Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salutare dragi colegi.in speranta ca am folosit bine inainte functia"cauta" insa nu am gasit nimic concludent incep o noua discutie.
masina din semnatura( vectra b din 2001 motor y 20dth) numai munceste cum ar trebui.in ce fel...incepand de la 120-130km/h pur si simplu numai trage.parca o trage cineva de la spate sa numai accelereze.acum pun problema pe turbina.masina are 240k reali si cred ca usor usor se duce.am verificat jocul axului si numai are mult si atinge de carcasa.tot ce tine legat de vacuum,incepand cu pompa,furtune,electrovalve, si debitmetru au fost schimbate.egr-ul si galeria de admisie sunt curate.chiar zilele trecute am verificat egr-ul si e curat.senzorul boost pressure si acela este curatat.senzorul de turatie a fost schimbat anul trecut la fel si pompa de injectie .
cand am cumparat masina acum 3 ani am dus-o usor la 190 si inca avea talpa sa se duca.
asadar daca tot vine primavara si caldura totodata vreau sa stiu daca se poate curata turbina.am vazut o poza mai demult cu una identica desfacuta pe jumatate si era neagra pur si simplu,era plina de calamina.afecteaza in mod direct acest lucru pierderea asta de putere la viteze mari?furtunul de la intercooler bubuie cand o accelerez pe loc.iar in treapta a 2-a urca pana la 5000 de turatii implicit 80km/h.
si da! numai depaseste 2800 de turatii intr-a 5-a si implicit 130 hm/h.abia abia o duc la 160.
astept sfaturi si ceva lamuriri,si in speranta ca postarea mea nu este inadecvata va multumesc Very Happy
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Martorul masina cu cheita se aprinde in bord in momentul cand se limiteaza la 130 ? E posibil ca si debitmetrul tau sa fie obosit, turbina cand se duce, pur si simplu se rupe axul, nu prezinta semne de presiune slaba... Dar dupa cum ai spus, furtune vacuum, egr si galerie curatate, banuiesc ca si furtunele de admisie+intercooler au fost verificat de fisuri... Nu vad altceva pe lista decat debitmetrul. Incearca sa rogi un coleg mai intai sa-ti dea unul de proba, nu te apuca sa-l cumperi nou ca e scump si apoi sa vezi ca nu de-acolo era problema Smile. Aa..si inca ceva, verifica te rog daca tija de la wastegate este solida in momentul cand motorul sta la relanti (trage de ea stanga-dreapta), daca nu e solida si e blegita, inseamna ca e posibil ca electrovalva sa fie cu probleme (se poate face proba cu cea de la egr/swirl in locul celei de la turbina), sau pompa de vacuum este obosita .
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
nu se aprinde nici un martor in bord.se accelereaza dar insa foarte incet.iar debitmetrul l-am cumparat recent.mi-a fost facuta proba pe masina care era si mergea super.iar tija sta trasa complet pentru ca si electrovalvele le-am schimbat.ma gandesc la piulita acea de reglaj de la turbo.am impresia ca am miscato eu mai demult numai stiu,si probabil i-am luat din putere.mrs de sfat
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la piulita aceea nu se umbla din cate stiu eu Wink cat despre turbina daca iti face presiune cand sta pe loc iti face si in mers. cu ambreiajul cum stai? ulei in cutie este la nivel?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
La acea tija nu se umbla , dar daca ai umblat poti sa o reglezi asa: scoti siguranta de la boltul in care intra tija de la wastegate (daca spui ca doar s-a miscat piulita nu s-a dereglat nimic atata timp cat siguranta nu a fost scoasa si tija nu a iesit de pe bolt) apoi tragi tija la maxim sa intre in capsula vacuumatica , si reglezi piulita astfel incat gaura de la tija sa intre perfect pe boltul parghiei. Odata potrivita tija astfel o scurtezi cu 3 ture complete deci 180 gr pe tura. Apoi pui siguranta si vezi. Dar repet, daca doar s-a slabit piulita fara ca tija sa fie libera de parghie ,in mod cert nu e problema de acolo si nu e dereglata.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cand se rupe axul la o turbina e de grav..n-a avut ungere sau alte cazuridar acelea sunt rare...turbina daca e obosita nu mai da randament..nu se rupe axul si gata...cel mai usor afli astfel..pui pe cineva sa accelereze si tu tii de furtunul care intra in admisie strans..daca iti umfla mana e bine..daca nu..e obosita,,,,asta daca iti merg bine vacumurile si eletrovalvele..daca e obosita desfaci admisia compresorului si te uiti la pale si jocul la ax...dar daca nu te pricepi nu te baga..
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:la piulita aceea nu se umbla din cate stiu eu Wink cat despre turbina daca iti face presiune cand sta pe loc iti face si in mers. cu ambreiajul cum stai? ulei in cutie este la nivel?



ambreajul este ok.a fost schimbat anul trecut.insa nu vad legatura uleiului din cutia de viteze.am completat vreo 2 litri dupa ce am montat ambreajul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR