- maryanboaca
- OP
- 12 mesaje
- din 05 Feb 2012
- Astra 2000 y17dt0021683
- Giurgiu
maryanboaca
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 y17dt0021683
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2012
- Mesaj Privat
salut.sunt nou pe aici,am o problema si dc ma puteti ajuta va rog sa imi spuneti care ar fi cauza....am un opel asta g dti caravana anul 2000 si ieri cind ma intorceam de la ploiesti mi sa taiat aceleratia la 120 km la ora,am tras pe dreapta si am oprito dupa care am repornit si mergea normal....iar dupa vreo 20 km sa oprit din mers si nu a mai vrut sa porneasca deloc....am remorcato si am duso la mecanic.....el sune ca e calculatorul cu lipiturile reci sau o electrovalva care deschide si inchide motorina la pompa de injectie,,,,dc cineva a avut o problema asemanatoare ma poate ajuta sa nu arunc cu banii aiurea fara folos.....mulumesc
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
bine ai venit pe acest forum.
pentru inceput citeste REGULAMENTUL ca sa stii ca nu se scrie in stil "chat" cu prescurtari. apoi folseste cu incredere functia CAUTA ca sa vezi daca problema ta nu a mai fost dezbatuta pe forum si sa poti adresa acolo o intrebare fara sa faci un topic nou si nu in ultimult rand sa iti treci in semnatura si motorizarea nu doar anul de fabricatie pentru ca nu avem de unde sti ce motor ai si faptul ca ai pus anul nu ne ajuta prea mult...
Daca ai fost la mecanic si ti-a dat acel verdict si ai motorul de 1.7 DTI atunci sansele sa fie acel defect sunt foarte mari dar cel mai sigur se vede citind erorile stocate ca asa e ca si cum ai merge la mama omida care iti ghiceste in carti...
pentru inceput citeste REGULAMENTUL ca sa stii ca nu se scrie in stil "chat" cu prescurtari. apoi folseste cu incredere functia CAUTA ca sa vezi daca problema ta nu a mai fost dezbatuta pe forum si sa poti adresa acolo o intrebare fara sa faci un topic nou si nu in ultimult rand sa iti treci in semnatura si motorizarea nu doar anul de fabricatie pentru ca nu avem de unde sti ce motor ai si faptul ca ai pus anul nu ne ajuta prea mult...
Daca ai fost la mecanic si ti-a dat acel verdict si ai motorul de 1.7 DTI atunci sansele sa fie acel defect sunt foarte mari dar cel mai sigur se vede citind erorile stocate ca asa e ca si cum ai merge la mama omida care iti ghiceste in carti...
- maryanboaca
- OP
- 12 mesaje
- din 05 Feb 2012
- Astra 2000 y17dt0021683
- Giurgiu
maryanboaca
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 y17dt0021683
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2012
- Mesaj Privat
scuze daca am gresit cu ceva...am primit telefon de la mecanic...a facut diagnoza si din cite am inteles a aparut codul 1125 mallfunction ceking injection ,poate nu am inteles eu dar codul asta e...ce sfaturi imi dati?am trecut si codul motorului la semnatura...precizez ca a sters aceasta eroare stocata si acum porneste dar nu vreau sa risc si sa plec asa sa ramin iar pe drum...
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- maryanboaca
- OP
- 12 mesaje
- din 05 Feb 2012
- Astra 2000 y17dt0021683
- Giurgiu
maryanboaca
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 y17dt0021683
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2012
- Mesaj Privat
multumesc iulian am sa incerc asta...dar electrovalva turbo nui mai da voie sa porneasca deloc?mentionez ca a pus un mecanic leptopul si ia sters eroarea 1125 si a pornit imediat...am mers cu ea vreo 20 km si dupa am oprito si apoi dupa vreo ora a pornit la a treia cheie...chiar nu stiu ce sa ii mai fac,sa nu schimb aiurea piese fara rezultat...daca cine are vreo idee si ma poate ajuta astept un raspuns pe forum...multumesc si drumuri bune
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
poti incerca sa vezi daca electrovalva de la turbo functioneaza in felul urmator: scoti furtunul de vacum care este in ea si tragi cu gura sa faci vacum si vezi daca tija de la turbina functioneaza (adica se retrage cand faci vacum) si daca functioneaza si nu scapa presiunea atunci probabil este de la electrovalva si trebuie sa o schimbi. nu stiu daca la motorul tau este ca la Y20DTH dar daca e asemanator vezi ca mai trebuie sa ai una pe la motor pe undeva cu acelasi cod si poti face o rocada si vezi daca merge si atunci ar trebui sa ai probleme cu EGR sau ce actioneaza cealalata si stii sigur ca trebuie sa o schimbi. Nu stiu daca ai inteles ca am scris putin alambicat dar cum nu ai pus nici o poza altfel nu stiu cum sa iti explic
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Eroarea P1125 nu inseamana ca neaparat are valva ce comanda turbosuflanta defecta, ( nu comanda corect turbosuflanta, presiune mare) diagnoza asa spune, dar nu este musai corect, sanse mari sunt sa fie de la senzorul de pe galeria de admisie, se infunda cu o un amestec format din funingine si ulei daca galeria de admisie nu a fost curatata niciodata aceasta sigur este murdara.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Nu are absolut nici o legatura oprirea motorului cu P 1125. Poate era codul P0251 care intradevar este generat cand sunt probleme pe alimentarea valvei Spill.
''Mickyboy'' vezi ca aici evorba de y17dt si nu este aceeasi turbina ca pe y20dth.La asta , tija este actionata numai in sarcina mare pt. refulare, in rest,clapeta fiind in stare de repaus pe normal inchis.
''Mickyboy'' vezi ca aici evorba de y17dt si nu este aceeasi turbina ca pe y20dth.La asta , tija este actionata numai in sarcina mare pt. refulare, in rest,clapeta fiind in stare de repaus pe normal inchis.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat