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
cred ca e vorba de resincronizare:
- vezi aici pe la coada https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=237
- vezi aici pe la coada https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=237
andreius
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
chitzi
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1998 cdx sw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Te duci si tu la un electronist care stie sa tina un pistol de lipit in mina , scoti placa cu circuitul imprimat afara , scoti soclul bateriei , lipesti doi conductori pe cablajul imprimat , lipesti capetele ramase pe soclul bateriei , schimbi bateria cu una noua , pornesti motorul si cu cheia in contact apesi pe butoanele de inchis deschis pt sincronizare . Asta este tot . Nu e simplu? , nu te mai agita atit .